Susanna Penttilä
Onkohan tämä nainen ikinä kuullut sanaa tyylikkyys....?
http://www.seiska.fi/Muotipoliisi/Suski-Penttilan-uusi-mekko-ei-salli-a…
Kommentit (45)
:DDDD
Ihan hirveä mekko, ei näyttäisi hyvältä yhtään kenenkään päällä. Ei varsinkaan keski-ikäisen, vaikka kuinka olisi litteä vatsa ja vesimelonin kokoiset tissit.
Toi perseimplantti on kyllä ihan hirveän näköinen. Siis sen mekon lisäksi.
Kateelliset läski mammat huutelee. :DD
Susanna on HOT!
Sillä on joku ikäkriisi. Viimeiset käyttövuodet menossa.
Nojoo. En arvosta hänen pukeutumistyyliään enkä tyrkkyilyä. Mutta jos hän itsee nauttii siitä, niin sallittakoon se sitten hänelle.
Perseen photoshoppauksen myötä on maton kulma hieman liikkunut. :D
Vierailija kirjoitti:
Susanna on HOT!
Suski, jos joku ei susta tykkää niin ei se heti tarkoita että olis kateellinen ;)
PS: Miksi myyt nettikaupassasi ebaysta ostettuja parin euron rättejä montakymmentä euroa kalliimmalla?
Vierailija kirjoitti:
Sillä on joku ikäkriisi. Viimeiset käyttövuodet menossa.
Montas vuosikymmentä sun käyttövuosista on jo? Vai oliko sulla ees käyttövuosia? :D
Vähän vyötärön kohdalta pursuaa ulos. Onko tullu ahmittua liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Totta :D Ihan kuin takapuolesta töröttäisi joku piikki.
Sehän oli jo jossain vaiheessa tyylikkäämmin ( lue peittävämmin mutta silti naisellisesti) pukeutunut? Alettuaan styylata sen nuorukaisen kanssa alkoi taas tän mauttoman paljastelun. Harmi.
Suski, millä tuloilla sä lomailet monta kertaa vuodessa eksoottisissa lomakohteissa, viimeeksi ilmeisesti monen viikon trippi Losiin? Onko sulla joku sugar daddy vai miten tuo on mahdollista kun rikkaat vanhemmat-kortin olet kieltänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susanna on HOT!
Suski, jos joku ei susta tykkää niin ei se heti tarkoita että olis kateellinen ;)
PS: Miksi myyt nettikaupassasi ebaysta ostettuja parin euron rättejä montakymmentä euroa kalliimmalla?
Heh, viimeksi olin Teri Niitti, sitä ennen Sofia Ruusila, nyt olen Susanna Penttilä. Koita jo päättää kuka olen, ettei mulle tuu identiteettikriisi.
Vierailija kirjoitti:
"maton kulma liikkunut" mutta sohvan saumat pysyneet viivasuorina.. mikähän photoshop se sellainen on?
Kohtalainen ero hanurissa omien ja muiden ottamien kuvien välillä.. 😂 Tai sitten perseimplanttia ei vielä näissä ollut. http://m.iltalehti.fi/viihde/2015051719707364_vi.shtml
Pitäähän sitä (mauttomia) tuotteitaan markkinoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susanna on HOT!
Heh, viimeksi olin Teri Niitti, sitä ennen Sofia Ruusila, nyt olen Susanna Penttilä. Koita jo päättää kuka olen, ettei mulle tuu identiteettikriisi.
Heh, en ole sinua keneksikään muuksi arvaillut kuin Suskiksi :) Identiteettikriisiä pukkaa täälläkin päässä.
Ai nyt on peppukin jo saanut täytettä. Onko se sitten muka seksikästä kun tietää että peppu on feikki...
Ei.