Elän vaarallisesti, nyt teen ruokaa 23.1 vanhaksi menneestä jauhelihasta.
Kommentit (11)
Itse join kuukausi sitten vanhentunutta maitoa. En huomannut maussa mitään, päivämäärä osui silmiin.
Eikö vanha liha ole myrkyllistä? Voit kuolla, heitä jauheliha roskiin!
Kannattaa leikkiä omalla terveydellä. Varmaan olet tosi iloinen vaarallisesta elämästäsi sit kun halailet pyttyä ruokamyrkytyksen kourissa 👍
Polta se siinä pannulla ylikypsäksi ja rapeaksi, ainakin kaikki basiliskot kualee. Kyllä se kelpaa. On sitä ihminen paljon paskempiakin sapuskoita syänny. Muistan luola-aikoina, kun vedettiin vanhaa, hyvin riiputettua, rakaa lihaa, eikä kukaan heti kuallu. Homo sapiens on kovaa tekoa.
Vierailija kirjoitti:
Polta se siinä pannulla ylikypsäksi ja rapeaksi, ainakin kaikki basiliskot kualee. Kyllä se kelpaa. On sitä ihminen paljon paskempiakin sapuskoita syänny. Muistan luola-aikoina, kun vedettiin vanhaa, hyvin riiputettua, rakaa lihaa, eikä kukaan heti kuallu. Homo sapiens on kovaa tekoa.
MUN ESI-ISÄT EI MITÄÄN OLLU MITÄÄN HOMOJA, VAAN LIHAA SYÖVIÄ HETEROITA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuulut tähän nykyiseen ihmisrotuun, olet Homo sapiens. Hahahaaa!
xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuulut tähän nykyiseen ihmisrotuun, olet Homo sapiens. Hahahaaa!
xD
MINÄ KYLLÄ OLEN HETERO-SAPIENS. SAUNASSA EI SILMÄT HARHAILE, EI VARMASTI!
TV-ohjelmia kun seuraa niin olen varma, että homo-erectus elää vielä ja vahvasti. Euroviisut on varma todiste tästä.
Vierailija kirjoitti:
TV-ohjelmia kun seuraa niin olen varma, että homo-erectus elää vielä ja vahvasti. Euroviisut on varma todiste tästä.
Ehkäpä siellä teillä päin Ranskassa.
T. Hetero-Erectus
Kerrot sitten varmaan mitkä fiilikset on kun tämä rohkea temppu on tehty.