Kiusaajan viimeinen "isku".
"Ei sua ole kiusattu, sä vaan kuvittelet".
Ehkä hän on niin kieroutunut, että uskoo itsekin tuohon.
Mene ja tiedä?
Kommentit (7)
Mitähän hän vastaisi, jos kysyisit häneltä, mitä kiusaaminen hänen mielestään on? Pyydä mainitsemaan vähintään viisi asiaa, vaikka. Ei varmaan tykkää puhua koko aiheesta tarkemmin...
Oikeasti on ihmisiä ja ryhmiä jotka kuvittelee voivansa tehdä mitä tahansa kelle tahansa eivätkä koe tekevänsä mitään väärää.
Mitä sillä on väliä mitä joku psyko-kiusaaja ajattelee? Turha yrittää muuttaa kiusaajan ajatusmaailmaa sillä se on täydellistä ajan ja energian hukkaamista ja luultavasti myös vahingollista itselle ja lisää vain traumoja, vihaa ja turhautumista.
Minua yritettiin aikoinaan kiusata töissä. En välittänyt mitään. Toki asia ihmetytti, kun en mitään ollut tehnyt (ainakaan tietääkseni tai tarkoituksella).
Huvitti, kun tyypit ilmeisesti kuvittelivat että minua kiinnostaa heidän ajatuksensa itsestäni siinä määrin että menettäisin oman mielenrauhani.
Totea sille kiusaajallesi että pysyy poissa jaloista. Lässyttäköön nurkissa mitä lystää, sellaisia reppanoitahan nuo ovat.
Jep, yksi taktiikoista. Ja kyllä, on niin häiriintynyt, että jollain tasolla uskoo tuohon itse. Onneksi sinä et ole, ja tiedät paremmin!