Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä Menestynyt?

Vierailija
26.01.2016 |

Luokitteletko itsesi menestyjiin? Jos niin millä kriteereillä? Ja jos et, niin sama homma.

Itse pidän itseäni kohtuudella menestyneeksi. Olen saavuttanut työlläni ja yrittäjyydellä taloudellisesti turvatun tulevaisuuden ja urakehitys tulee lähivuosina nousemaan uusiin sfääreihin. Olen 31-vuotias vapaaehtoisesti lapseton nainen ja näen elämäni nautiskelun ja työnteon kombinaationa. Huolet eivät paina. Onneksi olen terve. Ja jos sairastun niin sitten käy niin ja minkäs sille voi.

Elän kuin kuolisin vuoden päästä. Sitä kannattaa jokaisen miettiä. En siis elä kuin viimeistä päivää (kaoottista..) vaan nimenomaan kuin kuolisin vuoden päästä. En jätä mitään tekemättä minkä haluan tehdä (ja pystyn). En elä "sit ku" elämää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan ole menestyjä kun katsoo koulutusta (lukio) ja yo todistusta. Mutta olen onnistunut luomaan tilanteen, jossa en joudu enää tekemään töitä, ellen välttämättä halua. Näin alle 30 vuotiaana on aika kivaa kun vapaaaikaa on 24 tuntia vuorokaudessa. Omasta mielestäni onnistunut, en niinkään menestynyt.

Vierailija
2/3 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on aika kivaa, kun ei ole pakko mennä töhin ja tulee toimeen ihan kivasti. Olenkin jo kokenut että työ rasittaa itseä kaikkein eniten, en sinne kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani menestynyt. Olen 31v. köyhä, pätkätöitä ja gradu tekemättä, mutta mulla on ihana perhe ja paljon ystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi