Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini on alkoholisti. Jos hyvä tuuri käy voi lapseni nähdä "selvän" mummon EHKÄ

Vierailija
28.06.2008 |

kesälomalla! Kyllä niin vi..ttaa!!! ristin käteni, ettei alkoholismi ole periytyvää lapsilleni...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikävä kyllä alkoholismi saattaa hyvinkin olla vahvasti periytyvää, jos olosuhteet ovat otolliset sen syntymiseen.

Vierailija
2/7 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risti kätesi vaikka kyynärpäitä myöten mutta perityy se, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin kasvattamaan lapsiani viinan vihaajiksi pienestä pitäen. Isommille lapsille olen kertonut asiat suoraan, millaista oli alkoholistin lapsena, miten humalainen voi törttöillä, nolata itsensä, etc. Kadulla vinkkasin aina, kun nähtiin spurku, että katsokaapa lapset tuotakin.

Vierailija
4/7 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin oon enempi luottavainen että työviikolla heti mummon töiden jälkeen lapseni saattaa omata mahdollisuuden nähdä mummon selvänä.

Humalaista mumoa ei kyllä koskaan tule näkemään mikäli asia minusta riippuu, yökylään en voisi ikinä koskaan edes kuvitella päästäväni,

olen vähän kyllä etukäteen pelännyt että kun mummo jo nyt kovin pyytelee, niin mitä sanon lapselle syyksi sitten kun hän esim 8v kysyy päästä mummolle yöksi? Vinkkejä tai kokemusta?

Vierailija
5/7 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on minunkin äitini!

luepa aikaisempi ketju, jonka otsikko on isäni taitaa kuolla kohta......

siellä tästä samasta aiheesta vuodatusta

Vierailija
6/7 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin kasvattamaan lapsiani viinan vihaajiksi pienestä pitäen. Isommille lapsille olen kertonut asiat suoraan, millaista oli alkoholistin lapsena, miten humalainen voi törttöillä, nolata itsensä, etc. Kadulla vinkkasin aina, kun nähtiin spurku, että katsokaapa lapset tuotakin.

Vierailija
7/7 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jayh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi