Mikä sun kuppikoko on?
Ja minkä ikäinen olet? Oletko käynyt tarkastuttamassa koon liikkeessä?
Itse kävin vastikään rintaliiviostoksilla kunnon liikkeessä ensimmäistä kertaa ja yllätyin, kun kuppikokoni olikin 75E. Normi vaatekauppojen liiveissä oon käyttänyt aina liian pieniä (75C), enkä ees ollut tajunnut. Rinta ei sivulta mahtunut kunnolla liiveihin.
Kommentit (68)
80 J ja ihan normiliikkeen koko. Changessa ei koot riittäneet...
Vierailija kirjoitti:
Käytän kokoa 70D, en ole koskaan käynyt alan liikkeessä tarkistuttamassa. Pienet nämä kyllä on, ei varmaan erikoisliikkeessäkään isompaa numeroa annettaisi. Enkä halua tietää, jos pärjään tuolla koolla jota peruskaupat myy :D
mistä peruskaupoista ostat 70D ? En ole itse löytänyt kuin 75 alkavia.
Itse ostin just seppälästä 70D. Yks liivimalli siellä mikä ei oo ihan rimpula.
Käytän cubuksen 65b liivejä, mutta niissäkin on ympärystä liikaa ja tissejä saa vähän väliä asetella ettei nänni näy. Tiedä sitten mikä olisi oikea koko. 60 ympäryksellä varmaan mutta 60D kuulostaa niin valtavalta, kun tissit mitkään isot oo 😂 saako sen kokosia edes mistään?
65B, täydellisen kokoiset siroon kroppaani verrattuna :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompas täällä hyvin varustettua porukkaa. Minulla 75A. Kaksi lasta imetetty yksi vuotiaaksi. Ja ikää yli 40 v.
Siis lihavia. Ympärysmitta 75 ja iso kuppi ja siitä eteenpäin kaikki on läskejä.
Kateelliset huutelee :D Ja ite koen, että mulla on kyllä aika pienet rinnat :( Ei siis todellakaan mitkään isot tissit, ennemmin pienet. -ap
En ole kateellinen, vaan juurikin tuon 75D ja olisi kyllä varaa pudotella painoa :)
Mistä tiedät?
Hä? No kai mä nyt itse tiedän kuppikokoni ja painoni.
70A. Pari kuppikokoa isommat kelpaisi...
Vierailija kirjoitti:
85 F Mä inhoon näitä.
Öh... laihduta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän kokoa 70D, en ole koskaan käynyt alan liikkeessä tarkistuttamassa. Pienet nämä kyllä on, ei varmaan erikoisliikkeessäkään isompaa numeroa annettaisi. Enkä halua tietää, jos pärjään tuolla koolla jota peruskaupat myy :D
mistä peruskaupoista ostat 70D ? En ole itse löytänyt kuin 75 alkavia.
Olen löytänyt vaikka mistä, esim. Lindex ja Prisma :)
Vierailija kirjoitti:
Käytän cubuksen 65b liivejä, mutta niissäkin on ympärystä liikaa ja tissejä saa vähän väliä asetella ettei nänni näy. Tiedä sitten mikä olisi oikea koko. 60 ympäryksellä varmaan mutta 60D kuulostaa niin valtavalta, kun tissit mitkään isot oo 😂 saako sen kokosia edes mistään?
Se kuppikoko muuttuu ympärysmitan mukaan, jos on pieni ympärys, niin D kuppi on pieni. Linkissä 65d kokoisia tisuja, kuten huomaat, ovat aika pieniä.
http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=30&cup=D&age=&brand=&…
(Ja nyt odotetaan niitä jotka väittää että nuo ovat korkeintaa b- kuppeja...)
A75. Olen oikein tyytyväinen, sopivat kokonaisuuteen hyvin. Olen yli 40-v.
70I (eu koko). Tilaan netistä. Ikä 46 v. Ylipainoa on 12 kg, lempeästi arvioiden.
70F, oon 19 ja käynyt liiviliikkeessä mittauttamassa koon.
65D, markettikoko. Lumingerien laskurin mukaan 60F, en ole kokeillut.