Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheenäiti kaupassa

Sari
26.01.2016 |

Lapset olivat alle 3v, ja olisittepa nähnyt mitä äiti osti! 2 vaivaista suklaapatukkaa, energiajuoman, Koffia ja 3 omenaa... En yhtään ihmettele, että äiti oli ainakin 20kymppine... SIIS EI HERRANJESTAS, TEKI MIELI MENNÄ SANOMAAN TOLLE ÄIDILLE NOISTA RUUISTA! EI NOILLA PIKKULAPSET PÄRJÄÄ STNA

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako toi ettei kotona oo muuta ruokaa?

Vierailija
2/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se kävi hakemassa vain "unohtuneet" tavarat ja kaljatkin oli isälle.

Mutta provohan tämä tieten oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyttäät muitten ostoksia?

Vierailija
4/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollane äiti on varmasti YH. Lapsetkin itkivät olivat kokoajan äidin kimpussa, äiti näytti stnan väsyneeltä..

Vierailija
5/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, häpeämätön teini-äiti. En mä kyllä näe mitään perustelua noille ostoksille. Ei mun mielestä noin nuorille tarvitisisi ostaa energiajuoma.

Vierailija
6/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyttäät muitten ostoksia?

No sinäkin varmasti kyttäät, ja kai mua nyt kiinostaa muitten ostokset, etenkin itkevät lapset, äidin väsynyt olemus.

On varmaan hyvä puuttua asiaan, jos näkee seuraavan kerran kaupassa tollaste ostoksien kaa...

Vierailija
7/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sillä kauppareissun hetkellä heillä ei varmasti ollut jääkaapissa YHTÄÄN MITÄÄN muuta. Juu.

Kun noin tarkkaavainen ja huolehtiva olet, ostat varmaan ensi kerran tällaisen tapauksen nähdessäsi ostoskärryllisen terveellistä ruokaa? :)

Vierailija
8/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin maailmaa? Lähipiirissä on yllättävän samanlainen tapaus. Yh kohta, miehensä pettämä, alkoholisoitunut väsynyt mamma

Vierailija
9/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukkuja?

Vierailija
10/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ainaki 20kymppine"

Minkä ikäinen se äiti nyt oli?

Vierailija
11/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voijeesussentää kirjoitti:

Juu, sillä kauppareissun hetkellä heillä ei varmasti ollut jääkaapissa YHTÄÄN MITÄÄN muuta. Juu.

Kun noin tarkkaavainen ja huolehtiva olet, ostat varmaan ensi kerran tällaisen tapauksen nähdessäsi ostoskärryllisen terveellistä ruokaa? :)

No kyllä voisin ja lapset ottaa huostaani.

8, olen nähnyt useamman kerran tuon äidin Alkossa lapsiensa kanssa.

Vierailija
12/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamala. Ois nyt edes siideriä ostanu sen kaljan sijasta

Vierailija
13/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollane äiti on varmasti YH. Lapsetkin itkivät olivat kokoajan äidin kimpussa, äiti näytti stnan väsyneeltä..

Ihana :D mäkin käyn lasten kanssa kaupassa ja näytän välillä saatanan väsyneeltä, juon energiajuomaa ja syödään omenoita. Ja oumaigaad, mulla on mies ja se juo kaljaa, joskus jopa parikin tölkkiä viikossa ':)

Kauppaan toki lähdetään aina vasta kun viisminenkin puurohiutale ja voinoare on käytetty :D kiitos ap päivän nauruista!

Vierailija
14/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin tätä provoksi, mutta taidat kertoa minusta jos tämä tapahtui pari tuntia sitten :D Oltiin puistossa ja käytiin sen jälkeen kaupassa, ostin patukat ja energiajuoman itselleni illaksi ja miehelle saunakaljat :) Älä huoli, lapset söivät juuri kanakastiketta, kasviksia ja riisiä. Omenat ovat välipalaksi. Puspus ap :)

Vierailija
15/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari kirjoitti:

Voijeesussentää kirjoitti:

No kyllä voisin ja lapset ottaa huostaani.

8, olen nähnyt useamman kerran tuon äidin Alkossa lapsiensa kanssa.

Voi, olet kyllä yksi maailman pelastaja :)!

7

Vierailija
16/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua välillä ahdistaa kassajonossa, sillä tällaisia kyttääjiä todellakin on olemassa. He eivät ymmärrä, että juuri ne ostokset eivät välttämättä ole koko viikon ostokset.

Käyn itse usein Lidlissä ostamassa perussetin ruokaa, eli ostoskärry täynnä juureksia, lihaa, hedelmiä, maitotuotteita, leipää, puurohiutaleita jnejne. Välillä taas haen Cittarista hyviä tarjoustuotteita tai vaikka perjantaikarkit lapsille. Sitten kun mukana on vain nuorimmat lapset ja nakkaat 4 pussia karkkia kassahihnalle (meillä on iso perhe, joten pikkumäärä karkkia jokaiselle joko omista pikkupusseista tai jaetaan parista isosta), tarjous-appelsiinisäkin ja suklaalevyn, niin kyllä tuntee pistävät katseet välillä selässä. :D

Onneksi ikä tuo itsevarmuutta ja tiedän itse eläväni terveellisesti ja lapsista huolehtien.

Vierailija
17/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kui mä uskoisin sua, että lapset söivät just kanakastiketta :) En ole niin tyhmä. Taidat vaan huijata

Vierailija
18/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa nää mammat, jotka ostaa läjäkaupalla roiskeläppäpitsaa ja limsaa, ja sitten siihen päälle jotain hemmetin Oloa tai muuta sokerista ruuansulatusjugurttia. Ihan kuin se pelastais tuon roskaruokahyökkäyksen jälkeen!

Vierailija
19/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään porvoolaislasten tarvitse pärjätä ihan pyhällä hengellä kun oli kuitenkin niitä omenoita...

Vierailija
20/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei...mäki kävin äsken Lidlissä, nuorimmainen mukana ja osti neljä tölkkiä enengiajuomaa, suklaapatukan, kaljaa en sentään!!! Oon menossa yövuoroihin, siks energiajuomat, suklaapatukka oli teinille, jolla on sydänsuruja .

Ja vähän aiemmin olin käyny s-marketissa "isoilla" ruokaostoksilla. Kotona oli hirvipaisti uunissa ja keitetyt perunat ja porkkanaraaste päivällisenä ;)

Mä en kyl oo onneks enää mikään teiniäiti :)