Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testi näytti negaa, voiko olla väärin?

Vierailija
27.01.2016 |

Mulla on menkat myöhässä nyt 1,5 viikkoa, viimeiset neljä kiertoa ollu säännölliset, aika pitkä kierto tosin. Toivoisin raskautta ja oireitakin on ollut, alavatsan juilimista, jäätävää turvotusta ja pissalla ravaamista. Nyt pari päivää sitten alkanu pintä arkuutta rinnoissa. Valkovuotoa tulee aika paljon ja on ihan juoksevaa ja kirkasta, ennen menkkojahan ei näin kuuluisi olla...

Aamulla tein apteekin oman testin, selvä negatiivinen oli. Voiko olla väärin ja olisinkin raskaana? Jos menkkoja ei kuulu niin testaan ensi viikolla udelleen jollain toisella testillä. Onko kokemuksia myöhäisestä plussasta? Mietin, että jos olen raskaana niin olisin ovuloinu joskus uv-tienoilla eli viikkojakin olis jo ihan kunnolla.

Tosin mulla on aika epäsäännöllinen kierto, mutta viimeiset kierrot on olleet ihan tasaisia niin ihmetyttää että mikä häiriö nyt ois yhtäkkiä tullut, tänään kp 47! Yleensä ollut 37 päivää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin muiden kokemuksia onko tullut vääriä negoja vielä kun menkat yli viikon myöhässä? 

ap.

Vierailija
2/9 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän "kaksiviikkoa-menkat-myöhässä-testi-negatiivinen" nukkuu huoneessaan päikkäreitään :)

Vierailija
4/9 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin varma raskaudesta, nyt tosin kun negaa näytti niin lopahti kyllä fiilikset. No, odottelen rauhassa ens viikkoon ja testailen sitten lisää.

Vierailija
5/9 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin viimeisin yhdyntä ollut?

Vierailija
6/9 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUo odottelu on tuskaa.

Mullakin kierto ollut vuoden jo 34-38pv. Sitten tuli yhtäkkiä kauheat "raskausoireet" - alavatsakipuja, rintojen arkuutta, pahoinvointia,valkovuotoa.. Tein testejä vaikka kuinka monta, kun tilanne ahdisti. Lopulta menkat tuli 2-3vkoa myöhässä ja nuo oireet olikin olleet myöhästyneen ovulaation voimakkaita oireita. Luottaisin siihen negaan, jos olet useamman testin tehnyt aamupissasta.

Tod.näk. olet vain ovuloinut myöhään.

Vierailija
7/9 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän voit käydä terveyskeskuksessakin mittauttamassa verestä raskaushormonipitoisuuden. Sitten tiedät varmasti onko raskaus alkanut, voi olla raskaus niin alussa ettei vielä näy pissatesteillä.

Vierailija
8/9 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parisuhteessa ollaan, yhdyntöjä muutama viikossa yleensä. Ei varsinaisesti yritetä, on sovittu että puolenvuoden päästä jätettäis ehkäsy kokonaan pois, tällä hetkellä kondomi käytössä mutta ei ole päällä koko yhdynnän ajan... Vauva olis tervetullut enkä kaipaa valistusta kondomin oikeasta käytöstä :D

ap

Vierailija
9/9 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja yhden kerran olen testin tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän