Kelpaako vartaloni? (Kuva)
Ohessa kuva kropastani. Alaosana musta hame, joten vähän epäselvä. Jotain raamia kuitenkin näkyy. Olenko oksettava ja läski? Kelpaanko tällaisena?http://aijaa.com/upld/
Kommentit (31)
Paha tosta on sanoa muuta kun et nyt mikään megapontso ainakaan ole. Näyttäis, että pusero ei oikein istu. Asu muutenkin aika tanttamainen.
Kropassa ei vikaa, mutta nuo itsetunto-ongelmat on monelle miehelle turn off...
Ylipainoa näyttäisi vähän olevan, mutta vaikea sanoa onko niin paljon että se olisi terveysriski. Kauneus taas on katsojan silmissä, mutta kyllä minulle toimii.
Lääketieteen opiskelijoille preparaatiksi ja elinten luovutukseen, jos elintapasi ovat terveelliset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla, AP, on tarve kysellä tällaista joukolta anonyymeja tuntemattomia ihmisiä? Eiköhän se kelpaaminen tai kelpaamattomuus löydy ihan sieltä omien korviesi välistä.
Juuri näin!
Tää on mun mielestä niin hullua. Siksi aloitus.
Kuva mukana ihan vain siksi, että tahdoin nähdä vastaako kukaan.
Mun on vaikea ymmärtää, miksi kukaan kuvittelee tämän olevan ok?
Ihmiset, naiset varsinkin: kantakaa itsenne ylpeydellä. Muilla ei ole merkitystä, sinä olet oman elämäsi vastuuhenkilö.
Ap
Kroppasi on normaali. Et tosin osaa pukeutua vartalotyyppisi mukaan. Vaikutat siltä, että lantio on suht kapea verrattuna rintoihin. Silti käytät valkoisen puseron kanssa mustaa alaosaa. Lisäksi paidassa on korostavia rimpsuja ja leikkauksia, kun ne pitäisi olla mieluummin alaosassa.
Mies, jolla naisten vaatteet päällä? Se tulee ensimmäisenä mieleen. Onko vaimon vaateet vai oletko erikseen pervoilua varten hommannut. Nyt runkkaat kun miehet sanovat, että panisivat.
Vierailija kirjoitti:
Mies, jolla naisten vaatteet päällä? Se tulee ensimmäisenä mieleen. Onko vaimon vaateet vai oletko erikseen pervoilua varten hommannut. Nyt runkkaat kun miehet sanovat, että panisivat.
Katsoin kans käsistä ja kaulan alueesta, että mies kyseessä. hahahahaha
Mmhh kietoisipa AP reitensä pääni ympärille ja pakottaisi antamaan oraaliseksiä
M26
Ryppyinen käsi. Manikyyrin paikka?
Ihan otettava nainen, monessakin mielessä.