Aikooko joku kosia karkauspäivänä?
Onko täällä ketään rohkeaa av-mammaa? Millaisia kosintoja olette suunnitelleet? Olisi hauska kuulla! Tai miksei jostain menneistäkin karkauspäivänkosinnoista
Kommentit (39)
Haluaisin kosia, mutta pelkään että mies flippaa. Olis kyllä niin ihana mies minulle ja toivottavasti loppuelämäksi! Mutta ehkä ensi karkausvuonna, millon lie se onkaan :)
Aion kosia! Eikä haittaa, jos tulee rukkaset, kyllä se hamekangaskin kelpaa! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä harkitsen vielä.... Ainoa mikä estää, on pelko pakeista. Olemme olleet 7 vuotta yhdessä, eikä mies ole vieläkään kosinut. Teenkö itsestäni pellen kosimalla? Entä jos kieltäytyy? :/
Jätä se jos ei suostu
Kieltämättä tuntuisi vaikealta jatkaa kieltäytymisen jälkeen. Muutama kaverini kosi viime karkausvuonna. Kaksi miestä kieltäytyi. Toinen näistä pareista erosi kieltäytymisen jälkeen. Yksi mies suostui, he ovat yhä kihloissa. Tuntuu siltä kuin miehet eivät suostuisi kosintoihin kauhean usein....
Jos mies haluaisi naimisiin, hän kosisi itse. Jos nainen joutuu kosimaan (ja ei ole onnellinen sattuma että mies oli jo itsekin aikonut sen tehdä), ei mies todennäköisesti haluakaan naimisiin joten ei luonnollisesti myöskään suostu kosintaan.
Tiedättekö tarinan siitä, kun eräs nainen kosi presidentti Kekkosta tämän jäätyä leskeksi? Nainen esitti karkauspäivänä kosinnan, Kekkonen kohteliaana miehenä antoi pakit ja lähetti pakan Marimekon kangasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä harkitsen vielä.... Ainoa mikä estää, on pelko pakeista. Olemme olleet 7 vuotta yhdessä, eikä mies ole vieläkään kosinut. Teenkö itsestäni pellen kosimalla? Entä jos kieltäytyy? :/
Jätä se jos ei suostu
Kieltämättä tuntuisi vaikealta jatkaa kieltäytymisen jälkeen. Muutama kaverini kosi viime karkausvuonna. Kaksi miestä kieltäytyi. Toinen näistä pareista erosi kieltäytymisen jälkeen. Yksi mies suostui, he ovat yhä kihloissa. Tuntuu siltä kuin miehet eivät suostuisi kosintoihin kauhean usein....
Jos mies haluaisi naimisiin, hän kosisi itse. Jos nainen joutuu kosimaan (ja ei ole onnellinen sattuma että mies oli jo itsekin aikonut sen tehdä), ei mies todennäköisesti haluakaan naimisiin joten ei luonnollisesti myöskään suostu kosintaan.
Näinköhän se mahtaa olla.... Ehken sitten rupea nolaamaan itaeäni turhaan. :(
-tuo 7 vuotta seurustellut
Meillä on kihlajaisvuosipäivä :D Eli viime karkausvuonna kosin, mies suostui, mutta tähän on jämähdetty. Taisipa olla kompromissisuostuminen.
Kosin miestäni karkauspäivänä kysymällä ostatko mulle hamekankaan. Odotin jo siinä sitten jo eurokankaaseen lähtemistä, niin vastauksena tuli: entä jos en ostaiskaan 😉 Varmistin vielä, että oliko tosissaan, ja ymmärsikö mitä tarkoitin ja kyllä.
Siitä on nyt 8 vuotta ja edelleen yhdessä 😘
Eikö se ole lähinnä teinikihlojen ja wt-kihlojen päivä?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä mies/nainen, joka seurustelee kanssasi pitkään, mutta ei kosi/suostu kosintaan, seurustelee vain sen vuoksi ettei ole tavannut vielä sitä, jonka veisi vihille. Eli paremman puutteessa ja en nyt tarkoita niitä, jotka eivät halua ikinä naimisiin, koska se tulee yleensä ilmi jo seurustelun alkaessa ja se on molemmille ok.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole lähinnä teinikihlojen ja wt-kihlojen päivä?
Mielenkiintoista. Mistä sinulle on sellainen mielikuva syntynyt? :)
En kosi. Olen koskenut miestä tasaisin väliajoin noin Vuoden verran ja aina vastaus on joku päivä. Nyt odottelen että tulen raskaaksi ja sitten jätän miehen. Haluan jotain näistä vuosista josta olen haaveillut jotta en ole haaskannut näitä vuosia tyhjään.
Kosin vuonna 2000 ja mentiin seuraavana vuonna naimisiin. Tuli vähän puskasta, kun itse olin kankaita vailla. Onnellisesti yhdessä edelleen.
Ehdottomasti suosittelen !
En tod. Mies hoitakoon homman joskus jos haluaa. Jos ei halua, niin ei tämä siihen kaadu. Ihan hyvä näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä mies/nainen, joka seurustelee kanssasi pitkään, mutta ei kosi/suostu kosintaan, seurustelee vain sen vuoksi ettei ole tavannut vielä sitä, jonka veisi vihille. Eli paremman puutteessa ja en nyt tarkoita niitä, jotka eivät halua ikinä naimisiin, koska se tulee yleensä ilmi jo seurustelun alkaessa ja se on molemmille ok.
Niin, onko pelleä pitää toisesta niin paljon, että haluaa naimisiin? Jos mies jättää kosinnan jälkeen, voi miettiä olisiko hän jättänyt jonkin ajan kuluttua muutenkin. Eli haluaako nainen jättää kosimatta ja olla vielä armolliset pari kolme vuotta suhteessa, joka ei kestä. Jotkut haluavat, jotkut eivät. Arvovalintoja.
ohis
Typerä kysymys mikä riittää hamekankaaksi kun tuo varmaan kosii, ajattelin ostaa kankaan valmiiksi että se ymmärtää että jos kosii niin kangas tulee. Muuten ihan ok, mut ei vain nyt nappaa kihlat eikä häät.
Vierailija kirjoitti:
Typerä kysymys mikä riittää hamekankaaksi kun tuo varmaan kosii, ajattelin ostaa kankaan valmiiksi että se ymmärtää että jos kosii niin kangas tulee. Muuten ihan ok, mut ei vain nyt nappaa kihlat eikä häät.
Vuoden hamekankaat
Kosin miestäni puolen vuoden päästä tutustumisesta karkauspäivänä. Menimme naimisiin siitä kolmen kuukauden kuluttua. Kohta vietämme 20 vuotis hääpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on varmasti tosi kadehdittava suhde.
:) Kiitos!