"vilautin" vahingossa nuoremmalle miestyöntekijälle ja siitä ihme tapahtumaketju...
Nosteltiin tavaroita kun työpisteitä siirreltiin toimistolla. Minulla oli salin jälkeen maailman huonoimmat rintaliivit, ja jotenkin rinta vaan "pomppasi" ulos kupista ja työntyi kaula-aukkoon. Huomasin kun tämä nuori kaveri tuijottaa jotakin, ja vilkaisin alas, nännihän se siinä sojotti.. Ei helvetti hävettää kertoa tätä... Tunsin kyllä koko ajan, että rinnat elää omaa elämäänsä kun liikun, mutta olin koko ajan varmistellut että pysyvät jotenkin paikallaan ja hetkeksi hankalassa asennossa unohtui.
Tästä on nyt kaksi viikkoa, ja viikonloppuna tämä nuori mies oli laittanut kaveripyynnön ja hyväksyin, vaikka edelleen hävettää mutta olen muidenkin työkavereiden kanssa facekaveri. Nyt hän oli kuitenkin laittanut seuraavan viestin:
"mä ajattelen sua koko ajan"
Mitähelvettiä?
Kommentit (72)
Vittu että oli kohta hyvä tuo "mä ajattelen sua koko ajan".
Se haluaa nähdä sen toisenkin tissin.
Tapahtuisipa minullekkin jotain tälläistä. :( En aio silti kyllä alkaa vilauttelemaan. :D
Joko paita on helvetin syväänuurrettu noin niin kuin työpaidaksi tai tissit todella pitkät ja löysät, miten tuo muuten olisi mahdollista, häh?
Vierailija kirjoitti:
Nosteltiin tavaroita kun työpisteitä siirreltiin toimistolla. Minulla oli salin jälkeen maailman huonoimmat rintaliivit, ja jotenkin rinta vaan "pomppasi" ulos kupista ja työntyi kaula-aukkoon. Huomasin kun tämä nuori kaveri tuijottaa jotakin, ja vilkaisin alas, nännihän se siinä sojotti.. Ei helvetti hävettää kertoa tätä... Tunsin kyllä koko ajan, että rinnat elää omaa elämäänsä kun liikun, mutta olin koko ajan varmistellut että pysyvät jotenkin paikallaan ja hetkeksi hankalassa asennossa unohtui.
Tästä on nyt kaksi viikkoa, ja viikonloppuna tämä nuori mies oli laittanut kaveripyynnön ja hyväksyin, vaikka edelleen hävettää mutta olen muidenkin työkavereiden kanssa facekaveri. Nyt hän oli kuitenkin laittanut seuraavan viestin:
"mä ajattelen sua koko ajan"Mitähelvettiä?[/quote]
1. Poika opiskelee lääkäriksi ja näki luonnonlahjakkuutena, että sinulla on kasvain. Tunnollisena lääkärinalkuna ei nyt saa mielestään tätä vaivaa, mutta ei halua kertoa persoonattomasti viestimien välityksellä. Ehdottaa tapaamista, jossa voi palajstaa sinulle diagnoosinsa, sekä suositella sinulle valmistunutta kollegaansa avuksi.
2. Hän haluaa liikutella jäykistynyttä siitintään emättimessäsi.
valitse näistä helveteistä se todennäköisin.
Käytätkö salilla jotain huonoja rintsikoita? Etkö siellä pelkää että tissit pompsahtaa näkyville?
Urheiluliivit käyttöön.
Oli varmasti kirjoittamassa että ajattelee sun tissiä koko ajan, päätti kuitenkin sensuroida, ettei tissi menisi piiloon vaan tulisi jatkossakin kurkkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Oli varmasti kirjoittamassa että ajattelee sun tissiä koko ajan, päätti kuitenkin sensuroida, ettei tissi menisi piiloon vaan tulisi jatkossakin kurkkimaan.
Voi olla, että oli jo kirjoittanut tissiä siihen, mutta muisti, että naiset ei tykkää olla seksiobjekteina. Harvemmin itsekään voi suoraan naisille laittaa mitä ajattelee, vaan pitää ajaa teksti muuntimen läpi.
Sinkkumies
Hitto se jätkä on vemputtanut!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö harkita vähän peittävämpiä paitoja? Jotenkin koitan kuvitella kuinka tissi yhtäkkiä ilmestyy kaula-aukkoon ja ellei sulla ole joko tosi avonainen paita tai tosi löysä puikulatissi niin vaikea uskoa olevan mahdollista.
Puikulatissi? No enpä ole asiaa aikaisemmin ajatellut. Kun olen pää alaspäin, niin rinnat hakeutuu ilman kunnon tukea tietenkin painovoimaa kohti. Päällä oli liian pienet ja vanhat push-upit, jotka olin unenpöpperössä napannut mukaani aamulla. Ne ikään kuin vaan työntävät rintoja keskelle ilman mitään tukea, kun kuppi on vaan liian pieni.
Menipä graafiseksi...
Olen melkein 40 eikä ihan vähään aikaan ole kukaan perässä juossut, en osaa ihan suhtautua tähän tilanteeseen kun tuntuu, että pitäisi osata hoitaa juttu jotenkin aikuismaisesti kun tämä tyyppi on melkein puolet nuorempi.
zSulla on oltava hyvä tissi. Itse haluisin nähdä kaks jos näkis vaan yhden. Tosin jos on yks tissi se on ihan ok. Jos 3 niin hyvä haluisin maitohuikan.
Se saattaa luulla, että olet yksitissinen. Käy sääliksi ja haluaa antaa kikkeliä kun luulee, ettet muuten saa.
Se aikuismaisuus katosi sulta kyllä jo siinä vaiheessa kun kerroit tänne mitä sulle on privaviestissä kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Luulee, että ehdottelit ja nyt ehdottelee takaisin.
No kyllähän sitä moni nuori mies ajattelee, että tissin näyttäminen on jo kutsu petipuuhiin.
Täytyykin keksiä vastaprovo, jossa minä "ihan vahingossa" vilautan kulliani työpaikan uudelle nuorelle sihteerillemme. Saattaa olla, että hän ei kyllä lähettele face-kutsuja sen jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Se aikuismaisuus katosi sulta kyllä jo siinä vaiheessa kun kerroit tänne mitä sulle on privaviestissä kirjoitettu.
Auts. Joo, ehkä en jatka tätä enää. Nopeasti vaan hämmensi koko juttu enkä tiennyt miten käsitellä, niin purin tänne. Anteeksi.
-Ap
Miksi et voisi paneskella tuon miehen kanssa?
Eräs nuori nainen näyttäytyi mulle alasti joku aika sitten enkä saa sitä mielestä mitenkään, sen mielestä se oli vaan pientä flirttiä.
Alaston naisvartalo on kyllä kaunis varsinkin synnyttämätön ja hoikka.
Olet oksettava ällötäti, pedofilia ei taida olla vierasta? Ei tainnut olla ihan vaan vahinko ja etsit teinipoikia netissä? Poika saisi nostaa sinua vastaan syytteen seksuaalisesta häirinnästä. Ja palstamammoille tämä on vain hassunhauskaa? Olette sairaita.
Näin miehelle vastattaisiin, palstan kaksoisstandardit tuli taas kerran todistettua. Olette kuvottavia.
Vierailija kirjoitti:
Olet oksettava ällötäti, pedofilia ei taida olla vierasta? Ei tainnut olla ihan vaan vahinko ja etsit teinipoikia netissä? Poika saisi nostaa sinua vastaan syytteen seksuaalisesta häirinnästä. Ja palstamammoille tämä on vain hassunhauskaa? Olette sairaita.
Näin miehelle vastattaisiin, palstan kaksoisstandardit tuli taas kerran todistettua. Olette kuvottavia.
Lääkkeet.
Se käy päivällä katsomassa sinua ja poistuu nopeasti? Menee vessaan vetämään käteensä? Mene sinä nyt auttamaan hyvää miestä voimakkailla kätösilläsi.
Ap, tule kertomaan lisää! :) Tämä on hauska juttu!