Vierailija

Se todella ällöttää. Siitä lähtien varmaan kun aloin ymmärtämään, että niin moni asia pyörii seksin ympärillä ja jopa rakkaus menee liian usein sen edelle. Kaikki ne miehet joita olen nainut ja joiden kanssa olen jutellut. Heidän kaverit ja kaverien kaverit. Niin paljon flirttailua, pillusta puhumista, lääppimistä. Muuta ei ajatellakaan. Enkä nyt puhu ikäisistäni vaan vahemmista(kin).
Tai no nyt olen sen verran viisaampi etten pyöri sellaisten miesten lähellä enkä myöskään harrasta seksiä ellen sitä todella haluaisi jostain syystä.
Minua on petetty ja käytetty seksuaalisesti hyväksi. Se pillunhimo miehissä jonka näen silmissäni ja ajatuksissani niin saa minut voimaan pahoin.

Edes koko akti ei kiinnosta vaikka olisin kiihottunut. Alkuun sen tilanteen takia ja kihelmöinnin takia voi olla hauskaa ( lyhennettynä flirttailu) mutta sitten kun se menee lääppimiseksi ja lopulta jyystöksi niin on kuin heinää söisi. Vitun masentavaa ja ahistavaa. Sitten mällit valuu pitkin reisiä, kaduttaa ja on likainen olo. Lopetin koko puuhan kun ei siitä saa mitään irti enää, ootti vaan että koko akti on ohi.

Ei, en ole masentunut. Pettämisestä en päässyt koskaan yli ja niistä asioista mitä miesten keskusteluja kuuntelin ja tosiaan kun näin sen kauhean himon oli sitten sinkku tai ei, monta vuotta kuuntelin ja katselin, nauroin mukana ja alkoholi virtasi.
Mietin monta vuotta koko ihmisyyttä ja katkeroiduin mutta nyt voin hyvin. Olen oppinut paljon mutta en usko, että vieläkään voisin luottaa enkä todellakaan kaipaa parisuhdettakaan.

• ylös 62
  • alas 0

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Seksi ei kiinnosta minuakaan pennin vertaa mutta se ei ole millään tavalla ongelma .

Mies.

• ylös 37
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Nuoresta iästä huolimatta olen kyllä nähnyt ja kokenut todella paljon asioita, oppinut ja kasvanut ja tiedän kyllä mistä puhun vaikka moni varmaan ajattelee asian niin, että olen vasta nuori ja tuo on joku ohimenevä vaihe itseinhossaan ja säälissään.
Olen vain nähnyt paljon ja piti vielä sanoa, etten inhoa miehiä. En vain kestä minkäänlaista seksuaalista huomioo varsinkaan tutuilta miehiltä. Joskus jokin randomin läppä baarissa voi olla hauska jos kaipaa itsetunnon kohotusta mutta ei mikään ällöttävä seksin vonkaaminen ja sellainen joka paistaa kilometrien päästä vaikkei mitään oltais puhuttu.

En tiedä kuinka joskus mahdollisen parisuhteen käy kun seksi rupeisi ahdistaan ja luottamaankaan en pystyisi varmaan. Hmm..

• ylös 26
  • alas 0
Vierailija

Jos olet aseksuaali, niin ei se väärin oo. Jos johtuu traumoista, niin suosittelen jollekin, vaikka ammattilaiselle, puhumista.

• ylös 37
  • alas 0
Vierailija

Minulla oli vähän samat fiilikset sinun iässäsi, ja monta vuotta myöhemmin ymmärsin olevani lesbo. Lesborakkautta oli vain vaikea hyväksyä, kun olin sisäistänyt niin paljon lesbofobiaa.

En väitä että sinä olisit lesbo, voit hyvin olla vaikka "vain" aseksuaali tai yksinkertaisesti niin traumatisoitunut kokemastasi häirinnästä, että seksi tuntuu luotaantyöntävältä. Kunhan kommentoin, että syitä on monenlaisia, ja jos asia vaivaa sinua, voit käydä juttelemassa vaikka terapeutin kanssa asiasta.

• ylös 32
  • alas 0
Vierailija

Siksi, koska ihmiset ovat erilaisia. Minua se jollain tapaa kiinnostaa, mutta osaan nauttia siitä ja osaan toteuttaa tarpeeni yksinkin. Monet miehet ovat semmoisia, että niitä kiinnostaa vaan se. Itse taas en osaa ajatella itseäni harrastamassa seksiä kaikkien kanssa.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

No nythän tilanne on ok: tiedät mitä haluat ja tiedät mitä et halua. Ja hyvä että tiedät jo nyt, etkä esimerkiksi vasta sitten kun olet haksahtanut menemään naimisiin.

Vierailija

Aloitit aivan liian nuorena ja aivan väärällä tavalla, väärien ihmisten kanssa.

• ylös 34
  • alas 1
Vierailija

sä olet sexualli hullu

katost pronoa

ja runkaat. siksi ei kinnosta

oiekas eksi

tjautatteko, siksä prono on syhnti.

• ylös 3
  • alas 14
Vierailija

AP, kuulostaa, että sinulla on aika paljon pahoja ja ahdistavia kokemuksia, jotka vaikuttavat ajatteluusi. Suosittelisin, että oman hyvinvointisi takia hakeutuisi juttelemaan jollekin ammattilaiselle.

On ihan ok olla haluamatta seksiä, ei se kaikkia ihmisiä kiinnosta. Mutta on surullista, jos et kokemuksiesi takia pysty nauttimaan terveellä tavalla omasta seksuaalisuudestasi :( Eli sinun ei tarvitse ajatella mitä joku muu sinulta mahdollisesti haluaa tai odottaa, vaan sitä, mikä sinusta itsestäsi tuntuu hyvältä ja arvokkaalta.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Olisko kuitenkin niin, että sulla on ollut nyt vaan pelkkää panemista tuo seksi, ei rakastelua koskaan? En minäkään tykkäisi missään baareissa hillua jossa miehillä on vain pillu mielessä. Mutta on se ihan eri asia rakastella miehen kanssa jota rakastaa ja joka rakastaa sua. Tuo sun kuvailema touhu kuulostaa munkin mielestä oksettavalta. Jätä baarit väliin, ei siellä mitään aitoa ole, viinanhuuruista porukkaa hinkkaa himoissaan toisiaan. En käsitä sitä että miksi pitää naida ihmisiä joita ei rakasta, ei siinä ole mitään mieltä, sotkuista sähellystä vaan.

Sitten kun löydät rakkauden, niin sitten tutustut seksiin ihan uudella tavalla. 

• ylös 28
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
sä olet sexualli hullu

katost pronoa

ja runkaat. siksi ei kinnosta

oiekas eksi

tjautatteko, siksä prono on syhnti.

Nyt jollain on jäänyt pahasti lääkedosetti jumiin. Säälittävää.

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Nauti yksinäisestä loppuelämästä. Seksi on koko elämän tarkoitus. Sen takia se on luonnostaan ihmisille niin tärkeää.

• ylös 3
  • alas 18
Vierailija

En kyllä usko olevani lesbo. Näen parisuhteen kyllä miehen kanssa enkä osaa nähdä itseäni naisen kanssa, se on kyllä myös ahdistava ajatus :D
En myöskään usko voivani harrastaa seksiä naisen kanssa. Vaikka kyllä naisen vartalo on kaunis ja kiihottava mutta en kuitenkaan osaa nähdä itseäni parisuhteessa tai seksissä naisen kanssa.

Voisin uskoa olevani jollain tavalla traumitisoinut koska haluja minulla on toisinaan. Panettaa siis suoraansanoen mutta itse seksi ei kiinnosta silloinkaan ja yleensä annan mennä vain ohi tai tyydytän itseni.

Eli en varmaa ole aseksuaali koska kiihotun kyllä ja haluja on mutta kun ajattelen koko asian tekemistä niin ei.. Tulee vain sellainen, että hyi helvetti fiilis ja pakko ajatella heti jotain muuta.
Ap

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Monet puhuvat seksistä kuin se tarkottaisi vain yhtä asiaa. Sinä olet kokenut jyystämistä, hyväksikäyttöä ja pettämistä. Seksi voi olla myös hyvää ja kiinnostaa sinua, jos saisit romanttisen suhteen. Sitä en tiedä, onko sellaisia miehiä olemassa.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

No pubeissa/yökerhoissa pyöriikin ne, jotka hakee seksiseuraa tai itsetunnon kohotusta. Asiallisia miehiä (ja naisia) voi löytää töistä ja harrastuksista kuten vaikkapa lintubongareista.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisko kuitenkin niin, että sulla on ollut nyt vaan pelkkää panemista tuo seksi, ei rakastelua koskaan? En minäkään tykkäisi missään baareissa hillua jossa miehillä on vain pillu mielessä. Mutta on se ihan eri asia rakastella miehen kanssa jota rakastaa ja joka rakastaa sua. Tuo sun kuvailema touhu kuulostaa munkin mielestä oksettavalta. Jätä baarit väliin, ei siellä mitään aitoa ole, viinanhuuruista porukkaa hinkkaa himoissaan toisiaan. En käsitä sitä että miksi pitää naida ihmisiä joita ei rakasta, ei siinä ole mitään mieltä, sotkuista sähellystä vaan.

Sitten kun löydät rakkauden, niin sitten tutustut seksiin ihan uudella tavalla. 

Ei olen kyllä rakastanut. Ja kyllä, ihan aidosti. Rakastellut myös monia kertoja. Se oli kyllä ihanaa, pakko sanoa. Muistelen vieläkin välillä haikeana niitä hetkiä mutta kaikki meni palasiksi hetkissä kun ymmärsin ihmisen oikean luonteen. Pettämistä pettämistä pettämistä. Aivan törkeää hyväksikäyttöä joissakin asioissa ja komentelua. Seksissä painostamista sun muuta mitä paskaa vähitellen tuli mukaan suhteeseen. No menetin itsetunnon, ylpeyteni ja voimani. Sen jälkeen siirryin tuohon baareiluun ja yhdenillan juttuihin. No alkuun oli hauskaa mutta olin muutenkin ihan holtiton tuohon aikaan, että kaikki oli hauskaa. Kunnes pysähdyin ja jouduin oikeasti miettimään mitä elämältäni haluan, haluanko sekoilla vai aikuistua js ottaa asiat vastaan.
Monen vuoden sekoilujen ja alkoholin läträämisen jälkeen olenkin erityisen rauhallinen ja viisastunut. Nyt kun ajattelen vanhaa elämää niin tekisi mieli mennä vetään itteään turpiin tyhmyyden vuoksi :D ei vaan, oppiahan tuo oli joka varmaan jätti sekä pos. että neg. jälkeensä.

Ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat