Kävin treffeillä ja naisella oli isommat kädet kuin mulla
Tulee vieläkin kylmät väreet kun ajattelen sitä hetkeä kun istuttiin alas ja nainen otti hanskat pois.. Ja itselläni on ihan normaalin kokoiset käpälät, että siitä ei ole kyse. Teki mieli kysyä oliko hän ennen mies mutta en sitten kehdannut kysyä. Se on selvää että toista tapaamista ei tule.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Jos on pieni muna, niin saattaahan se pelottaa kun näkee jotain isoa.
Miten toisen ihmisen isot kädet liittyvät toisen oletettuun pieneen munaan? Pelkäävätkö mikropeniksiset miehet isoja käsiä, onko tehty tutkimusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toisen ihmisen isot kädet liittyvät toisen oletettuun pieneen munaan? Pelkäävätkö mikropeniksiset miehet isoja käsiä, onko tehty tutkimusta?
Etkö tiedä,että AV:lla "sulla on pieni muna" on täysin käypä vastaus ihan mihin tahansa?
Meillä on mieheni kanssa lähes yhtä isot tissit.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on mieheni kanssa lähes yhtä isot tissit.
Mulla oli kanssa vähän aikaa sama tilanne,nyt miehen tissit ovat kutistuneet :D
Mikähän voisi muuten olla naispuolisen pinnallisen deittailijan vastine ap:n avaukselle,juuri joku "Kävin treffeillä miehen kanssa jolla oli isommat tissit kuin minulla" Tai ehkä isompi perse? Voihan naiselliset piirteet miehessä tai miehekkäät piirteet naisessa olla turn off,mutta aika vähiin käy deittikumppanit jos yksi vääränkokoinen ruumiinosa on syy olla tapaamatta toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
No, mä kävin treffeillä ja miehellä oli kapeammat hartiat ku mulla. Mies oli yli 190cm pitkä ja minä 158cm pätkä nainen. Pullonkaulakin olisi imartelua kuvaamaan miehen hartianseutua.
Kyllähän se mua vähän häiritsi, mut enemmän kuitenkin hänen ajatuksensa.. hartiat pystyy treenaamaan ja toppaamaan, mut mätää päätä ei.
Mitä luulet, valitsiko nainen itse kätensä? Tai pystyykö käsiä pienentämään? Tai että jos on syntynyt suurikätikseksi, niin pitäisi inhota ja piilotella itseään? Odottaa ja toivoa elämältä vähemmän kuin muiden?
Varmaan puolet naisista on sitä mieltä, että lyhyt mies ei tunnu mieheltä. Onko se nyt muka niin paha jos joku naisen ominaisuus on turn off, vaikkei siihen voi vaikuttaa?
AP otti rölliaiheen Seinfeld-jaksosta
Hyvä sarja 8/10
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä kävin treffeillä ja miehellä oli kapeammat hartiat ku mulla. Mies oli yli 190cm pitkä ja minä 158cm pätkä nainen. Pullonkaulakin olisi imartelua kuvaamaan miehen hartianseutua.
Kyllähän se mua vähän häiritsi, mut enemmän kuitenkin hänen ajatuksensa.. hartiat pystyy treenaamaan ja toppaamaan, mut mätää päätä ei.
Mitä luulet, valitsiko nainen itse kätensä? Tai pystyykö käsiä pienentämään? Tai että jos on syntynyt suurikätikseksi, niin pitäisi inhota ja piilotella itseään? Odottaa ja toivoa elämältä vähemmän kuin muiden?
Varmaan puolet naisista on sitä mieltä, että lyhyt mies ei tunnu mieheltä. Onko se nyt muka niin paha jos joku naisen ominaisuus on turn off, vaikkei siihen voi vaikuttaa?
Mietin samaa,ap:n avaus on urponkuuloinen,mutta jos ei koe treffikumppania fyysisesti puoleensavetäväksi,ei kannata jatkaa tapailua,oli syy sitten vaikka se lyhyys,suuret kädet tai ihan mikä tahansa.Turn-offinsa kullakin :D
Sun kädet on voi näyttää normaaleilta, mutta ne on pienet.
Onko kengänkokosi 39?
Minä kävin treffeillä miehen kanssa, jolla oli hartiat kapeammat kuin takapuoli. Mukava ja huumorintajuinen mies. Typerää ja pinnallista, mutta en vaan pysty jatkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshän välittömästi naisen nähdessään kuvittelee oman peniksensä naisen kädessä, ja silloin iskee ahdistus, koska isossa kädessä penis tietysti näyttää vielä pienemmältä.
Saman olen kokenut minäkin. Oli tällä naisella kyllä muutenkin kokoa, mut kädet jäi mullakin mieleen.
Aika harvan olemus vastaa sitä, mitä treffikumppani on kuvien perusteella päätellyt. Esimerkiksi ryhti ja puheääni vaikuttavat todella paljon ihmisen olemukseen. Kaikessa netti- ja tinderdeittailussa on riskinsä.On aika epäreilua "pettyä" toisen käsiin tai muuhun olemukseen. Silloin odotukset on liian suuret ensimmäisiä treffejä kohtaan.
Koeta syödä enemmän niin ehkä perseesi leviää? Muista myös istua paljon. Telkkarin ääressä syöminen on tehokkainta.