Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei hyväksy FB kaveruutta

Vierailija
27.01.2016 |

Ärsyttää. Ollaan tunnettu jo jonkin aikaa, ja kun ennestään lähennytty, niin kuin sielukkaammalla tasolla, niin lähetin kaveripyynnön. Tästä on jo aikaa, eikä hyväksy. Ei siis taida haluta mitään sen kummempaa, eikä ehkä halua halua näyttää somekäyttäytymistään mulle..? Pitäisköhän painaa kytkintä ja lopettaa koko touhu..:( Mun elämä ei ole FB kaveruudesta kiinni, mutta tulee vaan hassu ja outo tunne asiasta. Ehkä niitä on siellä muutama muukin naikkonen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis onko teillä suhde vai ei? Jos kyseessä joku työkaveri johon olet yksipuolisesti ihastunut ja elättelet kuvitelmia enemmästä niin ei ihmekään ettei halua piireihinsä. Jos olet salapano, niin sellaisena haluaa sut pitääkin. 

Vierailija
2/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aktiivinen somekäyttäjä? Jos on, ihmettelisin minäkin, mutta jos tietäisin että saattaa mennä useakin viikko kun käy esim facessa niin en sit ihmettelis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paina kytkintä, kokemuksella sanon

Vierailija
4/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu

Vierailija
5/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu tai pyörittää monta vitunreikää kerralla.

Vierailija
6/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei välttämättä enää käytä facebookkia, mut ei ole poistanut profiiliaan.

Vierailija
7/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin, että orastava suhde. En ole yksipuolisesti ihastunut, tai sitten pyörittelee kauniilla sanoillaan ja lepertelyillään. On kuulemma sinkku, mutta nyt pyörii kaikenlaista mielessä. AP

Vierailija
8/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka aktiivinen FB:ssä on, koska en näe hänen seinäänsä. Enkä muualtakaan somesta löydä kuvahakujen perusteella ainakaan. Nimen perusteella (joo, olen tehnyt salapoliisityötä :D) löytyy kyllä nämä aktiviteetit ja työjutut, minkä puolesta on varmasti kiireinen ja mistä on puhunutkin. Mutta kyllä se FB.ssä käy, kun profiilikuvaakin vaihdellaan välillä.. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme