Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vähän avautui: Mä muka mitätöin, vähättelen ja olen negatiivinen!!!

Vierailija
27.01.2016 |

Siis tänään aamulla mies halusi pitää tälläsen "palaverin".

Menon pitää kuulemma muuttua tai omakotitaloa, lapsia tai edes sitä koiraa on turha suunnitella.

Siis mistä nyt tuulee ja puhaltaa? Onko sillä joku toinen?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan mammat solidaariduudesta - NOT!

Mun alkuperäinen kysymys oli, onko mun miehellä toinen kun hän yhtäkkiä syyttää minua asioista, jotka eivät pidä paikkaansa. Sanoi mm että haluaa "tasoittaa" tilannettamme ja että meidän pitää miettiä tykönämme mitä suhteelta YLEENSÄ haluamme. Ja miten läheisten kanssa ollaan. Sitten loppuviikosta uusi "keskustelu".

Sanokaa mitä sanotte Mutta musta tää on ihan selvä: Se on painamassa jotain hirsiä. Ap

Prkl oikoluku hutsua eikä hirsiä. Ap

Vierailija
22/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin tuolla aiemmin sinulle jo.. On mahdollista että uus katsottuna. Miettii ja ehkä etsii syytä miksi jättää sinut. Jokaisen, myös sinun täytyy muistaa. Toista et voi omistaa. Parempi nyt kuin jos teillä olisi jo lapsia. Kuten sanoin. Ei mies perusta perhettä jos hankalaksi kokee elämän jo ennen lapsia. Myös mahdollista kun en tunne sinua.. Sinussa ei mitään vikaa oikeasti ole, mutta miehesi on kusipää joka keksii tekosyitä että voi lähteä. Mutta loppupeleissä kummin vain, niin lopputulos sama. Ethän haluaisi lastesi isäksi kusipäätä. Jos itse olet syytön tilanteeseen. Vaimo-78

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole välttämättä vielä toista naista kiikarissa. Mutta pian voi olla. Mies on voinut saada herätyksen kun tiedostusvälineissä on ollut puhetta kaltoin kohdelluista parisuhteessa olevista miehistä. Jos todella vertailet ja vähättelet miestäsi kuten annoit ymmärtää, niin äkkiä muuttamaan asennetta tai sitten päästät miehen vapaalle jalalle etsimään jonkun joka häntä arvostaa.

Vierailija
24/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen tarvita ketään muuta, että toinen huomaa tulleensa kohdelluksi paskasti. Mutta sulje vaan silmät. Olet ihan kuin mun eksä. Sekin alkoi vain vainoharhaisen mustasukkaiseksi ja kieltäytyi kaikista keskusteluista, koska mitään keskusteltavaa ei ollut. Yksi päivä sitten vaan kävelin sen luo olohuoneessa ja laskin sormuksen sohvapöydälle. Elämäni parhaita päätöksiä eikä ole kaduttanut päivääkään. 

Vierailija
25/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan mammat solidaariduudesta - NOT!

Mun alkuperäinen kysymys oli, onko mun miehellä toinen kun hän yhtäkkiä syyttää minua asioista, jotka eivät pidä paikkaansa. Sanoi mm että haluaa "tasoittaa" tilannettamme ja että meidän pitää miettiä tykönämme mitä suhteelta YLEENSÄ haluamme. Ja miten läheisten kanssa ollaan. Sitten loppuviikosta uusi "keskustelu".

Sanokaa mitä sanotte Mutta musta tää on ihan selvä: Se on painamassa jotain hirsiä. Ap

Ja ongelma on siis toinen nainen? Pakko olla provo, ei noin tyhmää voi olla.

Vierailija
26/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessamme mieheni myös sanoi, että olen negatiivinen, mitätöin ja vähättelen. Ilman mitään uhkavaateita. Kyllähän tuo oli oikeassa ja siitä lähti uusi kasvu. Negatiivisuuteen olen yhä taipuvainen 20 vuoden jälkeenkin, se on niin perusluonnetta, etten ole saanut sitä nitistettyä pois. Sen sijaan olen oppinut elämään sen kanssa, ettei kaikesta tarvitse ääneen sanoa negaa.

Miksi et kuuntele miestäsi?

Varmasti miehessäkin on vikansa, mutta ei noista sanomisista voi vedellä johtopäätöksiä, että käy vieraissa. Enemmän ihmettelen tuollaista uhkavaatimusta.

Vierailija
27/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla, että vain ap:lla on tarvetta miettiä, miten läheisten kanssa ollaan. Miehellä luultavasti asia jo hallussa. 

Vierailija
28/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sun mies se joka täällä av:lla avautuu tuon tuostakin?

Vierailija
29/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin tuolla aiemmin sinulle jo.. On mahdollista että uus katsottuna. Miettii ja ehkä etsii syytä miksi jättää sinut. Jokaisen, myös sinun täytyy muistaa. Toista et voi omistaa. Parempi nyt kuin jos teillä olisi jo lapsia. Kuten sanoin. Ei mies perusta perhettä jos hankalaksi kokee elämän jo ennen lapsia. Myös mahdollista kun en tunne sinua.. Sinussa ei mitään vikaa oikeasti ole, mutta miehesi on kusipää joka keksii tekosyitä että voi lähteä. Mutta loppupeleissä kummin vain, niin lopputulos sama. Ethän haluaisi lastesi isäksi kusipäätä. Jos itse olet syytön tilanteeseen. Vaimo-78

Mietin sitä vaan, että miten se olisi löytänyt uuden muijan, semmonen munaton tuhnu kun on? Joka tapauksessa pistän sen äijän kuriin jumaliste mulle ei tolleen ryppyillä! Ja tiedänkin kuka se sen hutsu on, Yks pimu sieltä sen töistä, ja taidan mennä sinne työpaikalle setviin tätä asiaa. Jos äijä kerta haluu palaveerata niin tehdään se sitten niiden neukkarissa, mukavampi siellä in kuin meidän keittiössä ja varmaan paremmat tarjoilut kun ei saituri osta ees kunnon ruokaa, ap

Vierailija
30/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän on pakko olla provo. Eihän kukaan oikeasti ole tuollainen, eihän?

Onhan näitä justiinoita paljonkin, ja aina tällaiset ovat parisuhteessa, kun meitä kivoja naisia on paljon sinkkuna.

Vierailija
31/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä ap vaikutat.

Vierailija
32/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän on pakko olla provo. Eihän kukaan oikeasti ole tuollainen, eihän?

Onhan näitä justiinoita paljonkin, ja aina tällaiset ovat parisuhteessa, kun meitä kivoja naisia on paljon sinkkuna.

Niinpä. Tämä on vähän kuin kunnollisten sinkkumiesten ja jännämiesten haluttavuus, jonka luulisi olevan juuri päin vastoin. Mikähän termi näille justiinoille keksittäisiin. 

Vierailija
33/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miehellä ei tarvitse olla toista naista, vielä ainakaan. Mutta kyllähän sä ymmärrät, että seuraavan palaverin jälkeen laitatte lusikat jakoon.

Vierailija
34/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten olet vätyksen kanssa??!!! Vähän nyt itsekunnioitusta ja ole arvoisesi kanssa.. Ei oikein kumpaakaan kohtaan

Vierailija
35/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä oikein vaivaa hyvät ihmiset??!!! Mä teen aloituksen miten mun parisuhde on kriisissä ja miehellä on tod näk joku hoito koska alkanut arvostella mua, haluaa ottaa etäisyyttä ja kaikkee paskaa. Niin miten te käännätte tän mun viaksi???

Miehen syytökset mua kohtaan on perättömiä ja hän haluaa keplotella eroon minusta. Minä olen tässä se loukattu osapuoli ja jos tietäisitte meidän historian ette puhuisi mitään.

Voin kertoo esim että mies harrastaa kitarakoulua ja kalliita Espanjan tunteja mutta ei halua ostaa omakotitaloa vaan joudun asumaan vuokralla ja mies asuu omassa yksiössään. Ja mun lapsi joutuu huonoon kouluun tästä syystä eikä pääse kv-luokalle koska liian pitkä koulumatka eikä ole autoa. Ja yhdessä ollaan oltu pianneljä vuotta. Miksi????

Mun on ollut aivan mahdotonta suunnitella mitään elämää näinä vuosina koska mies on munaton ja selkärangaton luuseri. Ja nyt sitten heittää tosta noin vaan että vähättelen ja mitätöin, mikä ei edes pidä paikkaansa koska se äijä ja Sen "harrastukset " on niin turhia ettei niitä voi edes vähätellä.

Ja mun ystävien miehet on hankkinut omakotitalot ja kakkosautot ja tää vaan käy bussilla paskaduunissaan. Ja osa on jäänyt kotiin hoitaan lapsia KOSKA HEILLÄ ON VARAA. Jumaliste mua sylettää koko äijä!!! Ap

Vierailija
36/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen - jos mies selkärangaton luuseri ja sylettää - niin miksi olet sen kanssa!!?? Kumpikaan ei selkeästikään arvosta toista (toinen ei halua sitoutua ja tehdä valintoja ja toinen haukkuu luuseriksi), joten miksi tekohengittää suhdetta?

Vierailija
37/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta kuulostaa jo tuossa vaiheessa ja jos joku minulle noin sanoisi, niin kyllä ensimmäisenä alkaisin murehtimaan mitä olen tehnyt väärin ja miksi ei ole aiemmin sanonut....en tosiaan kehtaisi alkaa syyttää miestä, että "olen muka" jotenkin erikoinen, jostainhan ne miehenkin tuntemukset tulevat. melkeinpä toivosin, että hänellä olisi joku muu, joku kivempi ja ymmärtäväisempi :(

Vierailija
38/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tänä päivänä joku vielä olettaa, että on miehen tehtävä hankkia omakotitalo :) siis miksi et itse mene hyväpalkkaiseen duuniin ja osta sitä taloa. Ai niin, tais unohtua koulunkäynnit kun piti väsätä lapsia jonkun unelmamiehen kanssa jonka piti ostaa talo :D reps kops...

Vierailija
39/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
40/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä provohan tämän on pakko olla. Ei siinä, hauskaa luettavaa.

Tuo AP:n suhtautuminen kuulostaisi lähinnä joltain teinin purkautumiselta. Tuollaisessa jutussa "palaveri" on ainoa ja oikea paikka hoitaa asia. Luultavasti mies katkaisisi jutun, ainakin jos haluaa välttää tulevat ongelmat. Jos uusi nainen olisi tiedossa, niin en yhtään ihmettelisi että vanhasta haluaa eroon.

Terkuin,

Mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän