Eipä ole viime euroviisujen jälkeen juurikaan mitään PKN:stä kuulunut
Kommentit (31)
Eikö joku niistä lähtenyt soolouralle?
Mun tietääkseni on hajonnut bändinä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö joku niistä lähtenyt soolouralle?
Mun tietääkseni on hajonnut bändinä.
Ei ole mitään hajonnut, Pertti vaan aikoo lopettaa soittamisen tämän vuoden lopussa. Mistäköhän oot tollasta päähäs saanu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ristiriitaiset tunteet tästä bändistä. Tavallaan hauska että heillä on tämä bändi, mutta toisaalta tuntuu pahalta kun ovat "vitsi" jolle ihmiset nauravat.
Ne naurajat ovat sitä valot kiinni porukkaa joka riehuu pitkin nettipalstoja valmiina leirittämään mamut ja vammaiset. Valitettavan paljon niitä kyllä on Suomessa, hävettää niiden puolesta.
Täällä Oulussa PKN on käynyt vetämässä useampiakin keikkoja viimeisen puolen vuoden sisällä (mikä on paljon). Olivat näkyvästi mukana jossain kehitysvammaisten viikot (en muista tarkkaa nimeä) -tapahtumassakin. Ja festareillakin tuli eteen monta kertaa. Talvella monet bändit luo uutta musiikkia ja saattaa pitää pientä keikkataukoa. Edelleen on kova nimi omassa genressään. Ei ip-lehdet ole aiemminkaan punk-bändeistä juurikaan uutisoinut. Uutisointihan liittyi heidän osaltaan nimenomaan Euroviisuihin. Elämä jatkuu.
Kuka on kuullut Kuunkuiskaajista? Siitä kitarapojusta joka lauloi sitä maapallo-laulua? Ruotsinkielisestä pernillasta? Siitä nuorten poikien bändistä? Tai Waldosta?
- ei näistä Euroviisuedustajista kuule enää viisujen jälkeen, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. PKN todennäköisesti kuuluu niihin, joita ei täysin unohdeta. Ulkomaisita muistetaan ehkä voittaja, mutat niistäkin 90% unohdetaan. Eurovisumusiikki noin yleisestioettaen on hajutonta, mautonta ja ihan vain huonoa.
Viisukuppilan Euroviisufanit eivät ole unohtaneet. Traumatisoituivat viimevuodesta vuosiksi eteenpäin. Kalvaa edelleen rankasti.
Vierailija kirjoitti:
Eikö euroviisut riitä yhdelle bandille? Moni ei sinnekään pääse.
PKN = CatCat
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ristiriitaiset tunteet tästä bändistä. Tavallaan hauska että heillä on tämä bändi, mutta toisaalta tuntuu pahalta kun ovat "vitsi" jolle ihmiset nauravat.
Tuntuuko sekin pahalta, että hyvin monelle esim. Cheek ja lukuisat muut tusina-artistitovat vain vitsi?
Vierailija kirjoitti:
hype katosi
Hype katosi LAUMALTA, mutta ne jotka diggas PKN:ää enne euroviisuja, niin diggavat edelleen, ja eiköhän muutama fani tullut lisääkin.
Muuta kysyttävää?
Olen pari kertaa heidän keikalla ollut ja olen tykännyt tosi paljon. Paha makuasioista on kiistellä.