Huono omatunto
Olen ollut monta vuotta ihastunut valmentajaani. Olen 21v ja valmentajani 31v. Hän ei kuitenkaan ole enää valmentanut minua muutamaan vuoteen.
Hän alkoi n. Vuosi sitten laittaa teksiviestejä, jotka aluksi oli vaan kuulumisten kyselemistä. Myöhemmin viestit alkoi muuttua vihjaileviksi. En vastannut näihin enää, koska tiesin hänen olevan parisuhteessa. Näin hänet kuitenkin n. kuukausi sitten sattumalta treenatessani. Hän pyysi kahville luokseen. Suostuin, vaikka ei olisi pitänyt. Jotenkin miehen auktoriteetti ja vaikutus minuun on yhä niin voimakas.
Noh hän jotenkin sai vieteltyä mut. En tajua, miten olin niin tyhmä ja sinisilmäinen. En tämän jälkeen ole enää vastannut hänen viesteihin ollenkaan ja olo on ihan kauhee. En ikinä ole pettänyt ketään ja pitänyt pettäjiä säälittävinä. Onko kellään vanhemmalla kokemuksia vastaavasta? Miten tästä itseinhosta pääsee eroon? Saa myös haukkua vapaasti, tiedän toimineeni väärin ja kadun tätä syvästi. Pelkään myös, että kohtaan miehen jossain sattumalta. En pysty ajattelemaan järkevästi hänen lähellään. Ahdistaa koko tilanne..