Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa miehet, millä tavalla tunnette itsenne arvostetuiksi vaimon taholta?

Vierailija
27.01.2016 |

Mahdollisimman konkreettisia esimerkkijä rakentavassa mielessä, kiitos!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, miten ois oman selkärangan kasvatus, ap? On hyvä tehdä paljon parisuhteensa eteen, mutta on myös hyvä vaatia vastapalveluksena samanlaisia tekoja ja arvostusta. Toivottavasti niin teetkin. Onhan se kiva tehdä asioita, kun tietää, että puoliso tykkää, mutta jokaisen tehtävä loppujen lopuksi omassa elämässään on miellyttää itseään.

Vierailija
22/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen aloitus.

Minä olin naimisissa 20 vuotta. En nalkuttanut, en vaatinut, suostuin lähes aina seksiin, noudatin niitä neuvoja. En nyt maata palvonut hänen jalkojensa alla, ja tiedän olevani huono antamaan kiitosta.

Sitten mies vaihtoi minut nuorempaan ja erokeskusteluissa sanoi suurimmaksi syyksi sanoi, että minä en arvostanut häntä.

Olisi niiiiin kiva tietää, mitä arvostusta miehet sitten kaipaavat?

No silmiin pisti tuo, että oikein SUOSTUIT seksiin.

Tuli sellainen kuva, ettei paljoa kiinnosta.

Ja lisäksi kerroit jo itsekin, ettet antanut kiitosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos mies kommentoi ulkonäköäsi ja antaa sinulle vinkkejä sinulle siitä, miten vietät päivän tehokkaammin, niin hän TIETENKIN olettaa saavansa itselleen vastaavia vinkkejä. Totta kai. 

Ihaile ulkonäköä. "Oikeastaan tuo kaljuus ja sivulta kammatut hiukset korostavat kauniisti kallosi muotoa!", "Kapeat huulet sopivat hyvin sinullekin.", "Upeaa, etteivät nenäsi ihohuokoset ole tuota suurempia!" ja "Vatsatreeneillä monet hyväkroppaisetkin miehet saavat tiukat vatsalihakset.".

Kerro, että parranajo sujuu monilta parissa minuutissa, tiskata voi ennen ruokailua ja jääkaapin voi siivota siinä sivussa. Ikkunoiden pesu sujuu pyykkäyksen ja imuroinnin lomassa. 

Uskon, että mies arvostaa kaikkia hyviä ja vilpittömällä sydämellä annettuja neuvojasi.

Vierailija
24/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomioi arjessa päivittäin. Ottaa suihin usein. Kertoo usein, miten paljon rakastaa ja arvostaa ja haluaa minua. Antaa omaa rauhaa ja tilaa silloin kun sitä tarvitsen. Ei nalkuta. Kuuntelee, ymmärtää ja paijaa. Järjestää viikottain pieniä yllätyksiä mulle, olipa se sitten toivomani cd, leffaliput meille ja lapsenhoito järjestetty, tai vaikkapa uusi seksy asuste hänelle, ja kutsu "koeajolle". Ihana nainen, parempaa en voi toivoa. M38

Otan suihin joka päivä. Käytän joka päivä miehen valitsemia seksiasuja. En nalkuta. Annan omaa rauhaa aina kun haluaa, mies menee milloin haluaa työ- harrastusmenoihinsa. Käytän sellaisia vaatteita kuin hän toivoo. Kuuntelen ja ymmärrän, paijaan kun hän haluaa.

En ole kyllä noita yllätyksiä järjestänyt, koska mieskään ei ole koskaan sellaista järjestänyt minulle. Ei ole tarjonnut ikinä edes ruokaa ravintolassa tms edes treffeillä aikoinaan.

Oikeasti olin vähän puulla päähän lyöty, kun mies valitti, etten arvosta tarpeeksi.

0.o

Nyt haluan tavata miehesi, että voin oppia mestarilta.

Vierailija
25/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, millaisia neuvoja miehesi sinulle antaa tai toivoisi sinun noudattavan? 

Viimeksi neuvoi, mitenmmikun kannattaisi käyttää aikaani tehokkaammin päivisin ja laati esimerkkiaikataulua. Muita neuvoja en nyt muista, pitää kysyä tarkemmin. Tai no on ollut ulkonäköön liittyviä neuvoja. Ehkä en ole kaikkia rekisteröinytkään. Häntä puolestaan ei saisi neuvoa missään asiassa.

Mies ei myöskään esim elätä minua vaan ehkä jooa päinvastoin, asuu edullisesti minun ostamassani asunnossa ja kaikki muut kulut jaetaan puoliksi.

Ap

ap, ei millään pahalla, mutta moni ei kestäisi tuollaista miestä. Tekee sulle aikataulun jota pitäisi noudattaa? Puuttuu sun ulkonäköäsi? Ja sitten häntä itseään ei saisi neuvoa.

Ei kuulosta kultakimpaleelta.