Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären kaveri raskaana - ei aio kertoa vanhemmilleen.

Vierailija
27.01.2016 |

Kertoisitteko te?
Kaveri oli uskoutunut tyttärelleni, joka huolestui ja kertoi minulle että ystävänsä (13v) on raskaana mutta ei aio kertoa vanhemmilleen tai mennä lääkäriin, koska vanhemmat pakottaisivat aborttiin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sinä niille, kun jo täälläkin ilmoitit :)

Vierailija
2/9 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. Aivan varmasti. Mutta pyytäisin vanhempia olemaan kertomatta, että sinulta saivat tiedon, ihan sun oman tyttäresi vuoksi.

Salaisuudet on toki pidettävä, mutta lasten suojeleminen menee mun mielestä edelle.

Lähestyisin vanhempia ystävällisesti ja niin, etten kertoisi uutista totuutena, vaan epäilynä. Onhan tyttäresi kaveri voinut vaikka testata tyttäresi luotettavuutta näin ikävällä tavalla.

Mieti haluaisitko itse kuulla, jos oma tyttäresi olisi raskaana?

Ihan sen lapsen takia on paras, että saa ajoissa apua. Ketään ei voida pakottaa aborttiin, vaaan saisivat lastensuojelusta apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, mäkin HETI tunnistin ap:n, sen tyttären ja just sen tietyn kaverin tuosta aloituksesta!

Vierailija
4/9 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, mäkin HETI tunnistin ap:n, sen tyttären ja just sen tietyn kaverin tuosta aloituksesta!

Sepä se, juuri tästä syystä en puhu asioitani enään edes ystäville koska tämä nykyajan SOMEHELVETTI on helvetistä. Kaikki mitä puhut voit pahimmassa tapauksessa lukea jostain sairaalta av palstalta jne...

Vierailija
5/9 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puutu, ellet ole aivan varma asiasta. Voi olla 13v:n huomionhakuisuutta ja keksitty raskaus. Näitäkin on.

Vierailija
6/9 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitteko te?

Kaveri oli uskoutunut tyttärelleni, joka huolestui ja kertoi minulle että ystävänsä (13v) on raskaana mutta ei aio kertoa vanhemmilleen tai mennä lääkäriin, koska vanhemmat pakottaisivat aborttiin?

Aikuisena se on sinun velvollisuutesi.

Vierailija
7/9 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä äitinä haluaisin tietää ja olisin erittäin loukkaantunut, jos lapseni kaverin vanhempi ei tämmöistä asiaa ole minulle kertonut! Ei ole kyse mistään teinien känni-illasta, vaan lapsesta, joka on mahdollisesti saamassa lapsen.

Vierailija
8/9 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos se onkin oma tyttäresi joka on raskaana. Nyt vain pohtii tapaa miten sen sinulle kertoisi. Kannattaisiko kysyä asiaa. Ja ainahan sinä voit kysyä tuota asiaa tyttäresi kaveriltakin suoraan. Jos hän on raskaana niin ei hän tytärtäsi vuoteen häiritse jos taas ei niin ei kiusaa siitäkään että kertoi sinulle koska empä usko että haluaa kavereidensa laajemmin tietävän että kuvitteli olevansa raskaana.

Vierailija
9/9 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa puhuisit ensin tyttäresi kanssa ja tytär voisi puhua "järkeä" kaverilleen? Voisivat yhdessä kertoa sitten kaverin vanhemmille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi