Uusi naisystävä sexy vaatteet päällä mutta raskausarpia alasti
Kuuma ja hauska tapaus, mutta hänellä on paljon ns. raskausarpia. Vaatteet päällä hyvän näköinen. Yllätyin. Kyllä tämä tästä.
Kommentit (42)
Mun miehellä on raskausarpia :O tullut pyllyyn, kun puntannut liikaa kakskybäsenä lätkäjätkänä. Onneks muuten täydellinen tarakka <3
Naisen puolesta toivon, että suhteenne ei jatku vaan hän saa mahdollisuuden aitoon rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mieluummin kuuman ja raskausarpisen kropan kuin tämän täydellisen ihon, mutta pömppövatsan, lättänän perseen, leveän selän ja tyhjät pienet tissit vartalon.
Hurja miten negatiivinen kuva sulla on kropastasi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pystyisi diilaamaan tuollaisen kanssa. Siksi seurustelen vain alle 25 vuotiaiden naisten kanssa.
M39
Nauti nyt täysillä, se ei nimittäin sinun kohdallasi enää kauaa kestä.
On muilla murheet. Jos raskaus arvet syy jättää nainen, hei haloo
Sitä se lutkailu teettää. Jos olisit se lapset alkuun saattanut tapaus, niin tämähän olisikin jo tiedossasi.
Ikävää että olet noin pinnallinen... Opettele katsomaan myös sisäistä kauneutta ja arvet kuuluu vain elämään, hyväksy Se. Minulla on myös paljon raskausarpia, olen lyhyt ja pieni rintainen.. Eli en ole mikään ruusu mutta onneksi mieheni näkee minussa jotain erityistä. Olen onnellinen kun tiedän että olen hänen mielestä kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää että olet noin pinnallinen... Opettele katsomaan myös sisäistä kauneutta ja arvet kuuluu vain elämään, hyväksy Se. Minulla on myös paljon raskausarpia, olen lyhyt ja pieni rintainen.. Eli en ole mikään ruusu mutta onneksi mieheni näkee minussa jotain erityistä. Olen onnellinen kun tiedän että olen hänen mielestä kaunis.
Pinnallinen on kulttuuri jossa tehdään lapsia kenen kanssa sattuu.
Tuo on enää jäävuoren huippu, mutta eiväthän sairaat itse sairauttaan tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pystyisi diilaamaan tuollaisen kanssa. Siksi seurustelen vain alle 25 vuotiaiden naisten kanssa.
M39
Nauti nyt täysillä, se ei nimittäin sinun kohdallasi enää kauaa kestä.
Kiitos, nautin.
Sen jälkeen ostetaan sitten rahalla.
no hyi mieti tarkkaan kannattaako suhde
Vierailija kirjoitti:
Kyllä silmä tottuu raskausarpiinkin.
Onhan vaimolla raskausarpia mutta itse olen niille kyllä täysin sokea. En ikinä kiinnitä niihin mitään huomiota.
No mun mielestä miehet voi näyttää sexyiltä vaatteet päällä, mut ilman vaatteita ei. Siks mä en ymmärrä miesten hinkua vähennellä vaatetustaan.
Seksiliikkeistä pitsihepenettä ja sukkia ylle niin raskausarvet ei näy. Naisen seksikkyys kohoaa potenssiin kolme, vaikka ei edes olisi arpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Hehe :D siinä varsinainen naistenmies. Jos olisit joskus ollut tekemisissä oikean naisen kanssa niin tietäisit että niitä on nuorilla ja synnyttämättömilläkin naisilla.
Jep. Ja niita voi tulla miehillekin, exanikin vaikka oli hoikka mies oli teini-iassa saanut arpia pakaroihinsa. Ei ollut eron syy.
Raskausarvet ovat vielä ok, mutta ne vatsaröllykät eivät.
Vierailija kirjoitti:
M39
Taitaa olla muukin syy miksi olet nuorten kanssa. Kuinka pitkään sulla suhde yleensä kestää? Ja montako suhdetta sulla on ollut tähän asti?
Mulla oli arpia jo alle 20v. Eka raskaus oli 30v.
Uusi miesystäväni vaikutti fiksulta kapakassa mutta osoittautuikin idiootiksi kun tavattiin selvin päin.
En todellakaan tiedä josko tämä enää tästä.
Naisystäväni raskausarvet ovat valkoisia juovia. Mitä tarkoitat vaalenemisella?