Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

strattera lääke

Vierailija
26.01.2016 |

Onko kenelläkään täällä tietoa ja kokemusta?
12 vuotiaalle pojalle ollaan aloittamassa nyt tämä lääke ja minua jostain syystä mietityttää..
Metyylifenidaatti ei oikein sovi. Vie pojan persoonaa niin paljon pois ja sivuoireita liikaa.
Ongelmana pojalla lähinnä keskittymisen puute. Ei häiriköi tmv, ainoastaan vaikea keskittyä.
Poika on iloinen, huumorintajuinen ja sosiaalinen. Ei saa raivokohtauksia ikinä eikä sinällään ole hankala.
Poika kokee tuon keskittymisen puutteen ongelmaksi ja itse halusi tätä stratteraa koittaa. Diagnoosina siis adhd johon kyseistä lääkettä käytetään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta kahdella eri lapsella. Toiselle sopi hyvin ja toi juuri sen avun mitä tarvitsikin. Toiselle taas oli väärä lääke. Oireet olivat liian vahvoja eikä helpottanut niitä juuri lainkaan. Valitettavasti ei taida olla muuta vaihtoehtoa, kuin kokeilla miten toimii teillä. Onnea oikean lääkkeen etsintään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Meillä myös elokuussa 12 v ja aloitamme myös stratteran. Samoja kokemuksia metyylifenidaatista. Jännittää kovasti miten toimii.. Ja meil hyvin samankaltainen lapsi. Mutta siinä lievää kevaa sekä asperger piirteitä. Poika itse kokee ongelmaksi keskittymsen vaikeuden ja sen että ajatukset jumittuu. Oletteko jo aloittaneet?

Vierailija
4/7 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyminen koulunkäyntiin helpottui huomattavasti kyseisen lääkkeen aloittamisen jälkeen. Arki muutoinkin tasaisempaa, tosin välillä kertomansa mukaan aiempaa enemmän surumielisiä ajatuksia.

Vierailija
5/7 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että strattera voi muuttaa persoonallisuutta ennemmän. sehän on enemmänkin sellainen masennuslääkkeen tavoin vaikuttava, säännöllisesti otettava lääke.

Vierailija
6/7 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä tuo prodrug lisdexamfetamine eli elvance? onko kokeiltu?

Vierailija
7/7 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strattera ilman reseptiä - https://ibright.lv/stratterafi.htm Meidän 9v syö koulupäivinä medikinetiä joka sopii kun nenä päähän. Vaikutus kestää juuri sopivasti kotiintulon ja läksyt. Koulu menee hienosti ja kykenee opiskelemaan tuhoamatta omaa ja muiden tunteja. Persoonallisuus ei muutu tms, lääke vain auttaa lasta toimimaan ja suoriutumaan. Se järkyttävä pyörremyrsky istuu ja tekee hommia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi