Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todentuntuista unta exästä...

Vierailija
26.01.2016 |

Näin viimeyönä ihanaa unta exästä. Erosimme noin 4,5 vuotta sitten, meidän lyhyt suhteemme oli ihana mutta loppui lyhyeen koska olimme nuoria ja olin itse "rakastanut"/ihastunut toiseen ja suhteemme loppui siksi vähän kiperissä tunnelmissa. Mies oli ihana ja hyväkäytöksinen ja pystyimme juttelemaan ihan kaikesta, kaipa hän oli ensirakkauteni. Loppujen lopuksi aloin sitten seurustelemaan sen ihastuksen kohteenani olleen miehen kanssa joka päättyi puolen vuoden päästä kun hän jätti minut. Nyt olen kuitenkin jo reilut 3 vuotta seurustellut/avoliitossa nykyisen mieheni kanssa jota rakastan enemmän kuin mitään muuta ja meillä menee hyvin.
Kuitenkin tämä viime öinen uneni häiritsee minua kun se tuntuu niin todelta ja aloin miettimään exääni. Lopetin meidän jutun silloin niin tökerösti ja käyttäydyin huonosti vaikkakin oltiin nuoria mutta silti. En tiedä miksi hän tuli uniini, haluanko alitajuisesti vielä selvittää näinkin pitkän ajan päästä tämän vai onko muilla vastaavia unikokemuksia? väkisinkin alkaa tälläisen unen jälkeen miettiä menneitä...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/2 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vähän aikaa sitten unta siitä pojasta, johon olin ihastunut teininä ja joka torjui minut kun pyysin häntä ulos. Unessa menin nykyisen mieheni selän takana puuhastelemaan tämän pojan kanssa. Sanoin unessa että "ai nyt vihdoin kelpaan" ja hän vastasi myöntävästi. Unessa olin tyhmä ja lähdin hänen matkaansa, todellisuudessa en lähtisi.

Olen siis laihtunut siitä, mitä silloin olin ja luulen että uneni johtuu siitä. Unet on hassuja, joskus niillä on jotain syvempää merkitystä ja joskus ei. Se täytyy itse vaan pohtia että yrittääkö alitajunta kertoa jotain vai tuliko uni vaan siitä kun kuulit henkilön nimen tai kävit syömässä samassa ravintolassa kuin aikoinaan? Tai molempia.

Olen myös nähnyt unia mieheni ystävistä, jotka eivät kuitenkaan minua oikeassa elämässä sytytä. Olen tulkinnut sen niin, että haluaisin olla haluttu. Tämmöiset ihmissuhdeunet on mielestäni ihan hyvä yrittää selvittää että mistä ne johtuu.

Jos sinua häiritsee nyt asia, niin lähetä kirje tai soita ja pyydä anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän