Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mäkin haluaisin sisarvaimoja ja yhteisen aviomiehen

Vierailija
27.01.2016 |

Olis aina kavereita ja silti saatavilla mies, joka korjasi auton tms. Eikä tarvis aina pelätä et taas äijä haluaa tylsää seksiä. Ei se väkttämättä huomais vaikkei sais yhdeltä vaimolta kuukausiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan etsimään. Tosin ennemmin suosittelisin, että opettelet itse korjaamaan autosi, niin et tarvitse miestä ollenkaan.

Vierailija
2/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos alkaisit kokea muut vaimot uhkana ja olisit mustasukkainen heidän saamastaan huomiosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas päinvastoin :D Haluaisin kaksi aviomiestä. Aina saisi mahtavaa seksiä (oletus että suostuvat yhtäaikaa), miehillä olisi aina seuraa toisistaan lätkäpeleihin yms. juttuihin josta en ole kiinnostunut, rahaa olisi enemmän kun olisi kolmen ihmisen tulot käytettävissä. Aviomies ei vain ole niin innostunut ottamaan ketään vakituisesti.

Vierailija
4/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi onnistua, koska rikkaus.

Vierailija
5/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas päinvastoin :D Haluaisin kaksi aviomiestä. Aina saisi mahtavaa seksiä (oletus että suostuvat yhtäaikaa), miehillä olisi aina seuraa toisistaan lätkäpeleihin yms. juttuihin josta en ole kiinnostunut, rahaa olisi enemmän kun olisi kolmen ihmisen tulot käytettävissä. Aviomies ei vain ole niin innostunut ottamaan ketään vakituisesti.

Vaikuttaa kovin ahdasmieliseltä tuo aviomiehesi.

Vierailija
6/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa kovin ahdasmieliseltä tuo aviomiehesi.

:D

Vierailija
7/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis aina kavereita.

Olis vai? Entä, jos ne muut inhoaisi sinua?

Vierailija
8/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se hyvä jos olisi useampi vaimo. Tulis kotihommat tehtyä ja niillä olisi seuraan niin sais olla rauhassakin välillä. No kiva fantasia, oikeasti vaikeeta yhdenkin kanssa kerrallaan niin kyllä ne ongelmat varmaan vaan kasaantuisi.