Vierailija

Sori törkeyteni kysymyksenasettelussa, mutta meneekö teillä muilla pitkähiuksisilla suihkussa hiuksia pestessä irtohiuksia takapuolen vakoon ja vähän myös etuvakoonkin? Vai olenko ainoa joka saan nyppiä irtohiuksia takapuolesta suihkun jälkeen?

• ylös 22
  • alas 1

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole ikinä mennyt. Hiusten pituus jotain 60 cm kuitenkin.

Sama täällä, hiusten pituuskin sama. :)

Vierailija

Etupuolelle ei, takapuolelle joskus. Joskus jopa mystisesti luikertelevat tiensä syvemmälle peräaukkoon niin, että ovat puoliksi sisällä ja puoliksi ulkona, ja tuntuu kurjalta kiskoa niitä ulos.

• ylös 10
  • alas 4
Vierailija

Todellakin menee. Tosi ikävältä tuntuu vetää pitkää karvaa pois, erityisesti jos se on jo "liiskautunut" johonkin poimuihin kiinni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Etupuolelle ei, takapuolelle joskus. Joskus jopa mystisesti luikertelevat tiensä syvemmälle peräaukkoon niin, että ovat puoliksi sisällä ja puoliksi ulkona, ja tuntuu kurjalta kiskoa niitä ulos.

Useimmiten menee takapuolen vakoon, mutta joskus myös eteen. Ilmeisesti kulkeutuu takapuolelta etupuolelle huomaamattomasti. Aina ei edes tunne mitään hankaustakaan, on niin huomaamattomassa paikassa. Joskus olen seuraavana päivänä pissalla istuessani huomannut pitkän hiuksen roikkuvan...

Vierailija

Tää on kaikkien pitkähiuksisten salattu ongelma josta ei ikinä tabuna puhuta. Onkohan sama ilmiö myös pitkähiuksisilla miehillä, ei vain naisilla...?

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Hahaa. :D Juuri aamulla hiusta persvaosta poistaessa mietin että joutuukohan muut tekemään tätä.

Kiitos aloittajalle. Nyt tiedän etten ole yksin.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Uskomatonta. Siis oikeasti tämä on naisten arkipäivää? Nyppiä hiuksia pois persvaosta? En minä näistä asioista mitään tiedä kun olen yksinäinen sinkkumies, mutta tältä palstalta oppii.

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Juu. Joka hiustenpesun loppuvaiheessa joudun repimään ne irtohiukset perseestä :D rasittavaa

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Ei tällä ukkelilla ole mennyt persvakoon irtohiuksia, hiusten pituus on ehkä 40-50 cm. Joskus niitä on kyllä mennyt esinahan alle ja sieltä niitä on ollut inhottavan tuntuista selvitellä pois, suoraan niitä ei uskalla sieltä kiskoa. M34

Vierailija

Se on inhottavaa olla kusella ja pyyhkiä kun tuntee pitkän hiuksen pillussa. Joutuu sit tiiraamaan ja repimään sen metrin mittasen inhotuksen pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta. Siis oikeasti tämä on naisten arkipäivää? Nyppiä hiuksia pois persvaosta? En minä näistä asioista mitään tiedä kun olen yksinäinen sinkkumies, mutta tältä palstalta oppii.

Juu, tää on pitkähiuksisten naisten arkipäivää. Eikö olekin kiva oppia uutta :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tällä ukkelilla ole mennyt persvakoon irtohiuksia, hiusten pituus on ehkä 40-50 cm. Joskus niitä on kyllä mennyt esinahan alle ja sieltä niitä on ollut inhottavan tuntuista selvitellä pois, suoraan niitä ei uskalla sieltä kiskoa. M34

Esinahan alle?! Miten ihmeessä ne irtohiukset sinne kulkeutuvat jos eivät edes suihkussa veden mukana valu hanuriosastollekaan?
Kyselee pitkähiuksinen nainen, joka saa joka suihkun jälkeen nyppiä vaosta irtonaisia hiuskarvojaan...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näitä mun pitkiä hiuksia on muuten eksynyt mun miehen esinahan alle. :D Pari kertaa tietyssä tilanteessa on joutunut alkaa niitä poistamaan. On tarkkaa hommaa. :D

T: viesti 10

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat