Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"vilautin" vahingossa nuoremmalle miestyöntekijälle ja siitä ihme tapahtumaketju...

Vierailija
25.01.2016 |

Nosteltiin tavaroita kun työpisteitä siirreltiin toimistolla. Minulla oli salin jälkeen maailman huonoimmat rintaliivit, ja jotenkin rinta vaan "pomppasi" ulos kupista ja työntyi kaula-aukkoon. Huomasin kun tämä nuori kaveri tuijottaa jotakin, ja vilkaisin alas, nännihän se siinä sojotti.. Ei helvetti hävettää kertoa tätä... Tunsin kyllä koko ajan, että rinnat elää omaa elämäänsä kun liikun, mutta olin koko ajan varmistellut että pysyvät jotenkin paikallaan ja hetkeksi hankalassa asennossa unohtui.

Tästä on nyt kaksi viikkoa, ja viikonloppuna tämä nuori mies oli laittanut kaveripyynnön ja hyväksyin, vaikka edelleen hävettää mutta olen muidenkin työkavereiden kanssa facekaveri. Nyt hän oli kuitenkin laittanut seuraavan viestin:
"mä ajattelen sua koko ajan"

Mitähelvettiä?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, ei se elämää kaada. Se oli vain yksi tissi.

Vierailija
62/72 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei, ei se elämää kaada. Se oli vain yksi tissi.

"Yks tussu, kaks tissii, muuta ei sitten tarvitakkaan..."

Sävel tästä Biolan mainoksesta:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtava juttu! Miten imartelevaa! Nyt ap nuoreen lihaan kiinni vaan! :)

Vierailija
64/72 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö harkita vähän peittävämpiä paitoja? Jotenkin koitan kuvitella kuinka tissi yhtäkkiä ilmestyy kaula-aukkoon ja ellei sulla ole joko tosi avonainen paita tai tosi löysä puikulatissi niin vaikea uskoa olevan mahdollista.

Apllä on sellaiset ajokoiran korvat -tissit, kumma että viitsi mies viestiä laittaa, sellaisten takia. Mutta ajatteli tietysti että helppo mikä helppo. Pimpsaa vähällä vaivalla! Me ne tissitkin kun takaapäin panee.

Vierailija
65/72 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, niin väsynyt, niin väsynyt.

Vierailija
66/72 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen se juttu, kun joku oli mennyt avaamaan oven. Siellä oli miehen kaveri ja mies ei ollut vielä kotona. Pyysi sisään odottamaan, mutta kaveri kieltäytyi häkeltyneenä. Nainen sitä ihmetteli, mutta ei ihmetellyt enä kun näki itsensä peilistä. Toinen tissi roikkui näkyvillä ja imetysliivi repsotti auki. Oli jäänyt vauvaa imettäessä ja nukuttaessa. Miehen kaveri ei enä tuon jälkeen käyttäytynyt luontevasti naista kohtaan.

😂😅

Nauroin tuota juttua katketakseni, sillä niin kuvittelin sen tapahtuvan omalle kohdalleni.

Tää ap:n juttu on yhtä huvittava 😂😂. Varsinkin kun mies on puolta nuorempi ja se viesti 😂😂😂😂😂.

Eip, ei kumpikaan näistä jutuista ollut huvittava. Ihmettelen todellakin palstallakävijöitä, että kuinka vähä-älyisiä ovat, kun tällainen aloitus naurattaa niin kovasti. Minusta tämä oli vastenmielinen. En todellakaan pysty ymmärtämään miten rinta voi kaula-aukosta tulla ulos, ellei kaula-aukko ole mallia "napaan asti auki". Jos on kauluspaidasta kyse, niin ehkä kannattaa hankkia oikean kokoinen tästä lähtien naistenosastolta, eikä teiniosastolta, niin ettei napit ole poksahtamaisillaan auki rintojen kohdalta. Ja vielä keski-ikäinen eukko kyseessä, hyh hyh...etovaa.

N41v.

Mä en usko, että noin huumorintajuttomia ihmisiä on olemassa. Olet provo.

Se on kyllä jotenkin erikoista, ettei tuon tilanteen mies ystävällisesti huomauttanut, että "hei, sulla on tuossa rinnuksilla jotain."

"Hei, sulla on tuossa rinnuksilla tissi"

Vierailija
67/72 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli tarkoitus puhua asia selväksi. Jotenkin se päättyi niin, että olin hame korvissa työpöydällä. Tänään olin miehelle kuin ilmaa, vaikka yritin hymyillä ja puhua mukavia.. Nyt vasta hävettääkin :(

Vierailija
68/72 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli tarkoitus puhua asia selväksi. Jotenkin se päättyi niin, että olin hame korvissa työpöydällä. Tänään olin miehelle kuin ilmaa, vaikka yritin hymyillä ja puhua mukavia.. Nyt vasta hävettääkin :(

Sellaista sattuu paremmissakin piireissä.

Vierailija
69/72 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö harkita vähän peittävämpiä paitoja? Jotenkin koitan kuvitella kuinka tissi yhtäkkiä ilmestyy kaula-aukkoon ja ellei sulla ole joko tosi avonainen paita tai tosi löysä puikulatissi niin vaikea uskoa olevan mahdollista.

Voi ei, löysä puikulatissi... 😄😄😄 Mä en kyllä tätä mielikuvaa ihan helposti unohda.

AP, sun tissi on alkanut elää omaa elämäänsä...

Vierailija
70/72 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, niin väsynyt, niin väsynyt.

Miten niin muka? :)

Vierailija
71/72 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaapa kun tää mies löytää tänne sivustolle😂😂😂

Vierailija
72/72 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkailun joskus aikanaan suihkun jälkeen jotakin, alasti tietenkin. Ovelta kuului ääntä ja ”moi”, ajattelin Ex-mieheni tulleen kotiin ja jatkoin puuhiani. Valitettavasti hänellä oli veljensä kanssa kovin samanlainen puheääni... miehen veli kääntyi kannoillaan tultuaan keittiöön, eikä käynyt enää ilmoittamatta😅 oltiin parikymppisiä ja minusta tilanne oli aivan hulvaton, velipoika taisi olla aika tavalla kiusaantuneempi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi