Kokematon seurustelussa
Miten tuoda treffikumppanille esille oma kokemattomuus seurustelussa? Sehän luikkii heti pois, kun kuulee, että exiä ei ole.
Kommentit (39)
No onko sitä pakko kertoa? Itse en aio moista huudella jos tilaisuus sänkyyn pääsemiseen tulee.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla huomenna treffit?
Ei ole, älä säikähdä 😂
Ap
Minkä ikäinen olet? Hyvin iso todennäköisyys on myös siihen että toinen osapuoli on innoissaan asiasta, ei tarvii vertailla itseään exiin ja että sinä koet asiat ensimmäisenä juuri hänen kanssaan. Mut ei tuosta kannata puhua heti ensimmäinä ellei hän kysy.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Hyvin iso todennäköisyys on myös siihen että toinen osapuoli on innoissaan asiasta, ei tarvii vertailla itseään exiin ja että sinä koet asiat ensimmäisenä juuri hänen kanssaan. Mut ei tuosta kannata puhua heti ensimmäinä ellei hän kysy.
Muutaman vuoden alle kolmekymppinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No onko sitä pakko kertoa? Itse en aio moista huudella jos tilaisuus sänkyyn pääsemiseen tulee.
No jos tulee puhetta existä? Sänkyyn päästessä ainakin huomaa kokemattomuuden, jos ei jo aikaisemmin.
Ap
Kerrot, jos kysyy. Luulisi olevan vain positiivinen asia.
Jos olet nainen, niin mies suhtautuu varmaan positiivisesti. Miehen kannattaa jättää kokemattomuus ihan omaksi tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos tulee puhetta existä? Sänkyyn päästessä ainakin huomaa kokemattomuuden, jos ei jo aikaisemmin.
Ap
Ei kai niistä ole varsinaisesti tarvetta puhua? Voit sanoa treffailleesi muttet seurustelleesi kunnolla. Voi olla että joku huomaisi sinun olevan melko kokematon, mutta se tarkoittaisi hänelle lähinnä ettet ole ollut varmaankaan edes kymmenen kanssa.
Jos tuntuu ettei voi sanoa edes tuollaista asiaa, niin onkohan treffikumppani edes niiden treffien arvoinen? Sänkyyn menemisestä tai salaisuuksien kertomisesta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen, niin mies suhtautuu varmaan positiivisesti. Miehen kannattaa jättää kokemattomuus ihan omaksi tiedoksi.
Olen valitettavasti mies :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä helvetissä kerro. Seksissä on ihan normaalia säheltää muulloinkin kuin ekalla kerralla.
Ööö, kyllä kannattaa miehenkin kertoa, jos suhde syvenee ja tulee seksi ajankohtaiseksi..
Sano vaikka, että olet ollut valikoiva ihmissuhteissa tai jtn, ja siksi ei vakavia suhteita ole takana. 😁 Minusta ainakin positiivinen asia, jos on osannut myös olla sinkkuna, eikä hypännyt koko nuoruuttaan pöksyistä pöksyihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApÄlä helvetissä kerro. Seksissä on ihan normaalia säheltää muulloinkin kuin ekalla kerralla.
Ei se olisi eka kerta, mutta eipä voi kokemuksella leuhkia.
Ap
Ei sinulla ole mitään velvollisuutta tilittää menneistä suhteista tai niiden puutteesta. Itse en ainakaan tykkää puhua uuden kiinnostuksen kohteen kanssa entisistä kumppaneista, ja yritän ilmaista sen jotenkin kohteliaasti, jos toinen kysyy. Seksin kanssa sama juttu, kerro jos se sinusta tuntuu tärkeältä, älä jos et halua toisen tietävän. Ei sitä ensikertalaisuutta sänkyhommissa välttämättä huomaa, vaikka olisi kokenutkin niin eka kerta uuden kumppanin kanssa on aina jännittävä ja voi siksikin mennä vähän sähläyksen puolelle. Jos joku pahastuu siitä että olet ensi kertaa pappia kyydissä, niin ehkä kyseessä ei muutenkaan olisi hyvä kumppani sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Sano vaikka, että olet ollut valikoiva ihmissuhteissa tai jtn, ja siksi ei vakavia suhteita ole takana. 😁 Minusta ainakin positiivinen asia, jos on osannut myös olla sinkkuna, eikä hypännyt koko nuoruuttaan pöksyistä pöksyihin.
Osannut olla sinkkuna? Totuus on, että on ujo tai ei ole kelvannut kenellekään.
Ap
Valehtele olleesi uskis ja vasta nyt päässeesi omillesi.
Jos alat liikaa kelailla tällaisia, niin mitään treffejä ei koskaan tulekaan ihan oman hermoilusi takia. Rohkea rokan syö jne., jos olet ihan normaali kunnollinen mies niin pärjäät kyllä seurustelusuhteessakin. Ei se mitään rakettitiedettä ole. Petikammarissakin voi yrittää ihan vain pitää hauskaa ja nauttia läheisyydestä toisen ihmisen kanssa, eikä yrittää jotain täydellistä suoritusta (jota ei ole olemassakaan).
Onko sulla huomenna treffit?