Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheenäiti kaupassa

Sari
26.01.2016 |

Lapset olivat alle 3v, ja olisittepa nähnyt mitä äiti osti! 2 vaivaista suklaapatukkaa, energiajuoman, Koffia ja 3 omenaa... En yhtään ihmettele, että äiti oli ainakin 20kymppine... SIIS EI HERRANJESTAS, TEKI MIELI MENNÄ SANOMAAN TOLLE ÄIDILLE NOISTA RUUISTA! EI NOILLA PIKKULAPSET PÄRJÄÄ STNA

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin hetken oonko toi minä, mutta en ostanut energiajuomaa, juon kahvia. Jos tos olis ollut Starbucksin latte niin olis ollut mun ostokset 😁

Kaljat todella miehelle. Patukka matkalle itselle ja ne omenat on meillä välipala. Ihan joka päivä. Väsyttää aika usein ja lapset kitisee vaikka olis mieskin mukana, ja vaikka olis kuin mukavat puitteet. Ne nyt väsyneenä kitisee vaikka karusellissa.

Just tän takia mä en halua tolle ostaa tupakkaa tai kaljaa kun on lapset mukana!! Ihmiset ajattelee just noin! "Yh lähtee pämppää!" En kestä!

Sama juttu kun perjantaina ostettiin pari kaljaa ja siideriä ja mies vei vielä mun veljelle kaljaa.. Oli hitosti herkkuja viemisiksi, karkkia, sipsiä ja pilttejä. Varmaan ajateltiin et ollaan alkoholistiperhe joka antaa lapsilleen herkkuja ja valmisruokaa ruuaksi.. 😩😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla