Meidän perheessä Selänne-ilmiö?
Kolme poikaa ja kuuden vuoden ikäerolla nuorimpaan iltatähtenä tyttö.
On niin prinsessaa.. niin prinsessaa. Aivan kaikki perheen miespuoliset ovat hänen lumoissaan. Isä repii vaikka selkänahastaan tytön toiveet ja pojat palvovat kilpaa pikkusiskoaan. Tyttö on 12-vuotias tällä hetkellä.
Olen huomannut itsekkäitä piirteitä jo paljon. Esimerkiksi odotuttaa ystäviään juuri niinkuin huvittaa. On sopinut tapaamisen ja siinä vaiheessa, kun pitäisi jo kohta paikalla olla meneekin suihkuun tms. En tiedä vaivautuuko edes ilmoittamaan. Ystäviä kyllä riittää. Ilmeisesti sitten liikaakin.
Kai se elämä opettaa loppujen lopuksi käyttäytymään. Onko vastaavassa tilanteessa olevia? Ainoa, joka tytölle jöötä pitää, olen minä ja tietysti sitten epäsuosittu hänen silmissään.
Kommentit (4)
Hyvä itsetunto hänellä on, valloittava persoona. Todella suosittu kodin ulkopuolellakin. Että paha sanoa hirviömäisyydestä tässä vaiheessa.
Hemmottelu vain menee överiksi monessa kohtaa, on minun mielipiteeni. Mutta yksi vastaan viisi tässä taistellaan.
Valloittava persoona, niinpä kai, mutta täysin kasvattamaton. Mammakin vain vieressä ihailee ja ihmettelee tytön temppuja. Mutta joo, kukin tyylillään.
Ketju poistettava koska otsikossa lukee Selänne!
Tuossa ei hyvin käy. Näitä on niin paljon, jotka kasvattaa palvomalla rinsessoista hirviö-naisia.