Miksiköhän miehet inhoavat minua?
Tuntuu, etten saa mitään henkistä yhteyttä kehenkään mieheen. En osaa olla sellainen passiivinen ja pikkusievä nainen. He pitävät minua vastenmielisenä. Kukaan mies ei koskaan "jahtaa" minua eikä tee aloitetta. Teen itse kaikki aloitteet mutta ne eivät koskaan johda sen kummempaan. Joskus tuntuu, että miehet eivät edes halua katsoa minua silmiin. En ole mielestäni mikään rumakaan vaan aika hyvännäköinen. Ei se voi olla siitä kiinni. Tiedän helvetin rumia ja tyhmiä ämmiä, joilla miehiä riittää.
Kommentit (32)
It's a thin line, between love and hate, my friend
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Kerrot oikeastaan aika vähän itsestäsi, jotta voisimme paremmin arvella, että mikseivät miehet "jahtaa" tai edes katso sinua silmiin. Se on miehenä sanottava, että en usko olevani ainoa mies, joka ei hirveästiinnostu passiivisesta ja pikkusievästä naisesta. - Misssä Ap. otat, tai pitäsikö sanoa yrität ottaa miehiin kontaktia?
Mitä pitäisi kertoa? Missä sitä kontaktia mielestäsi yleensä otetaan? Olisiko vaikka viihteellä? Ap
Heti jo tästä vastauksesta kuulostat ilkeältä. Vastauksesi kuulostaa, että pidät kysyjää jotenkin tyhmänä
lopeta jo trollaaminen ja toisena hlönä esiintyminen
Ap vaikuttaa näin netissäkin todella päällekäyvältä ja vihamieliseltäkin. Ehkä siinä syy?
Vierailija kirjoitti:
lopeta jo trollaaminen ja toisena hlönä esiintyminen
Ei se varmaan lopeta. Mä luulen jotta tämä sama novellintynkien vääntäjä kirjoitteli ennemmin miehestään, joka oli kehdannut moittia sen käytöstä. Yhtä huono ja läpinäkyvä tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Tsygootti?
Tsadokisti
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä.Elätkö toisia varten? Mitä saat sellasista ihmisistä jotka ei pidä sinusta? Et mitään. Pidä itse itsestäsi
Kyllä se katsos pikkuinen ongelma on, jos vastakkainen sukupuoli vihaa ja itse haluaisi parisuhteen tai edes seksikumppanin. Ja tosi typeriä nuo sun kysymykset. Mitään järkeä ei oo niissä. ap
Vierailija kirjoitti:
Onko vaatekoko 46 siro?
36 tai 38. Ap
Pistä ap alaston kuva jakoon että nähdään minkälainen pirkko siellä on ?
jos hepissä värähtää pidän sinusta varmasti.
Eikä inhota. Tykätään me.