Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähetellyt seksiviestejä erään naisen kanssa, nainen otti yhteyttä.

Vierailija
26.01.2016 |

Miten toimistte vastaavassa tilantessa: eräs nainen otti yhteyttä ja laittoi kopioita hänen ja mieheni välisestä fb kirjoittelusta, joka sisälsi myös seksifantasioita heidän välillään. Meidän avioliitto on voinut jo pitkään huonosti, ei seksiä pariin vuoteen jne ja ollaan yhdessä vain pienten lasten takia. Mies myönsi viestittelyt, mutta väitti törkeimpiä naisen vääristelyksi. Olisko tämä nyt viimeinen niitti erota vai jatkaako tätä kaveruusliittoa niin kauan kun lapset lähtee omilleen? Itsellä ei oikein voimia erotakaan ja turha haaveilla uudesta suhteestakaan tällä ulkonäöllä. Ja jos jäisin sinkuksi, niin ei ole oikein sinkkukavereita, eli aika yksinäistä elämästä tulis jne. Suoraan sanottuna mietin eroa miehestä jo pian avioliiton jälkeen, mutta olin jo siinä vaiheessa niin vanha, että olisin samalla haudannut lapsihaaveeni. Ehkä tyhmästi tehty, mutta 99 prosentin varmuus, että olisin lapseton, jos olisin silloin jo suhteesta lähtenyt. Suhteen tason näkee jo siitä, että eipä tuo naisen lähettämä viestittelykään kauheasti edes satuttanut. Miettimään toki pisti. Mitä sinä tekisit vastaavassa tilanteessa ja mitä vastaisit naiselle, joka viestejä lähetti. Ja olisiko kannattanut pimittää nuo viestit vielä mieheltä ja kiusata vähän häntä. Harmi, etten tajunnut. Nainen siis kielsi kertomasta miehelle.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.

Miksi teillä ei ole seksiä, ap? Minusta on aika ymmärrettävää, että mies tuossa tilanteessa - seksittää ollut pari vuotta - saattaa haksahtaa. Nettikirjoittelu on kumminkin aika viaton pettämisen muoto. 

Eli itse ajattelen, että tuossa olisi teillä nyt hyvä heräte panna suhdetta paremmalle tolalle. Seksielämää varsinkin. Joo, voi ottaa koville, kun olet lukenut miehen pervoviestejä vieraalle naiselle, mutta kerranko sitä onnellisessakin parisuhteessa oleva fantasioi... koeta ajatella siltä kantilta.

Minä en siten jäisi pelkkään "ollaan yhdessä, kun ei viitsi erota ja lapset" -liittoon. Mutta jäisin, jos mies olisi valmis yrittämään uudestaan ja voitaisiin pyrkiä palauttamaan suhteeseen seksiä ja luottamusta. 

Parisuhdeterapiasta voisi olla apua tunnelukkojen avaamisessa, sitä voi kysyä seurakunnalta tai kunnalta, esim. stadissa se on perheneuvoloiden maksuton palvelu. Suosittelen lämpimästi!

Vierailija
22/31 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap palaa vielä, että erohan olis helppo ja selvä, jos ei olis lapsia. Mutta ajattelen lapsia ja itseäni. En halua jakaa lapsia, olla erossa heistä ja itsekkäästi ajattelen myös, että yhdessä miehen kanssa meillä on parempi asumusmukavuus kuin mitä yksin saisin täällä pk-seudulla.

Kiitos ajatuksistanne, täytyy tosiaan rauhassa miettiä asioita eri kanteilta ja onko edes innostusta lähteä yrittämään tämän parisuhteen korjaamista.

Mikähän oli naisen motiivi paljastaa mies ja mitä hänelle kannattaisi vastata. Hän siis laittoi monta viestiä ja viimeiset alkoi olla jo aika uhkaavia sävyltään, kun en heti vastannut.

Minä vastaisin hänelle näin: "Käsittelen asian mieheni kanssa, mutta minä olen aika ihmeissäni sen suhteen, miksi laitoit viestit minulle? Mikä on motiivisi?"

Kuten sanoin, epäilen, että hän haluaa rikkoa avioliittonne, että voi napata miehesi. Mitään epäitsekästä motiivia tuskin ainakaan on, koska on ehdoin tahdoin alkanut seksiviestittelyn naimisissa olevan miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tosta vain puolet voimistasi takaisin kun eroat petturista. T

Vierailija
24/31 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteenne on huonossa kunnossa eikä seksiä ole ollut pariin vuoteen.

Joko näette vaivaa suhteenne kuntoon saamiseksi, tai sitten se oli tässä. Pitkittää on aivan turha lasten takia.

Yksi vaihtoehto on myös se, että elätte kämppiksinä, jolloin lapset saavat asua molempien vanhempien kanssa. Mikäli siihen vain pystyy. Tähän vaikuttaa myös taloudelliset seikat. Ei ainakaan tarvitse itse murehtia miehen tekemisiä ja on itse vapaa parantamaan elämänlaatuaan.

Vierailija
25/31 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas.

Joku kysyi, miksei ole seksiä. Itselläni on halut lähteneet täysin toisen lapsen syntymän jälkeen, eikä mieskään kyllä ole aloitteita tehnyt sen jälkeen. Ekaa lasta jouduttiin yrittämällä yrittämään ja se jo aiheutti seksielämään huononnusta. Olen mittauttanut kilpirauhasarvojakin, jos syy olis siinä. Mutta ei mitään. Ehkä tämä väsymys, huono parisuhde ja tukiverkkojen puute sitten vienyt viimeisetkin halut.

Kämppiksinä tässä on eletty tosiaan pari vuotta, että se ei olisi mitään uutta.

Pari vuotta ovat naisen mukaan viestitelleet, mutta eivät nähneet sinä aikana. Ovat kuitenkin vanhoja työkavereita 15 vuoden takaa. Mistä tämä nainen voi olla varma edes, että haluaa miehen itselleen, jos ei ole 15 vuoteen nähnyt. Miksi lähteä rikkomaan toisen liittoa.

Ja näille ihmettelijöille, totta tämä on. On aika surullistakin, että tilanteeni näyttää jollekin provona :( Mikä tässä siis kuulostaa uskomattomalta, ihan mielenkiinnosta kyselen?

Vierailija
26/31 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi, mistä tiedän, etten saa uutta kumppania.

No siitä, että en ole minkään näköinen, kroppa ei ole minkään näköinen, en ole kauhean sosiaalinen jne. Jos se kumppanin löytäminen oli hyvin vaikeaa nuorena ja nuorena aikuisena, niin eipä se nyt 40+ sen helpompaa varmasti ole. Löysin siis ekan seurustelukumppanin vasta 25 v ja silloinkin rima oli itsellä jo tosi alhaalla, että kunhan nyt edes jonkun kanssa saan kokea seurustelun.

Eikä nyt edes olisi voimavaroja lähteä kumppania mistään etsimäänkään, kun lapset.

Terv. Ap

Vierailija
27/31 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelisin miehen kanssa, että mitä hän toivoo liitolta. Kertoisin myös avoimesti omista tuntemuksistani. Jos yhteinen päätös olis jatkaa kaveriliittoa, niin luultavasti toivoisin vapaata suhdetta. jokatapauksessa hyvin selkeät säännöt tulis luoda.

Vierailija
28/31 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otat miestä korvista kiinni ja kysyt, että mitä hän haluaa jatkossa. Te olette päästäneet parisuhteeseenne itsestäänselvyyden ja olette lopettaneet parisuhteen vaalimisen. Jos haluja on jatkaa suhteessa, niin kyllä te sen saatte vielä toimimaan.

Tai sitten annat periksi ja lähdet.

Vierailija
29/31 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAtkakaa vaan kämppiksinä.

Vierailija
30/31 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Suoraan sanottuna mietin eroa miehestä jo pian avioliiton jälkeen, mutta olin jo siinä vaiheessa niin vanha, että olisin samalla haudannut lapsihaaveeni. Ehkä tyhmästi tehty, mutta 99 prosentin varmuus, että olisin lapseton, jos olisin silloin jo suhteesta lähtenyt. ...

OT, mutta kyllä pistää ihmettelemään tällainen teksti. Täällä aina haukutaan miehiä ja kuinka itsekkäitä he ovatkaan jne. No tässä esimerkki siitä kuinka nainen käyttää miestä ja liittoa häikäilettömästi hyväkseen omien tarpeidensa tyydyttämiseksi. Tietenkin tässäkin tapauksessa nainen on näytellyt halukasta, kunnes lapsiluku on täynnä ja sopiva asunto hankittu.

En nyt sano, että mieskään oikein toimii, mutta minkä helkutin takia AP on alunperin edes halunnut tähän liittoon? Taas kasvatetaan lapset, joilla ei ole mitään hajua miltä aikuisten parisuhteen pitäisi näyttää....

Vierailija
31/31 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt noin ajattele että et mistään löytäisi miestä. Entäs jos sovitte avoimesta suhteesta? Sovit miehesi kanssa (jos hän ei halua eroa) että jatkatte avioliittoa ja pysytte parina, mutta kummallakin saa olla omat virityksensä. Näin sinullla on avioliitto, asunto, lapsilla molemmat vanhemmat ja olet vapaa avioliitossasi harrastamaan ja menemään miten haluat.

Nyt tietty kerrot että olet kotiäiti ja taloudellisesti riippuvainen miehestä... Toivottavasti sentään et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan