Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini haluaa syödä suklaalevyn monta kertaa viikossa - ja syökin

Vierailija
27.01.2016 |

Millä saan tytön lopettamaan herkkujen ahmimisen? Ei ymärrä terveysnäkökulmaa.
"Mä haluun, mulla on omaa rahaa"

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa iässä sitä terveysnäkökulmaa niin mietitä. Anna nuoren syödä. Eihän useimmat edes liho tuossa iässä millään ja kroppa kestää vielä muutenkin monenlaista, mistä ei ehkä 20 vuoden päästä enää tykkää. Itsekin muistelen lämmöllä nuoruutta, jolloin, varsinkin opiskeluaikana, elin hampurilaisilla, pizzoilla, keskikaljalla ja karkilla ja voin aivan erinomaisesti ja olin hoikka. Kyllä se kroppa sitten kolmenkympin paikkailla alkoi muistutella että pitäisi vissiin vähän keventää...

Vierailija
2/3 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille jaksoja sarjasta "My 600 lb life". Youtubesta löytyy. Ei enää tee mieli vetää suklaata monta kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, ollapa nuori ja voidapa syödä kokonainen suklaalevy kerralla... Nuorempana tein itsekin niin. En ajatellut terveyttä enkä linjoja. Teinisi haluaa nautintoa, ei siinä sen kummemmasta tarvitse olla kyse.

Tosin minulla yhtenä syynä kieltämättä oli eskapismi, eli todellisuuspakoisuus. Olin surullinen ja ahdistunut. Pakenin suklaan ja romaanien / muotilehtien maailmaan, pois kylmästä arkitodellisuudesta. Jos sinun lapsellasi on sama motiivi herkuttelulle, kysy varovasti, voitko auttaa. Älä siinäkään tapauksessa ota suklaata, hänen ainoaa lohtuaan, pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi