Ällötänkö minä palstalaisia vai en?t.ammattivalittaja
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Joo ällötät. Eiku, et sä oikeasti nyt niin tärkeä ole että kiinnostais.
Hah haa kuitenkin avasit aloitukseni ja vastasit siihen.ap
Enneminkin ärsytät noilla turhanpäiväisyyksillä. Mikset muuten tee töitä?
Vierailija kirjoitti:
Enneminkin ärsytät noilla turhanpäiväisyyksillä. Mikset muuten tee töitä?
Tein illalla ja yöllä hommia. Mun työni ei ole aikaan sidottu.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä näitä sun juttuja oo aikoihin jaksanut lukea/kommentoida. Mut tää oli sun fiksuin aloitus aikoihin. Siinä sulle miettimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä näitä sun juttuja oo aikoihin jaksanut lukea/kommentoida. Mut tää oli sun fiksuin aloitus aikoihin. Siinä sulle miettimistä.
No miksi mä sua ällötän?ap
Etkö sä saa kotona tarpeeksi huomiota kun täältä sitä haet? Ja et ällötä minua ainakaan, olisikohan kolmas kerta kun viestisi nyt avasin ja ensimmäinen kerta kun kommentoin.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä saa kotona tarpeeksi huomiota kun täältä sitä haet? Ja et ällötä minua ainakaan, olisikohan kolmas kerta kun viestisi nyt avasin ja ensimmäinen kerta kun kommentoin.
Varmasti saan. Kunhan tylsyyttäni kulutan aikaa kun työt tehty ja mies töissä, lapsi koulussa.ap
et, olet käytännössä ihan samanlainen kuin kaikki täällä palstalla, eli arkeensa tympääntynyt mama. Ihan fiksu mutta arkielämän ja mahdollisuuksien puutteen lannistama. Semmoinen on 90% elämänkaari, sitä samaa kaurapuuroa ja lapsenhoitoa jossain tuppukylässä tai kaupungin nukkumalähiössä, mökötystä miehen kanssa (rakastumisen huuma hävinnyt molemmilta jo vuosia vuosia sitten). Ennen ehkä oli päiväkirja tai joku naapurin Tarja, jonka kanssa jauhaa näitä juttuja, nyt voi jauhaa täällä palstalla.
Aurinkoa päivään ammattivalittaja.
Vierailija kirjoitti:
et, olet käytännössä ihan samanlainen kuin kaikki täällä palstalla, eli arkeensa tympääntynyt mama. Ihan fiksu mutta arkielämän ja mahdollisuuksien puutteen lannistama. Semmoinen on 90% elämänkaari, sitä samaa kaurapuuroa ja lapsenhoitoa jossain tuppukylässä tai kaupungin nukkumalähiössä, mökötystä miehen kanssa (rakastumisen huuma hävinnyt molemmilta jo vuosia vuosia sitten). Ennen ehkä oli päiväkirja tai joku naapurin Tarja, jonka kanssa jauhaa näitä juttuja, nyt voi jauhaa täällä palstalla.
Aurinkoa päivään ammattivalittaja.
Mä en kyllä mökötä mieheni kanssa vaan meillä on keskenämme oikein hauskaa. Aurinkoa sinunkin päivääsi.ap
Et ällötä. Marsumies ällöttää, sinä olet viihdyttävä :)