Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me joko ei matkustella ollenkaan tai sitten matkustellaan yks lapsi mukana

Vierailija
26.01.2016 |

Mitä mieltä olet? Meillä ei koskaan ole niin paljon rahaa että voitais käydä kaikki viisi lasta kerralla mukana ulkomailla :( ajattelin nyt ottaa vanhimman mukaan thaimaahan ja ensi talvena seuraavan. Onko tää ihan paskaa muille lapsille? Toki hiihtolomalla mennään koko perhe yhdessä reissuun suomessa. Ja kesäisin kierrellään suomessa huvipuistoja.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäisin kauemmin että olisi varaa viedä koko perhe lomailemaan samaan aikaan.

Vierailija
2/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis se epäreilua, muutta miksi kysyt tuntematomilta täällä etkä kysy lasten mielipidettä? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pyllystä. Mitä jos säästätte vielä ja meette porukalla jonnekin halvempaan paikkaan? Eteläeurooppaan pääsee välillä alle 500€/hlö, varsinkin jos ite paketoi. En kyllä jaksaisi matkata viiden kanssa ja itse en kahta lasta enempää halua että pystyy vielä itse harrastaa ja matkustamaan. Sori oli vähän ei-kannustava viesti. Sopikaa lasten kanssa.

Vierailija
4/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä idea minusta. Pienemmälle kahden viikon ero voi tuntua pitkälle mutten tiedä lasten ikää.

Oletko laskenut paljonko lapsilta maksaisi? Niitä tarjouksia on aika usein mutten ole perehtynyt kun ei ole omia. Mutta tuokin idea on ihan hyvä, ja toisaalta saattepa rauhassa rentoutua

Vierailija
5/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaanloman hinnalla veisit 2 tai 3 lasta vaikka Kanarialle. Äläkä osta pakettimatkaa vaan hyvissä ajoin lennot ja hotelli erikseen, säästää silläkin rahaa aika paljon.

Vierailija
6/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kysynyt lapsilta. Ei se niitä haittaa mut itseäni haittaa.

Vierailija
7/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaahan koko perhe omatoimisesti:

Lennot noin 350-400 €/hlö

Talo vuokralle koko 100-500 €/vk uima-altaalla

Jopa 3000 eurolla käy isokin perhe Thaimaassa 2 vk lomalla.

Vierailija
8/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia olen miettinyt lapsilukuni niin että voin ja pystyn tarjoamaan heille parasta ketään syrjimättä

Vierailija
9/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään samoin, paitsi ei kalliita kohteita.

Kun olin kotona, teimme niin että kerran viikossa olin yhden lapsen kanssa illalla minne hän halusi mennä ja isä jäi 2 lapsen kanssa kotiin.

Joka vuosi vuoronperään kysyn yhdeltä lapselta minne hän haluaisi mennä.

2 v sitten olin tosin esikoisen kanssa New Yorkissa. Hän halusi sinne mennä ja meillä on matkabudjetti kaikille suunnittelen sama. Tytär sitten käytti isovanhemmilta saaneet synttäri ja joululahjarahat matkaan, lennot ja hotelli oli tietty paljon kalliimpi ja oltiin pari krt Hietsussa myymässä .

Nyt lähden keväällä kuopuksen kanssa Wieniin 5 päiväksi.

Mieheni ei tykkää matkustaa, joten tämä sopii kummallekin.

Vierailija
10/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit hankkinut vähemmän lapsia.

Vierailija
11/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne lasten matkat on yleensä puolet halvempia. Jättäisin tänä vuonna menemättä ja ens talvena veisin koko porukan. Vrt. 2aik ja 1 lapsi, hinta ehkä 2500, tämä nyt ja 2017 talvella = 5000 € ja ruuat on siellä halvemmat, syöhän ne kotiin jäävät täällä kuitenkin ? VS. 2aik+5lasta , matkan hinta 4500. Eli halvemmalla viet koko perheen kuin tuollaisilla erikseen matkoilla, ennen kuin saat kaikki lapset vietyä, rahaa palaa 12500 ja kuopus pääsee reissuun vuonna 2020....

Samalla summalla teette 3 krt koko perheen reissun, jokainen pääsee 3 krt vai jokainen pääsee 1 kerran, valitse

Vierailija
12/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää mennä Thaimaahan.

Vuokratkaa talo euroopasta keväällä, kesällä tai syksyllä niin pääsette koko perhe lämpimälle lomalle. Katso esim. Airbnb, huvit uima-altaalla maksaa vähemmän kun hotellimajoitus. Ja etsii halvat lennot ja varaa ajoissa.

Vierailija
13/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei kierrellä kesäisin huvipuistoja vaan käydään jossain etelässä lomalla. Kypros,espanja,turkki,kreikka....

Saatetaan kerran kesässä käydä huvipuistossa tai jossain vesipuistossa.,riippuu vähän rahatilanteesta. Säästetään pitkä penni ulkomaanreissua varten kun jätetään kalliit huvipuistot suomessa väliin. Käydään sitten reissussa huvipuistossa ja/tai vesipuistossa.

Suomessa lomailukin on älyttömän kallista. Ei ihme ettei ole varaa viedä kaikkia lapsia vielä Thaimaahan. Miksi sinne ylipäätään pitää mennä?

Vierailija
14/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäisin ne huvipuistot väliin. Samat kalliit kieputtimet joka paikassa, sokerista ja epäterveellistä mässyä, turhaa rojua, meteliä ja hulinaa. Ihan tarpeetonta ja kallista ja epäterveellistä ajankulua, joka ei tarjoa mitään uutta eikä kiinnostavaa. Laskepa paljonko säästyy viiden lapsen ja kahden aikuisen monesta huvipuistoreissusta syömisineen ja ostoksineen, ja kappas, saatatte hyvinkin päästä pariksi viikoksi omaan huvilaan meren rannalle. Paljon parempi vaihtoehto.

Vierailija
15/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä idiootit täällä vertaa thaimaata ja kanariaa.. Mikset vie kanarialle.. huoh.. Samoin voisi sanoa että mikset vie visulahteen joulukuussa..

Paljon ennemmin vie yksi lapsi kerrallaan vähän paremmalle lomalle kuin koko katras kerralla kanarialle suomibaariin syömään makkaraperunoita.

Vanhemmatkin nauttii matkasta ihan eritavalla kun saa fiilistellä yhden lapsen kanssa. AP, kannatan ratkaisuasi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän