Uusi naisystävä sexy vaatteet päällä mutta raskausarpia alasti
Kuuma ja hauska tapaus, mutta hänellä on paljon ns. raskausarpia. Vaatteet päällä hyvän näköinen. Yllätyin. Kyllä tämä tästä.
Kommentit (42)
Nyt vaan mietit, pystytkö elämään sen kanssa. Jos epäilyttää, niin luovu koko hommasta. Mua ainakin häiritsee tuollaiset "virheet".
no huh millasii puheita.tiedättekö miten helposti naisille tulee arpia..eihän niille voi mitään
Itse en pystyisi diilaamaan tuollaisen kanssa. Siksi seurustelen vain alle 25 vuotiaiden naisten kanssa.
M39
Ottaisin mieluummin kuuman ja raskausarpisen kropan kuin tämän täydellisen ihon, mutta pömppövatsan, lättänän perseen, leveän selän ja tyhjät pienet tissit vartalon.
niin mutta voihan niitä olla alle 25-vuotiaillakin? :O joillakin on jo teini-iässä
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään. Tietäisitpä, mitä hän sanoi sinusta!
Olen pahoillani.
Hyökkäys on paras puolustus, vaikka paljastaakin puutteet itsetunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pystyisi diilaamaan tuollaisen kanssa. Siksi seurustelen vain alle 25 vuotiaiden naisten kanssa.
M39
Haha. Ikä ei kyllä kerro mitään siitä, onko raskausarpia vai ei.. Luulisi sinun sen jo tietävän, kun olet neljäkymppinen.
Vierailija kirjoitti:
M39
Itse sain raskausarpia n. 13-vuotiaana.
No voi..Elämä kun on noita merkkejä täynnä.
Itse olet varmaan siloinen ja ihana?
No huh huh. Kyllä taas pinnallisuus ja järjen puute loistaa ja kauas.
Minulle tulivat ensimmäiset raskausarvet murrosiän alkaessa, kun lantio ja rinnat kasvoivat - näin kävi myös suurelle osalle ystävistäni. Lasten myötä arpia tuli hieman lisää, mutta suurin saldo kerättiin kasvaessa tytöstä naiseksi. Olisiko pitänyt jättää kasvamatta ja kehittymällä luonnon määräämällä tavalla, jotta olisin kelvannut esim. kaltaisellesi miehelle?
Toivottavasti naisesi tajuaa miten pinnallinen olet ja etsii rinnalleen miehen, jonka jalat ovat tukevasti maassa ja käsitys naisista realistinen.
p.s. Kauniilla ja seksikkäälle naiselle on varmasti muitakin ottajia…Kukaan mies ei ole ikinä minua karttanut arpieni takia. Ei koskaan. Seksuaalisuus kun on vähän muutakin kuin se ihon pinta.
Uusi miesystävä vaikuttaa aika kivalta, mutta epäilen hänen viettävän vapaa-aikansa Vauva-palstalla, vaikka on sinkkumies. Mutta kyllä tämä tästä. Tai sitten ei.
Mitä mammat mesoatte? Eihän ap mitenkään pilkannut, kertoi vain yllättyneensä. Viesti antoi myös ymmärtää, ettei ole jättämässä arpien takia.
Vierailija kirjoitti:
M39
Rude awakening mutta mulle (ja luultavasti monille muillekkin) tuli raskausarpia murrosiässä vaikka hoikka olenkin :D Tosin provohan tämä vain olikin.
Vierailija kirjoitti:
M39
Hehe :D siinä varsinainen naistenmies. Jos olisit joskus ollut tekemisissä oikean naisen kanssa niin tietäisit että niitä on nuorilla ja synnyttämättömilläkin naisilla.
Raskausarvet vaalenee ajan myötä. Mulle tuli teini-iässä lantioon ja sisäreisiin ja ovat olleet jo vuosikausia niin vaaleita, ettei niitä enää edes erota.
T: 25v
Vierailija kirjoitti:
Mitä mammat mesoatte? Eihän ap mitenkään pilkannut, kertoi vain yllättyneensä. Viesti antoi myös ymmärtää, ettei ole jättämässä arpien takia.
No kai sen on pakko tyytyä kun ei parempaakaan saa :D
Ei se mitään. Tietäisitpä, mitä hän sanoi sinusta!
Olen pahoillani.