Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On vaikea ymmärtää pareja, joissa nainen on miestä pidempi

Vierailija
27.01.2016 |

Minun on vaikea ymmärtää, miksi nykyään on niin paljon pareja, joissa nainen on miestä pidempi. MIKSI pitkät naiset valitsevat samanpituisen tai itseään lyhyemmän miehen, kun voisivat etsiä pitkän miehen? Tai MIKSI lyhyemmät miehet valitsevat samanpituisen tai itseään pidemmän naisen, kun voisivat etsiä lyhyemmän naisen.

Erityisen yleistä tämä näyttää olevan yli 180 cm pitkillä naisilla, heillä varmaan lähemmäs joka toisella on samanpituinen tai itseään lyhyempi mies. Etsisivät suosiolla pitkän miehen, kun heillä siihen on hyvät syytkin.

Miehen vain kuuluu olla parisuhteessa se pidempi osapuoli ja vielä sen verran selkeästi, että sen eron huomaa.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja varjelkoon minua ymmärtämättömältä ja ahdasmieliseltä puolisolta, oli hän minkä pituinen tahansa.

Vierailija
22/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ymmärtämistä siinä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tässä vähän aikaa sitte tapailemaan mua 10cm lyhyempää miestä ja oon kyllä huomannu että yllättävän monille se on joku ongelma

Vierailija
24/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin tässä vähän aikaa sitte tapailemaan mua 10cm lyhyempää miestä ja oon kyllä huomannu että yllättävän monille se on joku ongelma

Outoa, että joittenkin ihan toisten ihmissuhde on tosiaan ongelma ihmisille. 

Vierailija
25/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on vaikea ymmärtää, miksi nykyään on niin paljon pareja, joissa nainen on miestä pidempi. MIKSI pitkät naiset valitsevat samanpituisen tai itseään lyhyemmän miehen, kun voisivat etsiä pitkän miehen? Tai MIKSI lyhyemmät miehet valitsevat samanpituisen tai itseään pidemmän naisen, kun voisivat etsiä lyhyemmän naisen.

Erityisen yleistä tämä näyttää olevan yli 180 cm pitkillä naisilla, heillä varmaan lähemmäs joka toisella on samanpituinen tai itseään lyhyempi mies. Etsisivät suosiolla pitkän miehen, kun heillä siihen on hyvät syytkin.

Miehen vain kuuluu olla parisuhteessa se pidempi osapuoli ja vielä sen verran selkeästi, että sen eron huomaa.

Kyll sen voi ymmärtää, jos mies on rikas tai edes hyvätuloinen.

Vierailija
26/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni mies kasvaa oksansa viereen:DDD

Kokemusta on.

Vierailija
27/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko oikeasti, että aikuisilla ihmisillä tuo pituus olisi parinvalintaprosessissa se olennainen tekijä?

Vierailija
28/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko oikeasti, että aikuisilla ihmisillä tuo pituus olisi parinvalintaprosessissa se olennainen tekijä?

Olishan aika hassua, jos saisi suhteesta vielä pojankin joka olisi jonkin sortin kääbik.

Kyllä ymmän tuollaisia epätasaisia suhteita, pitäähän sitä lähes kaikkea kokeilla, mutta en kyllä alkaisi lisääntymään minua lyhemmän miehen kanssa.

Vierailija
29/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, ap. Kyllä säkin joskus ymmärrät, yritä edes.

Vierailija
30/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ilkeä kommentoida rehellisesti. Onhan se outoa, jos kaunis amatsoni taluttaa käsipuolessaan pientä miestä. Rakkautta voi olla paljonkin, mutta ainakin takaapäin nähtynä äiti siinä taluttaa poikaansa kouluun. Aivan samoin eläkeikäinen mies nuori nainen vierellään herättää ajatuksen isoisästä ja lapsenlapsesta, vaikka kyse voi olla vuosisadan rakkaustarinasta. Danny DeVito, Tom Cruise saati Brad Pitt eivät herätä mitään seksuaalisia himoja sisälläni. Raha, menestys eivätkä kauniit kasvot tai vartalo minikoossa vaan riitä kompensoimaan juuri sitä puutetta: pienuutta. Haluan oikean ja ison miehen. Jonka rinnalla voin tuntea olevani oikea nainen jopa korkkareissa. Maailma on pullollaan pieniä naisia, miksi te lyhkäiset miehet edes haluasitte tuntea alemmuutta suhteessa pitkien naisten kanssa? Hoikka ja hyväkuntoinen 175 pitkä nainen painaa helposti yli 10-15 kiloa enemmän kuin ruipelo 168 pätkämies. Ja miehellä on kova tarve kiintyä tähän naiseen, koska??? Haluaa alistetuksi? Haluaa takaisin kohtuun? Haluaa hellää huolenpitoa, kuten sai äidiltään?  Vai haluaako hän kompensoida pienuuttaan alistamalla naista? Voimankäyttö ei onnistu, vain sukkelalla suulla saa alistettua. Pienet, kauniit ja rakkaat miehet: Kohdistakaa rakkautenne pieniin ja sieviin naisiin. Turhaa tulla edes yrittämään iskemään minua alle 190 senttisenä. Kauniisti ohjaan teidät kavereideni juttusille. Sitäpaitsi mieheni 203 cm ja teinipoikani 197cm ja 201cm varmasti suosittelevat samaa.    

Vierailija
31/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui sanoa, että itse olen 183,5cm pitkä ja painoa on 71kg, eli vatsamakkaraa on. En ole mitenkään täydellinen itsekään. Tuntuu vain niin turhauttavalle pienokaiset, jotka kasvot ylös minua kohti olettavat pääsevänsä sänkyyni. Minulle ovat minimiehet tulleet ehdottelemaan peniksen mitalla, että yltäisi pohjaan saakka. En ymmärrä tuota, että pituus olisi tärkein vain rakkauselimessä, muttei sen kantajassa. Olen oikein tyytyväinen pitkän mieheni tapaan rakastella, vertailukohtaa ei ole. Eikä tule.

Vierailija
32/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun on rehellisesti pakko tunnustaa etten saanut kuin itseäni lyhyempiä tai korkeintaan samanmittaisia. Näiden miesten syistä en tiedä. Ehkä hekään eivät saaneet muita.

Vierailija
33/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei ole pituus ollut koskaan mikään kriteeri parinvalinnassa. Olen ollut itse asiassa hämmästynyt, miten monet tyttökaverini listaavat, että miehen pitää olla pitkä (eli vähintään 185 cm tai mieluusti yli). Johtunee ehkä siitä, että itse olen melko lyhyt, aika tarkalleen 160 cm.

Oma ukkoni sattuu olemaan pitkä (n. 190 cm) ja onhan se komea ilmestys, mutta samalla vähän epäkäytännöllistä välillä, koska itse olen lyhyt (esim. suutelu). Itseäni ei haittaisi, jos mieheni olisi vaikka 10-15 cm lyhyempi. Muut tärkeämmät asiat ratkaisevat.

Yksi kaverini kerran sanoi, että on väärin, että olen yhdessä pitkän miehen kanssa, koska sellaiset pitäisi säästää pitkille naisille. :'D En jaksanut loukkaantua, mutta mielestäni hieman outo ajatus.

Vierailija
34/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekkään haluaisi lyhyempää miestä. Haluan itse sinne kainaloon! <3 Mutta oon kyllä niin lyhyt että yleensä kaikki miehet ovat minusta pidempiä (:

Vierailija
35/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nuo parit pyytäneet ymmärrystäsi vai miksi kannat asiasta huolta?

Vierailija
36/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina ihmetyttäneet tällaiset kommentit, että joku nainen tuntee itsensä naiseksi vain jos vierellä on tietyt raamit täyttävä mies. En tunnista tuollaista tunnetta itsessäni ollenkaan. Minun fiilikseni omasta olemuksestani ja itsestäni ei muutu miksikään olipa rinnallani sitten itseäni lyhyempi mies tai ei. Varmaan monille ihmisille on kyllä hyvin tärkeää noudattaa ns. jotain yleisiä mittareita että ei tule tunne että erottuu liikaa massasta, ymmärrettää sinänsä kerta laumaeläimiä tässä ollaan.

Vierailija
37/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No voi että, ikävää että et ymmärrä. Hanki ihmeessä itsellesi apua, ettet ihan muserru.

t. 180/181

Vierailija
38/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ilkeä kommentoida rehellisesti. Onhan se outoa, jos kaunis amatsoni taluttaa käsipuolessaan pientä miestä. Rakkautta voi olla paljonkin, mutta ainakin takaapäin nähtynä äiti siinä taluttaa poikaansa kouluun. Aivan samoin eläkeikäinen mies nuori nainen vierellään herättää ajatuksen isoisästä ja lapsenlapsesta, vaikka kyse voi olla vuosisadan rakkaustarinasta. Danny DeVito, Tom Cruise saati Brad Pitt eivät herätä mitään seksuaalisia himoja sisälläni. Raha, menestys eivätkä kauniit kasvot tai vartalo minikoossa vaan riitä kompensoimaan juuri sitä puutetta: pienuutta. Haluan oikean ja ison miehen. Jonka rinnalla voin tuntea olevani oikea nainen jopa korkkareissa. Maailma on pullollaan pieniä naisia, miksi te lyhkäiset miehet edes haluasitte tuntea alemmuutta suhteessa pitkien naisten kanssa? Hoikka ja hyväkuntoinen 175 pitkä nainen painaa helposti yli 10-15 kiloa enemmän kuin ruipelo 168 pätkämies. Ja miehellä on kova tarve kiintyä tähän naiseen, koska??? Haluaa alistetuksi? Haluaa takaisin kohtuun? Haluaa hellää huolenpitoa, kuten sai äidiltään?  Vai haluaako hän kompensoida pienuuttaan alistamalla naista? Voimankäyttö ei onnistu, vain sukkelalla suulla saa alistettua. Pienet, kauniit ja rakkaat miehet: Kohdistakaa rakkautenne pieniin ja sieviin naisiin. Turhaa tulla edes yrittämään iskemään minua alle 190 senttisenä. Kauniisti ohjaan teidät kavereideni juttusille. Sitäpaitsi mieheni 203 cm ja teinipoikani 197cm ja 201cm varmasti suosittelevat samaa.    

Harvoin lukee edes aihe vapaalta näin paksua jööttiä. :D Psykologinen profiloija epäonnistui tehtävässään pahan kerran, ei auttanut pituus maailman ymmärtämisessä. Mutta suosittelen sinulle terapeuttia, pitkää terapeuttia, yli kaksimetristä, jonka kanssa voit työstää ongelmaasi. :)

Vierailija
39/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en ymmärrä miksi sun pitää käyttää energiaasi toisten parisuhteiden ruotimiseen. Jos pari on keskenään onnellinen, niin mikä sinä olet sanomaan ettet ymmärrä toisten valintaa?

Vierailija
40/64 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te pitkistä miehistä haaveilevat miehet tajuatte, että pitkälle miehelle on todellinen pettymys, jos ei naisen peppu ja rinnat ja kasvot ole todella tasokasta luokkaa? Se on samanlainen primitiivinen juttu miehelle kuin pituus naiselle. Pitkä nainen taas on yleensä vain hevosenpuolikas. Ihan sama kuinka nätti, se on silti vaan hevosenpuolikas.