noora&noora blogi
onko lukijoita täällä, mitä tykkäätte?
Kommentit (144)
Se aiempi blogi (vain toisen Nooran pitämä) oli huomattavasti parempi, tämä uusi on jotenkin lattea ja teennäinen. En tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Ei anna realistista kuvaa.
Mainitse joku blogi joka antaa realistisen kuvan bloggaajan elämästä?
Teennäinen kuvaakin muuten hyvin sitä menoa. Siistiä ja ammattimaista otetta mutta jotenkin ne aiheet ja näkemykset tuntuvat niin pinnallisilta. Asu sitä ja afterit tätä. Really?
ap
Muistelin että blogi on tylsä ja ulkokultainen, mutta nyt kun kävin katsomassa, niin ihan kivahan se oli. Jos ei odota mitään erityisen syvällistä, niin mukava tuota on lukea. En sitten tiedä kiinnostaisiko jos asuisin muualla Suomessa, mutta näin helsinkiläisenä esim. nuo ravintola-, brunssi- ym. vinkit on tervetulleita.
Ihan viihdyttävä, kevyt chick lit-blogi. Tykkään.
Välillä mennään pintaa syvemmälle, kuten se postaus kolmenkympin kriisistä.
Tykkään. Bloggaajat vaikuttavat mukavilta ja mutkattomilta tytöiltä. Aiheet ovat sellaista kevyttä luettavaa matkailusta, muodista, ruuasta. Joskus näin perheellisenä ihmisenä iskee hetkellinen kateuden puuska, kuten esim. tuon matkailu-podcastin jälkeen. Bloggaajien tämän vuoden matkasuunnitelmat kuullosti niin ihanalta :)
Ajoittain lukaisen myös samalla konseptilla rakennettua blogia: http://www.stellarstories.fi/. Mutta tämä ei ole onnistunut samalla tapaa kuin Noora&Noora. Bloggaajat ovat jääneet todella etäisiksi ja ovat "jäykän" oloisia.
Blogi on jees, mutta mitä te muut lukijat tykkäätte noista podcasteista? Mua jotenkin häiritsee Noora K:n erittäin lapsellinen ääni...tässä viimeisimmässä vierailija-podacastissa on varmaan ihan fiksua asiaa, mutta Noora K. sekä tämä päätoimittajat kuulostavat ihan tyhjäpäisiltä kaakattavilta kanoilta.
Oli kyllä Noora K:lla erilainen ääni kuin olin kuvitellut mutta enemmän itseäni häiritsee jotenkin se miten tosissaan bloggaajat ovat itsensä kanssa. Julkaistaan tohkeissaan ruokapäiväkirjoja ja jotain päivän koru-kuvia. En itsekään pohdi mitään kvanttifysiikkaa mutta jotenkin en vaan ymmärrä miten tyhjänpäiväisiä aiheita he pyörittävät. Kyllähän ihmiset osaavat syödä tai iskeä jonkun helyn ranteeseen ihan omin neuvoin. En vaan ymmärrä.
Tykkäsin enemmän siitä aiemmasta, siinä oli jotenkin henkilökohtaisempia juttuja. Tää uusi on enemmän semmoinen 'ihan kiva'.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä Noora K:lla erilainen ääni kuin olin kuvitellut mutta enemmän itseäni häiritsee jotenkin se miten tosissaan bloggaajat ovat itsensä kanssa. Julkaistaan tohkeissaan ruokapäiväkirjoja ja jotain päivän koru-kuvia. En itsekään pohdi mitään kvanttifysiikkaa mutta jotenkin en vaan ymmärrä miten tyhjänpäiväisiä aiheita he pyörittävät. Kyllähän ihmiset osaavat syödä tai iskeä jonkun helyn ranteeseen ihan omin neuvoin. En vaan ymmärrä.
Tämähän koskee melkein kaikkia blogeja, ellei bloggaajalla ole jotain "erityistaitoja" joista blogata. Noorien kohdalla on kyllä jo melkein kumma, että ikävät kommentoijat ovat pysyneet poissa....kommenteissa on pelkkää hehkutusta tai hymistelyä.
Minä tykkään. Ihan kuin lukisi kiinnostavaa naistenlehteä ja saa heittää aivot narikkaan. Kivoja, ajankohtaisia juttuja esim. ravintoloista, kahviloista. Kiinnostavia matkavinkkejä hotellisuosituksineen jne. Minä en ainakaan kaipaa mitään bloggaajan avautumista omista henk.kotaisista asioistaan. Puhukoot ne peheelleen tai ystävilleen. Blogeissa kaipaan just myönteitä ja positiivista otetta ja kauniita asioita.
Miten niitten häiden kävi ? Menikö naimisiin ?
Häät-Noora on nuuka, sen tajusin ja ei raaski pitää isoja häitä mutta mielellään osallistuu muiden häihin. Ikävää tuollainen minä minä ajattelu.
Hyvä blogi edelleen mutta entinen oli parempi.
Ei ole toinen Noora vielä naimisissa. Jos insta-kuvien perusteella ymmärsin oikein, niin polttarit olis ollut vkonloppuna...? Noora's Möhippa? Tässä muuten yks mitä en ymmärrä tämän blogin tai muidenkaan blogien kohdalla - wannabe suomenruotsalaisuus. Molemmat bloggaajat kuitenkin kai ihan suomen-suomalaisia?
Bää, miksei ne kerro blogissa polttareista? Tylsää kun ensin kuitenkin kerrottiin vaikka mitä kihlajaisista, hääpuvun ostosta ja muusta. Outo linjanmuutos kesken kaiken.
Ei anna realistista kuvaa.