Oletko maistanut duriania?
Kommentit (14)
Maistoin Singaporessa katukojusta, tosin pirtelön muodossa. Siitä on jo aikaa, en ihan tarkkaan muista makua, mutta sen muistan, että pirtelö oli ihan hyvää. Sen nauttimisen jälkeen kyllä tuli durianin hajuisia röyhtäyksiä, joissa aromi oli sellainen makeahkon ja käyneen sekä vähän tunkkaisen yhdistelmä. Ehkä suurin elämys tuossa oli, että maistoi ensimmäistä kertaa tätä pahamaineista duriania, vähänkö cool.
Valitettavasti. Krapulaisena oli muuten melkoisen oksettava kokemus :-o Se haju tosin on paljon karseampi kuin maku.
En pystynyt maistamaan kun haju oli niin kamala... Durianjäätelöä maistoin, en tykännyt.
Olen maistanut. Alkoi kutittamaan suuta.
minusta se oli hyvää. Haju voi olla hiukan yök, mutta itse hedelmä on oikein hyvä. Tämä on varmaan henkilökohtainen juttu niinkuin korianteri (jonka joku öljy on joillekin superällö ja muille hyvä).
Luin, että oletko maistanut duunaria. Täytyy mennä nukkumaan, kun silmät harittaa näin pahasti.
kyllä, ja kaikki tänne kirjoitetut kokemukset allekirjoitan.
Hyi helvetti se haju! Ja suutuntuma. Varsinkin krapulassa. Enää en koske duunariin.
T. Akateeminen nainen
Se maku on oikeastaan aika hyvä, mutta koostumus ällöttävä.
Täyttävää ja erittäin vitamiinipitoista.
Joskus reissuilla olen seuraillut, kun paikalliset niitä syövät ihan himonaan.
Maku oli ihan ok, mutta haju kaamea. Muistan, kuinka kädet haisivat pitkään oksennukselle sen jälkeen, kun hedelmämehua vähänkin roiskahti.
Ainoa "ruoka" jota en todellakaan voi sietää. Olen pari kertaa maistanut. Ekalla kerralla ostin torilta mielenkiinnon vuoksi ja tokalla kerralla mua huijattiin! Ihanan näköisen leivoksen sisään oli piilotettu sitä moskaa!
Oksettava. Haju oli vielä pahempi