Mies jota tapailin huomautti "viiksikarvoistani"
Mulla kasvaa VAALEITA karvoja muutama huulten yläpuolella. Hänen mielestään naisten kuuluisi hommautua noista eroon. En haluaisi tavata enää, koska minusta toisen ulkonäön arvostelu ei koskaan kuulu asiaan. Toisaalta osui myös herkkään paikkaan; olin aina kuvitellut, ettei kukaan edes kiinnitä huomiota ihokarvoihini. Nyt olen alkanut poistaa ne! Mutta en taida antaa arvostelijamiehen suudella karvatonta suutani.
Kommentit (59)
Jossakin vaiheessa, kun ollaan tutumpia, mies ehkä voi mainita viiksikarvojen näkymisestä, jos nainen ei sitä peilin kautta niin selkeästi huomaa ja jos mies arvelee, ettei nainen asiasta tiedä. Naisen asia on toimia sitten viiksiensä kanssa niin kuin haluaa. Herkkiä asioita nämä karva-asiatkin. En voisi kyllä kuvitella viettäväni loppuelämää miehen kanssa, jonka mielestä säärikarvani pitäisi aina olla ajettu. Nopean karvankasvun kanssa vähän väliä olisi ikävä sänki. Talvella on mukavampi olla sen pidemmän pehmeän karvan kanssa ja ajattelinkin sen ensimmäisenä esitellä mahdollisille miesehdokkailleni. Näkee heti, kuka juoksee karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi sietämään negatiivista huomauttelua ulkonäöstäni, minusta se on moukkamaista ja epämiellyttävää.
eli jos näen linnunkakkaa/ketsuppia naisen naamassa en san mitään? tai jos naisella roikkuu vessapaperia housuista ´tai kengistä niin pidän sitä muoti-ilmiönä?
No eivät nuo olo naisen ulkonäköön liittyviä asioita :D Kuinka pöljä oikein olet? Ihokarvat kasvavat naisesta, linnunkakka ei.
siis meikkaustyylistä huomauttaminen on sitten oikein?? :D
Matti
No tuota, sekin lienee naisen oma valinta kuitenkin? Siis vertaatko nyt ihan oikeasti meikkiä ja linnunkakkaa?? :D
Hah, mun mies kans joskus sanoi jotain noista viiksihaivenista. Ollaan naureskeltu sille jälkeenpäinkin, hyvässä hengessä.
Ei siis sanonut ilkeällä tavalla, niin kuin sinulle ap, olisin tuollaisesta itsekin mieleni pahoittanut.
Vierailija kirjoitti:
M39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no onhan se parempi sanoa kuin kärsiä pienestä asiasta jonka muuttaa helposti. et ole mielestäni tyttöystävämateriaalia jos noin pieni muutos aiheuttaa ongelman :)
matti
Et tajunnu mistä ongelmasta oli kyse. Kun jo ensimmäisillä treffeillä moittii toisen ulkonäköä, niin mitä se sitten jatkossa tulee olemaan? Parempi jättää tollanen tyyppi etsimään itselleen täydellistä naista.
entä jos olisit hänelle täydellinen ilman muutamaa karvaa? tosin jos kyse oli ekoista treffeistä niin ihan sama. tee mitä haluat :)
¨Matti
Matti on maailmaa nähnyt ja TIETÄÄ, että sika-Kyöstillä on varaa valita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi sietämään negatiivista huomauttelua ulkonäöstäni, minusta se on moukkamaista ja epämiellyttävää.
eli jos näen linnunkakkaa/ketsuppia naisen naamassa en san mitään? tai jos naisella roikkuu vessapaperia housuista ´tai kengistä niin pidän sitä muoti-ilmiönä?
No eivät nuo olo naisen ulkonäköön liittyviä asioita :D Kuinka pöljä oikein olet? Ihokarvat kasvavat naisesta, linnunkakka ei.
siis meikkaustyylistä huomauttaminen on sitten oikein?? :D
Matti
No tuota, sekin lienee naisen oma valinta kuitenkin? Siis vertaatko nyt ihan oikeasti meikkiä ja linnunkakkaa?? :D
mistä sitä tietää mitä naiset naamaansa haluavat kun jopa keskusteluu naisen naamastaon kielletty...
matti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta varmaan joku tulee väittämään että linnunkakkaa on kaikissa naisissa. Aivan kuten tultiin väittämään että viikset kasvaa kaikilla naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Hmm... keskustelun aloituksen pointti oli tarkoitus olla se, oliko mies oikeassa arvostellessaan viiksellisyyttäni ja ylireagoinko, jos loukkaannuin tästä huomautuksesta. Kukaan muu mies ei ole sanonut mitään "karvoituksesta". Ap
Oikeastaan, se mies paljasti vain oman sivistystasonsa. Olisin samaa mieltä kanssasi, ei jatkoon. Minulle miehenä se olisi mielenkiintoinen yksityiskohta, osa sinua. Ja sanoisin että anna kasvaa, jos asiasta tulisi luontevasti puhetta.. Onko karvoitus kielletty puheenaihe? no sitten vois olla soromnoo. Ei kuitenkaan kaikesta tarvitse töksäyttää, ainakaan kun ei vielä tunne toista.
Minulla oli joskus poikaystävä joka muistaakseni joskus sanoi jotain viiksistäni.. Kyllä mä niitä ajelen mutta tuolloin oli unohtunut. Oli se kuitenkin kumma että se tykkäsi kuitenkin todella paljon kun otin siltä suihin. Mietin jälkeenpäin että oliko homo, kun kuitenkin seiso, vaikka mulla oli vähän karvoja huulen yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se hämmentävää, jos kumppanilla on vastakkaisen sukupuolen ominaisuuksia. Kyllä sinuakin varmaan häiritsisi, jos tuolla tapailemallasi miehellä olisi esim pillu.
Miehellä on läskitissit, mutta en ole kehottanut laihduttamaan! Ap
Ehkäpä sinä viiksinesi et ole oikea henkilö huomauttelemaan toisille ulkonäöstä...
Mutta TISSIT omaava mies saa huomauttaa naiselle viiksistä? Jotenkin ei toi sun logiikka nyt oikein aukea. Vai onko niin, että miehillä on aina oikeus huomautella naisen ulkonäöstä, naisella ei vastaavaa oikeutta ole. Ei ainakaan jos tällä on joku "vika", esim. ne viikset. Miehen kohdalla viat ei haittaa. Aina saa naista arvostella jos siltä tuntuu.
Jotkut miehet kuvittelee, että voivat arvostella naistaan mitenkä sattuu. Mulle suhteen alussa exä valitti takareidessä olevasta syntymäluomesta, joka on sentin tai pari leveä. Ehdotti jopa, että kävisin leikauttamassa pois. Arvostelua tuli myös poskissa olevista, suht huomaamattomista (etenkin jos on meikkivoidetta päällä) finninarvista. Itse mies ei todellakaan ollut mitenkään täydellinen (hieman ylipainoa, erektio-ongelmia vaikka 30v). Eli älä todellakaan jää kuuntelemaan tuota miestä AP vaan etsi sellainen kumppani, joka kunnioittaa sinua ja hyväksyy sellaisena kun olet.
No eipä ole poikaparka tainnut ennen päästä noin lähelle naissukupuolen edustajaa kun kerta tavalliset ihokarvat noin järkyttivät:D Ai kauheeta, jos olisi huomannut, että naisilla on myös niinkin järkyttävä ominaisuus kuin nenäkarvat:O
Kyllä ressukka vielä joskus eteläisiin maihin eksyessään järkyttyy kun huomaa, että suomalaisilla on erittäin vaaleat ja vähäiset ihokarvat:D
Mutta ap, älä nyt ala vaaleita ihokarvoja tuollaisen juntin takia poistelemaan, kaikilla naisilla on nenän alla ihokarvaa, pohjoismaisilla onneksi vaaleaa:)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet kuvittelee, että voivat arvostella naistaan mitenkä sattuu. Mulle suhteen alussa exä valitti takareidessä olevasta syntymäluomesta, joka on sentin tai pari leveä. Ehdotti jopa, että kävisin leikauttamassa pois. Arvostelua tuli myös poskissa olevista, suht huomaamattomista (etenkin jos on meikkivoidetta päällä) finninarvista. Itse mies ei todellakaan ollut mitenkään täydellinen (hieman ylipainoa, erektio-ongelmia vaikka 30v). Eli älä todellakaan jää kuuntelemaan tuota miestä AP vaan etsi sellainen kumppani, joka kunnioittaa sinua ja hyväksyy sellaisena kun olet.
Tuskin oot kauhean tasokas jos sun miehetki on tollasia
Palstan mammat. :)
http://www.irishtimes.com/polopoly_fs/1.2125870.1426008239!/image/image…
Vierailija kirjoitti:
Huomautin kerran ex vaimolle kainalokarvoista. Sain selkääni, mutta oli se sen arvoista.
: D
Aloittaja täällä! En halua kertoa tarkalleen miten keskustelu meni, kun se tekisi tarinasta hyvin tunnistettavan. Veikkaan samaa mitä joku sanoi, että mies koetti heitollaan "karkoittaa" mut - ehkä alitajuisesti tai jopa tietoisesti.
Vertailun vuoksi, aiemmassa suhteessa yksi mies oli tosi ihastunut minuun ja löysi sattumalta mahastani YHDEN ylipitkän vaalean ihokarvan, 2-3 -senttisen. Itse häpesin välittömästi, mutta miehen mielestä se oli ihastuttava ja söpö löytö, joka teki minusta inhimillisen.
Olen muuten kai muistanut joka kerta allekirjoittaa "ap", muuten en ole täällä kirjoitellut. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin oot kauhean tasokas jos sun miehetki on tollasia
Kyseessä oli vain yksi mies, jonka kanssa tapailu tosiaan loppui aika nopeaan. Pienen ylipainon olisin voinut sietää, koska yritti päästä siitä eroon, mutta arvostelua en jaksanut kuunnella ja kun makuuhuoneessakaan ei asiat luistanut, niin suhde loppui. Nykyinen mies on exän vastakohta ja todella tasokas ;)
Johan sinä otsikossa kerrot miten haluat toimia:
Mies jota TAPAILIN...
eli et tapaile enää. Alitajuntasi kertoo, että mies on historiaa ja ihan oikein.
Te olette ihan sairaita karvojenne kanssa. Ei siksi että on karvoja, eikä siksi että uuden tuttavuuden töksäyttely häiritsee, vaan siksi ettei kumppanikaan saisi sanoa karvoista yhtään mitään, tuskin edes omata mielipidettä tai mieltymyksiä!
Jos naiseni sanoo että nenäkarvat näkyy, poistan ne. Jos sanoisi ettei pidä rintakarvoistani, munakarvoistani, tai melkein mistä vaan, niin poistaisin ne. Ei niillä omilla karvoilla ole minulle yhtään mitään arvoa tai väliä, ja vaiva poistamisesta on erittäin vähäinen. Tietysti odotan hänelta samaa asennetta, vaikka nyt en ole joutunut karvoista sanomaan, kun tämä piti niistä huolen jo ennen minua.
Jos on niin itsekäs ja laiska että normaali siistiminen kumppania miellyttääkseen on liikaa vaadittu, niin parempi tosiaan jatkaa eri suuntiin. Kiesus mitä peikkoja täällä näköjään on, olen selvästi väärällä palstalla.
Tuossahan on kyse siitä, että alat poistaa karvojasi, kun huomaat karvankasvun voimistuneen, syystä tai toisesta. (Ethän siis poista karvoja, jos niitä ei olekaan tai ovat ihan olemattomia). Sinä aikana kun niitä karvoja poistelet, karvankasvun voimistuminen jatkuu edelleen (ja ihan biologisisita syistä, karvanpoistostasi riippumatta). Ja kun lopetat karvanpoiston, havaitset karvankasvun joka on aiempaa voimakkaampaa. Ja kuvittelet voimistumisen johtuvan karvanpoistosta. Mutta siitähän se ei johdu, vaan niin olisi käynyt joka tapauksessa.