Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kyllä yhtään huvittaisi lähteä illan liikuntaharrastuksen pariin pms-pinkeillä rinnoilla

Vierailija
25.01.2016 |

ja muutenkin hieman ärtsyllä tuulella. Miten ihmeessä saan lähdetyksi... tiedän että se kuitenkin tekee olon paljon paremmaksi. Nyt houkuttaisi vain sohva ja herkku.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, tiedän tunteen ; ( itse en pystyisi mennä, hyvä kun kävelemään pystyn tukevilla urheiluliiveillä pms-rintojen kanssa.

Vierailija
2/5 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista. Älä mene :) ite jätän suosiolla väliin kun pms vaivaa. Ei laihikset tai mikään muukaan kaadu yhteen väliin jääneeseen treeniin. Huomenna tai ylihuomenna on jo eri meininki! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en jaksa lähteä kaljalle vaikka mieli tekis ku on tuo anakonda tänään ollu tanassa koko ajan. Hirveän kokoinen nyt ja kivekset samoin!!

Vierailija
4/5 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista. Älä mene :) ite jätän suosiolla väliin kun pms vaivaa. Ei laihikset tai mikään muukaan kaadu yhteen väliin jääneeseen treeniin. Huomenna tai ylihuomenna on jo eri meininki! :)

En mä laihiksella ole, kunhan pidän peruskuntoa yllä ja kyllä mä silti menen, sillä tällaisina päivinä sitä tahdonvoimaa punnitaan.

Vierailija
5/5 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei pms vaivaa mutta oviksen aikaan on aina niin järkyn kipeä alavatsa ettei kykene miltei kävelemään. Edes särkylääkkeet eivät auta, liikunnasta voi vain haaaveilla niinä päivinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi