Fanitatko Teemu Selännettä?
Teemuhan on yksi Suomen menestyneimmistä urheilijoista maailmanlaajuisesti kautta aikojen. Hirmu fiksu kaveri.
Fanitatteko Teemua?
Ite Fanitan kyllä, ehdottomasti.
Kommentit (30)
En aikaisemmin erityisemmin fanittanut. Nyttemmin olen alkanut arvostaa isosti, todella isosti. Teemussa on kieltämättä sankariainesta!
Olin katsomassa, kun Jokerit nousi liigaan ja siitä lähtien kannattanut Selännettä. Viimeksi näin Selänteen kuitenkin livenä, kun oli jäähyväisottelu kesällä Selänteen lähtiessä Winnipegiin. Muistona on jokunen nimmari niiltä ajoilta. Jäi jostain syystä viimeiseksi Jokerien kotiotteluksi, jossa olin paikanpäällä. Selänteen lähdettyä olen käynyt katsomassa Kiekko-Espoon ja Kärppien liiganousua, mutta eipä niistä löytynyt niin mielenkiintoisia pelaajia seurattavaksi.
En fanita mutta arvostan hänen uraansa NHL:ssä. Hienoa myös hänen kannanottonsa tähän hyysäys ongelmaan.
Teemu on aina pärjänny surkeasti +/- tilastossa, hyvä että lopetti pelaamisen.
Nnnen ei ollut mielipidettä, tämänpäiväisten uutisten jälkeen arvostan suuresti.
Teemu vihaa rikollisia. Rikolliset vihaa Teemua
Itserakas ällötys, eikä ole fiksuuttakaan osoittanut naisseikkailuillaan ja kannanotoillaan.
Ennen en fanittanut, mutta tämän päivän jälkeen kyllä. Respectit!
Miksi suomalaisnaiset eivät alanuolista päätellen tykkää Teemun näkemyksistä ja persoonasta?