Kaverin perhe hankki TAOSTELUKOIRAN!
Tuon rotuinen koira ei todellakaan sovi lapsiperheeseen! Se on jalostettu tappamaan! Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Voinko tehdä lasun?
Kommentit (503)
Vierailija kirjoitti:
Av-maammat taas vahdissa :D
Laspsiaiheisella pastalla ollaan mutta lasista ei välitetä tuon taivaallista. Kaikkiem pitäisi tietää että lapsen etu tulee ensin.
No ei täällä lasista välitetäkkään
Vierailija kirjoitti:
Voi herran jumala. Bokseri ei ole tappajakoira yhtään enempää kun chiuhaua... järki käteen nytt! Mulla on bokseri ja monella tuttavilla on bokseri ja ei ole ikinä tapahtunu mitään! Rakastava perhekoira joka sopii mainiosti lapsiperheeseen!..
Äly hoi!!... huhhu!..
Kamalaa ois jos sä tietäsit että sun ystävillä ei ois boksereita
Meidän perheessä Amstaffi ! Parempaa koiraa en voisi lapsiperheeseen keksiä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sun pylly haisee pierulta :)
Tämä kmmentti satutti ehäk eniten. Että noin vaan tehdään johtopäätöksiä edes tuntematta minuat.
AP, älä välitä. Joka toista haukkuu se on se ite. Taitaa siis haukkujan pylly haista. Sitä minä ainakin tässä vahvasti epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sun pylly haisee pierulta :)
Tämä kmmentti satutti ehäk eniten. Että noin vaan tehdään johtopäätöksiä edes tuntematta minuat.
AP, älä välitä. Joka toista haukkuu se on se ite. Taitaa siis haukkujan pylly haista. Sitä minä ainakin tässä vahvasti epäilen.
Meidän taostelukoirasta on kehittynyt ihan mahtava joogaohjaaja! Aamumme alkavat aurinkotervehdyksellä Mustin johdolla.
Mäkin voisin haluta taostelukoiran. Tai tasirelukoiran.
Ihan ovat molemmat mulle tuntemattomia rotuja. Millaisia mahtavat olla?
T. kolmen alle kouluikäisen lapsen äiti ja yhden dobermannin ja kahden staffin omistaja.
Muistin virkistämiseksi taostellaan taas!
Taostelukoira alkaa olla täysikasvuinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taostelukoira ei kuulosta vaaralliselta, mutta rotu on mulle uusi.
Tarkoitin tietenkin taisrelukoira, typerys.
EI TAISKOIRIA KOIRA PUISTOON!!!
Joko on koira taostellut paljon?
Onko Kalevauva vielä tehnyt biisiä taostelukoirasta?
Toastelukoira. Nostelee mielellään maljoja.
Tasting-koira taas maistelee.
Legendaarinen ketju