Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen ikinä yli siitä, että mies lähti toisen naisen matkaan

Vierailija
28.01.2016 |

Tapauksesta on aikaa vasta 3 viikkoa, mutta olo ei ole helpottunut yhtään. Joka päivä mietin asiaa ja se on ensimmäisenä mielessä aamulla herätessä ja viimeisenä nukkumaan mennessä. Näen joka ikinen yö unta miehestä ja yleensä myös tästä uudesta naisesta. En vain jaksa enää. En voi olla ajatelematta heitä suutelemassa ja harrastamassa seksiä. Eo tän näin pitänyt mennä! Mies joka vielä vähä aika sitten oli minun kanssani, hempeileekin nyt uuden naisen kanssa. Miten pääsen tästä yli?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ollut sinulle oikea, ei lähellekkään. Ansaitset parempaa. Älä mieti niitä, jotka satuttavat sinua. Hyvässä suhteessa ei vain ihastuta muihin, ei lähdetä toisten perään. Ei ollut rakkautesi arvoinen, mutta rakasta sinä sentään itseäsi.

Vierailija
2/20 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kliseinen vastaus, mutta ajan kanssa kaikesta pääsee yli. Yritä olla ajattelematta exääsi ja tätä uutta naista. Hanki sinäkin säpinää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja halaus! Selviät kyllä lopulta.

Vierailija
4/20 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekka sun tiimalasissa valuu koko ajan. Tottakai saa onneton olla ja aikansa murehtia, mutta älä nyt jämähdä kuitenkaan.

Suihkuun, kivat vermeet päälle ja soitto kaverille, hyvä ystävä osaa piristää. Tai jotain muuta mielenkiintoista tekemistä vaikka väkisin. Katukahvilaan katselemaan ohikulkevia ihmisiä, ja mietit itse kunkin määränpäätä ja elämää. Pikku hiljaa alkaa exä harmaantua sinne jonnekin taka-alalle unohduksiin, ei heti mutta ajan kanssa.

Ja jos nyt mietit, kuinka ne siellä muhinoivat, niin sama arki se iskee peiton alle jokaisella. Prinsessasadut ovat aika harvinaisia.

Vierailija
5/20 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiekka sun tiimalasissa valuu koko ajan. Tottakai saa onneton olla ja aikansa murehtia, mutta älä nyt jämähdä kuitenkaan.

Suihkuun, kivat vermeet päälle ja soitto kaverille, hyvä ystävä osaa piristää. Tai jotain muuta mielenkiintoista tekemistä vaikka väkisin. Katukahvilaan katselemaan ohikulkevia ihmisiä, ja mietit itse kunkin määränpäätä ja elämää. Pikku hiljaa alkaa exä harmaantua sinne jonnekin taka-alalle unohduksiin, ei heti mutta ajan kanssa.

Ja jos nyt mietit, kuinka ne siellä muhinoivat, niin sama arki se iskee peiton alle jokaisella. Prinsessasadut ovat aika harvinaisia.

Suurinpiirtein näin minäkin tulin sanomaan. 

Vierailija
6/20 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ollut arvoisesi. Löydät vielä paremman!

Vierailija
7/20 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/20 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi samoin viime syksynä, vieläkin haikailen perään..

Vierailija
9/20 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä suret aikasi, joskus se helpottaa, usko pois.  3 viikkoa on vielä lyhyt aika. Tee asioita mistä tykkäät ja saat iloa, vähitellen alat taas nauttimaan elämästä.

Vierailija
10/20 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinpiirtein näin minäkin tulin sanomaan. 

Ilmankos vaikutatkin fiksulta tyypiltä :)

Vierailija
11/20 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudutko kohtaamaan miestä ja tätä uutta mussua? Yhteiset kaverit ja illanistujaiset ym?

Vierailija
12/20 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ilo pintaan vaikka syän märkänis. Itse olen kokenut saman. Ekat kuukaudet oli piinaa. Nyt tapahtuneesta on kohta vuosi eikä enää satu.

Älä jää tuleen makaamaan. Soitat iloisimmat kaverit mukaan. Mietit, mitä kivaa tykkäät tehdä ja toteutat sen. Älä jää kotiin pyörimään, mene leffaan, uimaan, salille, konsertteihin, liity johonkin järjestöön. Varaa viikonlopuksi hotelli ja käy eri kaupungeissa, mene Tukholmaan.

Hae ammattiapua.

Ala arvostaa itseäsi. Se mies ei ollut sun arvoinen ja hyvä, että näin kävi nyt eikä vaikka 10 vuoden päästä.

Vierailija
13/20 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös ajatella, että parempi nyt kuin vaikka sitten kun on lapsia.

Vierailija
14/20 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva uusi suhde onnistuu noin vain siihen hyppäämällä... Usko pois. Moraalinen krapula iskee miehelle ennen pitkää..

Silloin PYSY vahvana. Älä vastaa puheluihin. Usko pois

Vierailija
15/20 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudutko kohtaamaan miestä ja tätä uutta mussua? Yhteiset kaverit ja illanistujaiset ym?

En onneksi. En kuitenkaan voi olla stalkkaamatta häntä ja uutta naista facebookista.

Vierailija
16/20 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein tosi ikävän tempun exälleni ja pomppasin uuteen suhteeseen lennosta. Ex puhui minusta ansaitusti pahaa kaikille mahdollisille ihmisille ja kylläminua vihattiin! Mitäs sitten kävikään: Ex ihastui työkaveriinsa, joka jätti tuoreen sulhasensa lennosta. Ex sanoi, että ymmärtää minua nyt. Vieläkin tykkään kaverina exästäni, eikä hänessä ole mitään vikaa miehenä tai ihmisenä, mutta nykyinen mieheni oli minulle se oikea. Mene sinäkin eteenpäin.

Vierailija
17/20 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä olla stalkkaamatta se vaan vaikeuttaa sitä, että pääset yli.

Kokeile uusia asioita mitä et oo ikinä tehnyt esim. ystävien kanssa.

Yritä olla mahdollisimman paljon ystävien kanssa jolloin et tuu miettimään häntä niin paljon.

Vierailija
18/20 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustele suomessa tai buukkaa matka eurooppaan tms. Ole siis eri ympyröissä,se helpottaa. Älä jää kotiin märehtimään ja vatvomaan tilannetta. Tapaa uusia ihmisiä. Itselleni kävi samalla tavalla ja kesälomalla lähdin kolmeksi viikoksi italiaan. Elämäni viisain päätös: olin vieraassa maassa ja näin ja koin paljon uutta. Sitten kävin kavereiden ja ystävien luona bailaamassa eri kaupungeissa.

Vierailija
19/20 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele suhteenne huonoja puolia. Yritä miettiä mitkä asiat ovat elämässäsi hyvin. Kyllä se siitä!

Vierailija
20/20 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jätti mut vaikka vannoi että ei halua muita todella suurien vaikeuksien edessä. Inhimillistä varmaan? Minä kuitenkin valitsin hänet kun oli tilaisuus muuttaa elämää. No elämä on.

En ole katkera mutta kuitenkin, mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän