Kuinka tarkkaan pitää esitellä uusi kumppani exälle
Onko esimerkiksi oleellista kertoa minkä ikäinen hän on (jos ikäeroa on paljon)?
Kommentit (31)
Minä en ainakaan kerro mitään. Ei kuulu eksälle.
Kerro nimi, Facebook kyllä kertoo loput.
Miks pitäis esitellä? Nimen mainitsee ja jos eksää kiinnostaa, kysyköön lisätietoja.
Hankala sanoa, mutta riippuu varmasti paljon siitä miten hyvissä väleissä olette exän kanssa.
Kyllä täysi tilitys, kannattaa olla rehellinen koska jos uusi suhde alkaa heti valhein niin ei siitä yleensä mitään hyvää seuraa ja totuudella on ilkeä tapa tulla ilmi jossain vaiheessa jonkun suusta.
Olisi noloa jäädä heti pian kiinni valheesta, toinen alkaa välittömästi miettiä mitähän muutakin se valehtelee ja salailee.
Miksi te olette tekemisissä eksienne kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Siihen tämä ongelma liittyykin. Tavatessa ei ollut mitään ongelmaa mutta pian tuli perään soitto jossa haukuttiin valehtelijaksi kun ikä oli ilmeisesti paljastunut (ikäero ei näy päälle päin)...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen tämä ongelma liittyykin. Tavatessa ei ollut mitään ongelmaa mutta pian tuli perään soitto jossa haukuttiin valehtelijaksi kun ikä oli ilmeisesti paljastunut (ikäero ei näy päälle päin)...
Älä pidä yhteyttä exiin. Onnistut paremmin parisuhteissasi
Minkä takia se pitäisi vartavasten esitellä ollenkaan? Ei mua ainakaan kiinnosta eksien nykyiset.
jaa, sinulla on vain eksä, jolla viiraa päästä
jaa, sinulla on vain eksä, jolla viiraa päästä
Mun ex tuntee mun uuden kumppanin paremmin kuin minä, ovat olleet kavereita 6-vuotiaasta asti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te olette tekemisissä eksienne kanssa?
Yhteiset lapset
Pieni kaupunki, sama ammatti tai muuten pienet piirit
Tuossa nyt ainakin hyviä syitä...
Ei ole pakko esitellä, tapaan exääni mieluiten kahdestaan.
Riippuu siitä onko eksän kanssa lapsia. Jos on, olisi fiksua esitellä ja ehkä jutellakin, jos lapset ovat tekemisissä molempien miesten kanssa. Jos ei ole lapsia , ei tarvitse olla missään tekemisissä jos ei halua eikä nyksät kuulu eksälle.
Kaikki myös se että olet ollut kaiken väristen, kokoisten ja näköisten monikulttuuristen muuttajien PATJANA :D
Se asian kuuleminen joltain muulta ei ole mitään ilouutinen ja joku kuitenkin sen paljastaa ennemmin tai myöhemmin.
Ei esitellä toisilleen, sen enempää kuin puolisoa ja rakastajaakaan.
Mulla pieni pulma kun nykyinen nainen haluaisi tietää eksästäni enemmän. Meillä talonrakennus ja perheenperustaminen suunnitteilla. Miten niiden käy jos naisystäväni saa kuulla että eksäni on mies?
Tässä on Kaitsu (lasteni isä) ja tässä Lasse. Puhukoon keskenään jos haluavat.