Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On vaikea ymmärtää pareja, joissa nainen on miestä pidempi

Vierailija
27.01.2016 |

Minun on vaikea ymmärtää, miksi nykyään on niin paljon pareja, joissa nainen on miestä pidempi. MIKSI pitkät naiset valitsevat samanpituisen tai itseään lyhyemmän miehen, kun voisivat etsiä pitkän miehen? Tai MIKSI lyhyemmät miehet valitsevat samanpituisen tai itseään pidemmän naisen, kun voisivat etsiä lyhyemmän naisen.

Erityisen yleistä tämä näyttää olevan yli 180 cm pitkillä naisilla, heillä varmaan lähemmäs joka toisella on samanpituinen tai itseään lyhyempi mies. Etsisivät suosiolla pitkän miehen, kun heillä siihen on hyvät syytkin.

Miehen vain kuuluu olla parisuhteessa se pidempi osapuoli ja vielä sen verran selkeästi, että sen eron huomaa.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 166 cm ja mies noin 165 cm. Pidän lyhyistä miehistä ja minusta on ihana halata ja suudella toista, kun kasvot ja alapää ovat samoilla tasoilla. Lyhyet miehet ovat myös ihanan ketteriä sängyssä. ;)

Vierailija
42/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ilkeä kommentoida rehellisesti. Onhan se outoa, jos kaunis amatsoni taluttaa käsipuolessaan pientä miestä. Rakkautta voi olla paljonkin, mutta ainakin takaapäin nähtynä äiti siinä taluttaa poikaansa kouluun. Aivan samoin eläkeikäinen mies nuori nainen vierellään herättää ajatuksen isoisästä ja lapsenlapsesta, vaikka kyse voi olla vuosisadan rakkaustarinasta. Danny DeVito, Tom Cruise saati Brad Pitt eivät herätä mitään seksuaalisia himoja sisälläni. Raha, menestys eivätkä kauniit kasvot tai vartalo minikoossa vaan riitä kompensoimaan juuri sitä puutetta: pienuutta. Haluan oikean ja ison miehen. Jonka rinnalla voin tuntea olevani oikea nainen jopa korkkareissa. Maailma on pullollaan pieniä naisia, miksi te lyhkäiset miehet edes haluasitte tuntea alemmuutta suhteessa pitkien naisten kanssa? Hoikka ja hyväkuntoinen 175 pitkä nainen painaa helposti yli 10-15 kiloa enemmän kuin ruipelo 168 pätkämies. Ja miehellä on kova tarve kiintyä tähän naiseen, koska??? Haluaa alistetuksi? Haluaa takaisin kohtuun? Haluaa hellää huolenpitoa, kuten sai äidiltään?  Vai haluaako hän kompensoida pienuuttaan alistamalla naista? Voimankäyttö ei onnistu, vain sukkelalla suulla saa alistettua. Pienet, kauniit ja rakkaat miehet: Kohdistakaa rakkautenne pieniin ja sieviin naisiin. Turhaa tulla edes yrittämään iskemään minua alle 190 senttisenä. Kauniisti ohjaan teidät kavereideni juttusille. Sitäpaitsi mieheni 203 cm ja teinipoikani 197cm ja 201cm varmasti suosittelevat samaa.    

Oot kyllä hämäristä hämärin. :D mut ok, sulla on oikeus omaan mielipiteeseen. Haluisin vaan kertoa sulle että mulla oli myös ennen muinoin tollanen " pituusvaatimus" miehille. Olen itse keskipituinen nainen, mutta miehen piti olla muka vähintään 185cm, mielellään yli 190. Noh, satuinpa sitten tapaamaan ( mun mielestä tietty) Suomen seksikkäimmän, hauskimman, fiksuimmat ym vaikka mitä muuta, joka olikin vain muutaman sentin mua pidempi. Käytännössä mun pituinen kun vertaa siihen minkälaisia olin aiemmin tapaillut ja seurustellut. Tämä mies oli just niin täydellinen sillä samalla sekunnilla kun hänet näin! Ja on edelleen, aika pitkän yhteiselon jälkeenkin. ;) että ihmettele sinä vaan ihan rauhassa. :D ei tarvitse ymmärtää yhtään sen enempää mihin pystyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ongelmat kullakin :) Ehkäpä nainen haluaa olla se näyttävä osapuoli parisuhteessa ja etsii lyhyen miehen. Tuon toisen keskustelun perusteella kun siro nainenkin voi tuntea olonsa tukalaksi.

Mutta todellisuudessa kukaan ei varmaan etsi puolisoa pituuden perusteella. Rakastuu kun rakastuu.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2485738/mita_ajattelet_iso_mies_pieni_na…

Vierailija
44/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan se on, jos mies on niin lyhyt, että kun seistään vastakkain, niin voi suudella huulille pimpuliin...

Vierailija
45/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko oikeasti, että aikuisilla ihmisillä tuo pituus olisi parinvalintaprosessissa se olennainen tekijä?

Mulla on :D Lyhyt mies on pahin turn off mitä tiedän, 180cm on ihan minimi. Tämä on varmaan ainoa asia, jossa olen näin pinnallinen. Pidemmän miehen kainalossa on turvallisempi olla plus, että sovin siihen kuin valettu :)

Tosin en ole koskaan kiinnostunut lyhyestä miehestä, varsinkaan seurustelumielessä. Ainoa ihastuskin lopahti siihen, kun tajusin että mies on vain pillun perässä.

Oman kokemukseni mukaan lyhyillä miehillä on huono itsetunto, valitettavasti niillä on myös se iso kikkeli jonka ympärillä se maailma pyörii kun oma lyhyys ahdistaa..

Vierailija
46/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia vastauksia tuossa toisessa ketjussa..

Vierailija
47/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka oli Annelia lyhyempi...ja miten kävikään...

Vierailija
48/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea ymmärtää mikseivät ihmiset voi keksiä tuoreita provoja

Vierailija
49/64 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oman kokemukseni mukaan lyhyillä miehillä on huono itsetunto, valitettavasti niillä on myös se iso kikkeli jonka ympärillä se maailma pyörii kun oma lyhyys ahdistaa.."

Korjaan: Omien kokemuksieni

50/64 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni ei ole pituus ollut koskaan mikään kriteeri parinvalinnassa. Olen ollut itse asiassa hämmästynyt, miten monet tyttökaverini listaavat, että miehen pitää olla pitkä (eli vähintään 185 cm tai mieluusti yli). Johtunee ehkä siitä, että itse olen melko lyhyt, aika tarkalleen 160 cm.

Oma ukkoni sattuu olemaan pitkä (n. 190 cm) ja onhan se komea ilmestys, mutta samalla vähän epäkäytännöllistä välillä, koska itse olen lyhyt (esim. suutelu). Itseäni ei haittaisi, jos mieheni olisi vaikka 10-15 cm lyhyempi. Muut tärkeämmät asiat ratkaisevat.

Yksi kaverini kerran sanoi, että on väärin, että olen yhdessä pitkän miehen kanssa, koska sellaiset pitäisi säästää pitkille naisille. :'D En jaksanut loukkaantua, mutta mielestäni hieman outo ajatus.

Hei, kohtalotoveri! :D (Kirjoittelin tuossa muutamaa viestiä aiemmin.) Ite 162 ja mies 185.. En varmana säästä pinnallisille pituudentuijottajille, pidän itselläni. <3

Ja nuo pituuserosta johtuvat ongelmat, I feel you. Mutta eiköhän ne tärkeät asiat suhteessa ole jossain ihan muualla. Toivottavasti nämä pituuden tuijottelijat ymmärtävät asian joku päivä. :D

Vierailija
51/64 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pituus ei varmaan monellekaan ole kovin ratkaiseva tekijä kumppania valitessa. Itselleni ainakin vähän toisenlaiset seikat olivat tärkeämpiä.

Vierailija
52/64 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei mennytkään miesviha-aloitus niin kuin elokuvissa.

Vierailija
53/64 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea ymmärtää pareja, joissa toinen on toista tyhmempi.

Toivottavasti ap ja hänen kumppaninsa ovat älyllisesti samalla tasolla.

Vierailija
54/64 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien tarvitse kaikkea ymmärtää, vain viisaat ymmärtävät kaiken.

Vierailija
55/64 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 166 cm ja mies noin 165 cm. Pidän lyhyistä miehistä ja minusta on ihana halata ja suudella toista, kun kasvot ja alapää ovat samoilla tasoilla. Lyhyet miehet ovat myös ihanan ketteriä sängyssä. ;)

Samoin tanssilattialla. Pitkät ovat jotenkin kirahvin näköisiä tanssiessaan.

Vierailija
56/64 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko oikeasti, että aikuisilla ihmisillä tuo pituus olisi parinvalintaprosessissa se olennainen tekijä?

Olishan aika hassua, jos saisi suhteesta vielä pojankin joka olisi jonkin sortin kääbik.

Kyllä ymmän tuollaisia epätasaisia suhteita, pitäähän sitä lähes kaikkea kokeilla, mutta en kyllä alkaisi lisääntymään minua lyhemmän miehen kanssa.

Lapset eivät välttämättä ole vanhempiensa kokoa. Olemme mieheni kanssa  168 senttisiä ja poikamme on 186 ja tytär 176, joten eivät mitään kääpiöitä.

Vierailija
57/64 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitus on tehty tosimielellä, niin aloittaja on varmaan nuori. Itsekin ajattelin tuolla tavalla nuorempana. Olen itse sen verran pitkä, että moni mies on korkeintaan pituiseni, enkä halunnut tutustua kuin vähintään viisi senttiä pidempiin miehiin. Nyt vanhempana muistelen huvittuneena ajattelutapaani. Nyt ajattelen, että on onni kohdata mukava mies, johon voi luottaa ja jolla ei ole mitään persoonallisuushäiriöitä.

Vierailija
58/64 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pitkä nainen haluaa ehkä lyhyen miehen avulla yrittää säädellä jälkikasvunsa pituutta. Hän saattaa toivoa, että hänen tyttärestään ei tule 190-senttistä, sillä hän on itse kärsinyt pituudestaan aina.

Vierailija
59/64 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olishan aika hassua, jos saisi suhteesta vielä pojankin joka olisi jonkin sortin kääbik.

Kyllä ymmän tuollaisia epätasaisia suhteita, pitäähän sitä lähes kaikkea kokeilla, mutta en kyllä alkaisi lisääntymään minua lyhemmän miehen kanssa.

Hei, minä olen lisääntynyt kääbiksen kanssa.  Ollaan siis molemmat alle 170cm. Ja kas kummaa, poika on nyt 15v jo yli 180cm ja kasvu jatkuuuuuuuu....

Ps. ei käynyt mielessäkään siinä tekovaiheessa,että mitähän tästä tulee, kun mies on niin lyhyt ;)

Vierailija
60/64 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterot on omituisia.