Petin miestäni 34v sitten
Niin työmatkalla illanvieton jälkeen petin oululaisen kollegan kanssa 1982. Asun itse 500km päässä enkä ole nähnyt pettäjäkaveria myöhemmin.
Minulla on hyväavioliitto ja mies. Nyt pastorini sanoi että pettäminen on kerrottava. Miten saan oululaismiehen vaimon jos tätä onkaan selville. Kertoisin hänelle ja omalle miehelleni. Anteeksipyyntö molemmille. Anteeksipyynnön haluan tehdä.
Kommentit (11)
Jos tiedät miehen nimen voit kysyä osoitteen. Voit lähettää sinne kirjeen osoitteella rouva Xx
Ota yhteys kolleegaan. Sovi miten kerrotte puolisoillenne. Kyllä petos pitää kertoa.
Helpompi on soittaa perheen puhelimeen.
Se pastori puhuu skeidaa. Älä nyt lähe vanhoja kaiveleen, pahimmassa tapauksessa sun ukkos lähtee menee.
Ei oo provo. Tää asia ihan oikeesti painaa mua. Siksi puhuin pastorin kanssa
Tässä on todella vastakkain lähteekö hyvä ukko vetään vai halutaanko puhdas omatunto.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo provo. Tää asia ihan oikeesti painaa mua. Siksi puhuin pastorin kanssa
Pastori Sillin kanssa ilmeisesti?
Tuo mies ei ehkä ole elossa tai voi olla eronnut. Nyt on vähän myöhäistä enää ottaa yhteyttä. Aiheutat vain tuskaa sivulliselle. En usko että kukaan pastori on niin ammattitaidoton että ehdottaa jotain noin älytöntä. Tuskin oli ev.lut pastori.
Vierailija kirjoitti:
Tuo mies ei ehkä ole elossa tai voi olla eronnut. Nyt on vähän myöhäistä enää ottaa yhteyttä. Aiheutat vain tuskaa sivulliselle. En usko että kukaan pastori on niin ammattitaidoton että ehdottaa jotain noin älytöntä. Tuskin oli ev.lut pastori.
Kyllä porvoossa pastorit ehdottelevat juuri tällaisia!!
Älä suotta kaivele vanhoja asioita.