Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin laittamassa ruokaa

Vierailija
25.01.2016 |

Meidän Anu (mami) meni sohvalle makaamaan kun aloin laittaa ruokaa, jossain vaiheessa havahduin ku ei se enää puhunu mitään mulle. Käännyin katsomaan nii ei vittu sil ei ollu enää paitaakaan ja käsi oli menny housuihin ja alkanu masturboimaan mun seläntakana. Mul oli pudota kuuma ruoka päälleni, huusin sille että mitä vitt... nii Anu vaan voihki että ku näytti nii hyvälle ku sä sillä vatkaimella teit sitä muussia. Voi luojan kiitos että meidän lapset oli onneksi päiväunilla, sillä juoksin Anun luokse ja revin siltä loputki vaatteet ja vedin sitä rajusti takaapäin, ei tarvinnu kauaa nii sai valtavan orkun, oli nii äänekäs että piti tunkee vielä muna suuhun ettei herätä lapsia, just ku olin laukeemassa nii haistoin palaneen käryn, vittu se muussi oli unohtunu kuumalle levylle ja palo pohjaan:( Nyt joutuu nälissään vielä töihinki:(
Jeppis85

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsit housut märkänä ja laskit kissan ulos

Vierailija
2/2 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten heräsit housut märkänä ja laskit kissan ulos

Nukun aina nakuna, on paljon kivempaa kuin housut jalassa ja kissa on nii pervo että silmät pyöreenä kyttäs takaanpäältä että voi vit... miten pervoja nuo on ja ensin leikkaa siltä pallit pois:D jeppis85

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla