Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi toistuviin painajaisiin?! En jaksa enää joka yö samoja painajaisia...

Vierailija
15.02.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitoimme tytön uudestaan matkasänkyyn ja sängyn meidän vanhempien makuuhuoneeseen. Jos tyttö herää jai tkee pahaa untansa, niin voimme heti silitellä ja rauhoitella.

On auttanut meillä ja nyt tuntuukin, ettei niitä painajaisia enää niin olekaan.

Vierailija
2/6 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oletko lopettanut jotkut lääkeet vasta?

Vierailija
4/6 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa kotiin kerrostalon 5. kerrokseen hissillä, ja joka kerran kun astuin hissiin se joko meni oman kerrokseni ohi jonnekin kauheaan paikkaan josta en mitenkään päässyt alemmas, joskus taas hissi lähti suoraan alas maan alle, mitä kaameimpiin paikkoihin.

Jossain vaiheessa unia nähdessäni en uskaltanut edes mennä hissiin kun pelkäsin jo minne joutuisin. Joskus rappukäytävässä ja kotipihassa oli ruumiita, joskus yritin mennä rappusia mutten ikinä päässyt perille. Joskus kotioven takana olikin vieras paikka....yms

Kunnes eräänä yönä saman unen tullessa olikin aurinkoinen päivä mennessäni kohti omaa rappuani, painaessani hissinappia päätin, että nyt menen kotiin! Unessa ajattelin, että tämä on vain unta, ja nyt haluan mennä kotiini! Niinpä hissi pysähtyi 5. kerrokseen, minulla oli kotiavaimet taskussa, ja uni päättyi kun avasin oman oveni ja näin tutun eteisen. Pääsin kotiin!

Sen jälkeen en enää koskaan nähnyt tuota unta, ja olen pystynyt helpommin katkaisemaan, muuttamaan pahoja unia kesken kaiken!

Vierailija
5/6 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla kun näet pahaa unta, yritä pinnistellä ja PÄÄTTÄÄ että uni loppuu hyvin, se on todella ihana tunne kun siinä onnistuu!

Vierailija
6/6 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta etten pääse käymään synnyinkodissani jota kaipaan vieläkin kovasti. Menetimme sen lama-aikaan ja jouduin jättämään rakkaan kotini. Näin vuosia unta talosta ja että menisin sinne. Silloin oli vielä kaikki hyvin...laman tultua menetin isäni.

Pääsin unistani käymällä talossa. Kysyin nykyisiltä asukkailta että voinko tulla sillä tämä oli minulle todella tärkeää. Itkin hysteerisesti kun vihdoin pääsin taloon josta olin nähnyt vuosikausia unia ja aina se oli jotenkin omituinen eikä minun annettu tulla ovesta sisälle...

Eli opetus oli että unien kohtaaminen voisi olla ratkaisu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan