Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta käytössä olevaa talvitakkia omistat?

Vierailija
27.01.2016 |

Tuli mieleen tuosta tavarakaaos ketjusta että onko mulla jotenkin liian paljon talvitakkeja kun eteinen tursuaa 3 hengen perheessäkin aivan yli.. Montaa talvitakkia sinä käytät?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on takkeja aivan liikaa.

Villakangastakkeja neljä, untuvatakkeja neljä, parka-takkeja neljä, yksi laskettelutakki, yksi kevytuntsikka, kevyttoppiksia(?) kaksi. Vintillä on vielä muutama takki lisää.

Olen takkihamstraaja, ruoskikaa. 

Onneksi mä en ole ainoa 😄 Mutta kaikki on niin kivoja niin en raatsi luopuakaan ja lisää löytyisi kaupoista mutta nyt olen malttanut olla ostamatta....

Vierailija
22/39 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi niitä näyttää olevan;

puolipitkä untuvatakki (tyylikkäin), sporttisempi untuvatakki, pitkähkö toppatakki (ei niin siisti), kevyt toppis ja villakangastakki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta sitten olisin vastannut että omistan ainakin 20 talvitakkia.

Nyt minulla on kaksi. Lämmin ja laadukas ruskea parka. Toinen on laadukas puolipitkä musta villakangastakki.

Vierailija
24/39 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppatakki, pitkä villakangastakki, 2 lyhyempää villakangastakkia. Mulle sopivasti, koska kaikki vastaa eri tarpeisiin ja kaikkia tulee käytettyä.

Vierailija
25/39 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mulla on ihan liikaa...

- parkatakki

- muhkeampi toppatakki

- 2 kevytuntuvatakkia

- laskettelutakki

- untuvalaskettelutakki

- 2 villakangastakkia

- 2 softshelltakkia

- kasa hiihto-, juoksu- yms kuoritakkeja

Lisäksi löytyy vielä yksi siistimpi untuvatakki, jota en ole tänä talvena edes kaivanut esiin...

Vierailija
26/39 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on käytössä 1-2 takkia. Kylmemmällä ilmalla parka ja lauhemmalla kirpparilta parin euron, mikähän tuo nyt on, kevyttoppatakki tai jokin. Joka tapauksessa erittäin miellyttävä ja käytännöllinen 0-kelin takki :) 

Lisäksi käytän tupakalla käydessäni erästä vanhaa toppatakkia, mutta sitä ei kait lasketa :P Vois muutenkin lopettaa tuon typerän tupakoinnin.

Vierailija
27/39 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ulkoilu takkia

3 toppatakkia

3 pitkää villakangastakkia

3 lyhyttä villakangastakkia

5 feikkiä turkkia (oon allerginen ;) )

Vierailija
28/39 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 parkaa, 1 lyhyt toppatakki ja 1 villakangastakki

Vierailija
29/39 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 toppatakkia, 1 parka, 4 villakangastakkia, bleisereitä 5 ja ohuempi kevättakki. Kiitos aloituksesta taidan käydä kaappini läpi ja pistää kiertoon ne jotka eivät ole viimeisen parin vuoden aikana eksyneet päälle. 

Vierailija
30/39 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä untuvatakki, pitkä villakangastakki sekä lyhyt kevyttoppatakki. Näillä pärjää hyvin. Ei pursua paikat, kun kaksin miehen kanssa eletään, ja miehellä kaiken kaikkiaan 4 takkia kaikille vuodenajoille.

Vierailija
31/39 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 eri talvitakkia, jotka ovat käytössä.

Pitkä toppatakki

Lyhyt sininen toppatakki

Lyhyt musta toppatakki

Pitkä musta villakangastakki

Lyhyt musta villakangastakki

Pitkä sininen villakangastakki

Lyhyt sininen villakangastakki

Lisäksi pari harvemmin käytettyä takkia ja yksi toppaliivi.

Vierailija
32/39 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 villakangastakkia

2 pitkää untuvatakkia

1 kevyt toppis

1 ulkoiluun sopiva

1 toppatakki

Sekä varastossa on yksi, joka joutaa joskus kirpparille. Myös yksi villakangastakeista joutaisi pois.

Vierailija
33/39 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on naulakossa tällä hetkellä:

-villakangastakki kaupunki- & kyläilykäyttöön pikkupakkasilla

-pitkähkö talvitakki (osittain untuvaa) ihan yleiskäyttöön

-pitkä paksu toppatakki tosi kylmille ilmoille 

-ohut (=ohentunut) toppatakki pikkupakkasille pihakäyttöön

-paksu toppatakki pihalle

-softshelltakki plussakeleille esim. kauppamatkoille (menen kävellen)

Kaikkia noita takkeja olen käyttänyt tämänkin talven aikana. Vanhin takki yli 10 vuotta sitten ostettu ja uusin ostettu pari vuotta sitten.

Vierailija
34/39 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisia talvitakkeja on 4 eli untuvatakki pakkaskeliin, polvipituinen villakangastakki, lyhyt untuvatakki ja ns. koirankusetustakki (takki, joka on käytännöllinen ja mukava koiranilmalla eli hupullinen, kestää vettä ja tuulta.... ei kauneusarvoja).

Sitten on ulkoilu- ja urheiluvaatteita, mutta niitä pidän kesälläkin kylmällä ja sateella. Talvella laitan vaan enemmän ja lämpimämpiä vaatekerroksia alle. 

Vierailija
35/39 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takkihamsteri täälläkin... Nolo tunnustaa, että osaa edes sanoa, montako. Tänään on ollut päällä tummanharmaa villakangastakki. Oikeastaan haluaisin vielä pitkän ohuen untuvatakin, sitten on kiintiö hetkeksi täynnä.

Vierailija
36/39 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisessä on kolme. Lisäksi löytyy vanha takki, joka joutaa pois. Ja laskettelutakki.

Miehellä on pari.

Lapsilla on vain yksi.

Vierailija
37/39 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi toppatakkia omistan, toinen on normaalisti käytössä ja toista taas käytän lähinnä vaan tupakalla käydessä. Eniten tosin tulee käytettyä talvellakin nahkatakkia.

Vierailija
38/39 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 talvi takkia. Lyhyt ja pitkä untuvatakki ja villakangastakki. Syys-/kevättakkeja samaten 3.

Vierailija
39/39 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen tuosta tavarakaaos ketjusta että onko mulla jotenkin liian paljon talvitakkeja kun eteinen tursuaa 3 hengen perheessäkin aivan yli.. Montaa talvitakkia sinä käytät?

Kodinhoitohuoneessa roikkuu pihatakki. Eteisen naulakossa on kaupunkitakki ja kaapissa villakangastakki ja untuvatakki jota olen viimeksi käyttänyt muutama vuosi sitten. Siinä mun talvitakit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän