Uusi naisystävä sexy vaatteet päällä mutta raskausarpia alasti
Kuuma ja hauska tapaus, mutta hänellä on paljon ns. raskausarpia. Vaatteet päällä hyvän näköinen. Yllätyin. Kyllä tämä tästä.
Kommentit (42)
Nyt on pakko ihmetellä ihan ääneen tätä hyökkäävää kommentointia.
Itse olen nainen ja kuulun siihen onnelliseen kategoriaan joille ei raskausaikana siunaantunut yhden ainutta arpea (ehkä kiitos myös tehokkaille rasvoille). Puhuimme kyllä miehen kanssa raskausaikana että niitä voi tulla ja siihen on vain sopeuduttava.
Ovathan ne rumia, mitä sitä kieltämään, niitä ei kukaan voi sanoa kauniiksi (ajatellaan nyt vain ulkonäköä, ei mitään syvällisiä juttuja). Niihin on voiteita ja öljyjä joilla niitä saa haaleammiksi, tosin monet ovat tähänkin kriittisiä, perusteluin että "olen synnyttänyt, jäljet saavat näkyä kehossani" <- tuo on ihan ok, eikä kukaan vaadikaan mitään tekemään. Mutta mielestäni on vähän jopa typerää, että jos naisella on raskausarpinen keho, tulee uusi seurustelukumppani, joka niitä vaikka alkuun vieroksuu, vedetään herne palkoineen nenään.
Naiset, jos miehellä olisi arpia täynnä oleva vartalo, väitättekö että ensimmäisinä kertoina kun uuden kumppanin näette alasti, ette tuijottaisi arpia tai se ei yhtään laskisi haluanne, esim: seksin suhteen? Kaikkeen tottuun, mutta ensireaktiot on ymmärrettävä..
Ja nyt tähänkin sitä paskaa niskaan kiitos :)
Mulla on raskausarpia pyllyssä ja tisseissä ollu 13v lähtien,aika yksin jäät jos alat ettimään naista jolla niitä ei ole.