Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu että kaikista ilkeimmät ihmiset

Vierailija
26.01.2016 |

ovat älyltään ja sivistykseltään keskinkertaisuuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät ja sivistyneet häpeää ilkeilyä eivätkä alennu sellaiseen.

Vierailija
2/7 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu, että minä olen 47 v, enkä muista oikeastaan koskaan tavanneeni ilkeitä ihmisiä?

Joskus tulee vastaan suuttunut ihminen, ja eksänikin osaa haukkua minua, mutta ilkeys on minulle vieras käsite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani ilkeät ihmiset ovat uskovaisia, jotka tuovat sitä esille piinaavassa määrin. Ikinä en ole kuullut niin ilkeää puhetta kuin näiltä muutamalta itseään hyväksi kristityksi mainostavalta ihmiseltä.

Vierailija
4/7 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu, että minä olen 47 v, enkä muista oikeastaan koskaan tavanneeni ilkeitä ihmisiä?

Joskus tulee vastaan suuttunut ihminen, ja eksänikin osaa haukkua minua, mutta ilkeys on minulle vieras käsite.

Hyvä tuuri? Onneksi en itsekään jatkuvasti ilkeisiin törmää, mutta välillä kohtaan ihmisiä jotka jatkuvasti pyrkivät aiheuttamaan muille pahaa oloa ja vielä tuntuvat nauttivan siitä. Ja kyse ei siis ole satunnaisista huonoista päivistä, kritiikistä tms.

Vierailija
5/7 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Toki jos lapsuudenkodissa altistuu oman vanhemman tai jonkun muun jonka kuuluisi tukea sinua, ilkeälle käytökselle sen kokeminen jatkuu helposti aikuisuudessakin, ellei asiaa tietoisesti työstä.

Vierailija
6/7 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki jos lapsuudenkodissa altistuu oman vanhemman tai jonkun muun jonka kuuluisi tukea sinua, ilkeälle käytökselle sen kokeminen jatkuu helposti aikuisuudessakin, ellei asiaa tietoisesti työstä.

Olen nähnyt tapauksia joissa ihmistä on kiusattu syyttä ja pitkään. Tällöin ilkeilyssä ei ole todellakaan ollut kyse mistään "niin metsä vastaa" jutusta.

Vierailija
7/7 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt tapauksia joissa ihmistä on kiusattu syyttä ja pitkään. Tällöin ilkeilyssä ei ole todellakaan ollut kyse mistään "niin metsä vastaa" jutusta.

Mutta jos kiusattu ei usko hänessä olevan mitään syytä, niin miksi antaa toisen kiusata? Miksei sano, että mikä sua vaivaa, kun kiukuttelet noin tai mene puhumaan pomolle tai miksei anna mennä toisesta korvasta ulos?